Het rotte is met dekens dat je goed het weer in de gaten moet houden, en je dekens daar op aan moet passen. Vooral in de overgangsperiode van geen deken naar deken (bij mij 0 grams regendeken, die houden ook warmte vast), van deken naar tussendeken (150-200 grams) en van tussendeken naar dikke deken (350-400 grams). Mijn paard is een PRE die het snel warm heeft en ook veel haar aan maakt, al scheelt het heel erg bij hem als hij 's nachts op stal kan gedurende weideseizoen in de zomer. Hij wordt als hij te veel haar krijgt (meestal eind oktober, november maar ik probeer altijd zo laat mogelijk) geschoren en krijgt dan meteen zijn tussendeken op. Pas als het echt koud wordt doe ik de dikke deken op. Verder gebruik ik zweetdekens (fleece en in de winter wol) na het rijden en een uitrijdeken met rijden.
Lau gedver van dat ijzerdraadje, dat klinkt niet lekker

Yen nog geen tijd gehad om je laatste PB te beantwoorden maar sux6 met je sollicitatie! Ik vind het nogmaals zwaar kl*te voor je maar hopelijk vind je snel een nieuwe baan en is dit het begin van een nieuwe en wie weet veel betere en leukere periode in je leven! Ik heb nog niets van Claudia gehoord (met wie ik volgende week zou gaan rijden) maar hangt ook een beetje van het weer af. Ik laat het je weten zodra ik nieuws heb!
Foto van ons hondje (border terrier) volgt later, net als de rest van mn bijreageren, moet nu rennen naar de trombosedienst en daarna werken

Oh nog even snel, mn vriend had gisteren bijna mn rambo fly buster (dazendeken van 190 euries) weggegooid

Ben nu echt weg!