Vanaf volgende week mag ik mij eigenaar noemen van deze moooie vent:http://www.youtube.com/watch?v=qRj4nfg0DM8Geen foto, maar ik ben zo blij dat ik het even moet delen
Aranel Gefeliciteerd wat een prachtig dier!!Verder enorm veel mooie paardjes voorbij zien komen.Mijn dame.
Wat is Aicha knap!!Gefeliciteerd Aranel, mooi paard zeg!Ilona: wat gaaf dat je je knapperd bijna weer ziet. Hij is zo mooi! Ruperta nog even een keerEn met Aliso een beetje kijken hoe we van het liggen nog iets leukers kunnen maken.
Ooh oh... wat een prachtige dames en heren komen er weer langs zeg! Om jaloers op te worden....!Gelukkig ben ik ook wel stapel op mijn eigen dametje En met beste vriend Markus de Groninger
panchosil schreef:Ruperta!het blijft een mooierd Aliso ook!!Furioso!wat een knapperd!hoe oud is hij?Furioso is van 2006 Weet alleen het geboortejaar en geen datum ;S dus jaa 5 jaar
Weer mooie foto's erbij idd onze ventjes ook weer een keer, topicje is: [ITP] Onze stoere ventjes in het Tunesische zonnetjeHier vast twee:
Moderatoropmerking:Dit is een ITP topic, voor het showen van foto's en reacties daarop.Offtopic discussie kan beter in een nieuw topic verder en is hier verwijderd.
Angela schreef:Jij hebt echt luie paarden Amable ( .. heerlijk dat vertrouwen!)Zo baasje zo paard(en) toch? Maareh, ze zijn niet altijd lui hoor