Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kalife liep wel rustig over het plastic heen en pakte het plastic ook gelijk in z'n mond, maar om net als Flaaf ingepakt te worden was hem net iets te veel van het goede
Raqas (jonge zwartje) keek eerst even gek maar volgde daarna ook braaf erover, hij pikt alles erg goed op en heeft veel vertrouwen, een erg fijn paard. De anderen mogen er volgende keer aan geloven...
ze zal het vast heerlijk vinden om zich over dat jonge knulletje te ontfermen, en wie weet later ooit eens te laten versieren
zo gaaf dat je hem hebt gekocht! Ben heel erg benieuwd naar hoe het zal gaan, hoe hij het met je merrie zal vinden en hoe hij jou zal bevallen! En natuurlijk naar de foto's
overlaad ons maar met verhalen en beeldmateriaal!
hij komt dus waarschijnlijk binnenkort al, je zal wel flink in spanning zitten!
http://www.mijnalbum.be/Album=LENX3WBD, heb nog geen andere (want heb hem zelf nog niet gezien..........)
maar ach bij mij werken ze niet zo veel, gebeurd ook best wel eens dat ze een paar weken niet gereden worden en ik kan daarna altijd gewoon alleen een buitenritje maken zonder problemen.
). Hij bleef braaf staan, denk dat menig paard er op zo'n moment bokkend vandoor zouden zijn gegaan. En i.d.d. wordt hier veel rijker gevoerd, ze staan eigenlijk bij mij ook best (te) veel op het gras. En warm weer, dat scheelt ook veel.
heb haar ook al eens geschreven of ze zich niet wilde melden, ben benieuwd hoe het met die kleine dame van haar gaat!
dat zou je waarschijnlijk beter niet met de gemiddelde KWPNer moeten proberen.
alhoewel, ook op onze ukkies van rond de 1.48 gaat het nog best. Ok het is geen dressuurplaatje wat de gemiddelde Nederlander gewend is, maar de paarden kunnen het best hebben. Liefst heb ik ze zo rond de 1.55, Flavio is 1.60 en hij is heel relaxed dus dan vind ik het ook best. Probleem is hier wel dat de paarden zo kort zijn, leg er uiteindelijk meestal mijn boomloze zadel op, of op de wat langere past de orthoflex nog net. Een Engels zadel gaat vaak ook nog wel maar daar houd ik niet zo van.. bonoenpepper schreef:Ja, zie het nu: Green Distance!
Oh weet je nog toen zijn onmogelijke bouw!!
Gelukkig is hij nu niet meer overbouwd en heeft hij wat schoft, maar destijds was het echt een probleem met dat overbouwde, die schuine schouder en zijn bewegingen!