Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Leeeeeuk. Laat even weten hoe het was he
. Ben benieuwd..... *Wou nog wel gaan rijden vanavond.. hopen dat er nog mensen zijn dan
*
Daarna lekker geshopt voor paps bij Eppeljeck en paardje lekker in de kudde gezet zodat hij smiddags kon spelen met zn vriendjes
. Toen hij lekker los en soepel was ging ik met hem spelen met hem in de binnenbak dat doet hij zo leuk!
en even wat trucjes geoefend, spaanse pas enz. Gewoon qualitie time whith my horse. Daarna ging hij weer lekker de kudde in.
Zo leuk je eigen spaanse proppie. Heerlijk om iedere dag weer iets anders met hem te doen. Geniet zo van hem. 

.
Vandaag maar weel lekker in het bos gereden, ivm de bouw ligt even ook de tijdelijke bak overeen...als het goed is morgen/ van de week weer normaal rijden.. maarja was lekker weer dus niet verkeerd om in het bos te zijn! 
Cyrina schreef:Lobke; Ik ben echt zo benieuwd wat David van Terroso vind!!
De hele dag hebben ze op de trailer gestaan met hun tweetjes, samen hun hooi gedeeld en als de ene aan het werk was bleef de andere ook gewoon staan.

Verder heel fijn gereden, David kan zien dat we op de goede weg zijn want volgens hem gaan we elke keer vooruit. Fijne wissels gesprongen, aan de ontspanning in de middendraf gewerkt en afgesloten met vwts-nwtse stretching.

(als het door gaat kunnen we eindelijk naar onze boerderij met 6000m2 grond.)
ik zou daar wel elke week les van willen hebben kost maar 50 of 60 euro per uur wat ik heb gehoort.

Ben bang dat jullie tempo niet zal afnemen aangezien er alleen maar meer mensen bijkomen
maar ik lees wel trouw mee en leef mee met jullie ups en downs..
Idra schreef:Cyrina schreef:Lobke; Ik ben echt zo benieuwd wat David van Terroso vind!!
Hij vond het een heel fijn dier![]()
Was een vermoeiend dagje