Wij om 3 uur, heb net nida (1 jarige) der benen nog gewasse, ideale schimmel maakt zich niet vies ze heeft nog we'll van zulke bruine haartjes op der rug enzo, dat lijkt vies op afstandje, maar is gewoon der kleurtje Hidra was gister al gewasse
We zijn nu pas vertrokken vrouw waar we kuil zouden halen(zo'n kleine baal) deed niet open (was we'll thuis) balen, nu rijden we met 2 auto's ( 1 bestelauto) daar hebben we paar dikke plakken kuil in gelegt van stal! Paardjes liepen er uiteraard zo op, stond ik klaar met de poepschep, poepen ze tegelijk haha mutse,
Eindelijk staan ze nu op stal( al tijdje hoor) Me broer heeft keihard gereden over de snelweg(vanaf werk) om het nummer op te zoeken
barrye
Geplaatst: 08-09-11 21:17
Cyrina, ik benm net terug uit Engeland ( altijd leuk 's avonds laat meer dan 4 uur op de kade staan te wachten op een boot Dover - Calais, waaide te hard) zag het broeken verhaal. Krijg je telefonisch niet te pakken, dus nu maar even zo.
ik heb nog 2 broeken met bijbehorende jasjes, een grijze en een donkerblauwe met witte rand onderaan. De blauwe daar pas ik net in, de grijze is ruimer.
geen idee of je al onderweg bent naar Deurne of morgen vertrekt. geef even een brul als je per ongeluk toch wat wilt hebben ( om 9.00 ur moet ik bij arts zijn vrijdag ochtend)
Verder iedereen succes de komende dagen in Deurne.
Nog mensen die de aardbeving hebben gevoeld daar in deurne? Was hier in de buurt maar ik voel gewoon niks
Nou Maaike en ik hebben enigzins een draaiboek in elkaar gezet voor de komende dagen. Zo lekker slapen want om 7 uur al in de auto. Willen er op tijd zijn om eerst even alles te verkennen.
Ik stond met hidra te wachten bij de DA en voelde idd de grond lichtjes trillen ( k d8 komt een tractor aan ofzo ) maar toen ik hidra bij de trailer aant voeren was voelde ik het ook, toen ik nert journaal keek viel het kwartje grond trilde maar heeel lichtjes
Zoooo eerste dag zit erop! Pffff wat een donkere bak... voor de fotografen dan Om te rijden prachtig en licht genoeg hoor. Knappe knollies gezien en hoop bekende. Sebastian hebben we voor morgen gelaten want het begon te regenen.
Nu de eerste dag laden en klaar maken voor morgen. Was niet druk en we konden vandaag nog lekker even rustig alles langs lopen