Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Maarja, gezellig met de groep daarheen gelopen te paard. Eenmaal aangekomen had ik heel wat tijdverlies, moest namelijk nog heel wat doen. Daarna heb ik iets van 20 minuutjes ingelopen, wat veelste veel is, heb ik gemerkt. Eerste proefje ging beter dan de 2de. Natuurlijk die dingen als stelling en de tempo en verkeerde galop, maar ik vond het voor de eerste keer goed gaan! 164 punten daarvoor. En sja, bij de 2de had ik een soort black-out, ik hoorde niets meer wat de voorleester zei en reed haast alle figuren verkeerd, hahah. Maar heb er wel om gelachen gelukkig, kan gebeuren. Fuego was gewoon bek af, ik kon geen beweging meer uit hem halen, waardoor ik ook ongelovelijk moe was. Daarvoor had ik 167 punten, + 6 strafpunten, is 161
. Maarach, wat maakt 't uit, hij was iig precies het tegenovergestelde wat die normaal altijd is (macho man, vliegend de bak door, weigeren bij alles, is die normaal, nu een watje.) en heeft voor mijn gevoel goed zijn best gedaan, voor de eerste keer! Als ik verhalen hoor over een paard dat in alle ringen heeft gereden behalve in de ring waar ze in moest rijden omdat haar paard in alle ringen vloog, ben ik opgelucht dat Fuego maar zo'n watje was
!
Nouvel schreef:borderjay, ik vind 'm erg stoer!
Ik ben echt zwáár verliefd
En aangezien ik nog ouderwets met 2 vingers tik....
. Ik kan het amper bijhouden. Daarom ook maar even een korte reactie op alles... Ik ga zo maar eens snel richting de manege, wil vandaag lekker gaan rijden
. Wou eigenlijk een rondje buiten doen, maar ivm het weer waag ik het er maar niet op
. Ik geef eigenlijk niks om voetbal, maar toch érug jammer hoor van NL.... Had zo leuk geweest als ze hadden gewonnen, maar helaas..
.
... Als je niet eens weet hoe je eigen paard eruit ziet, dan moet je je echt schamen
. Ze mogen in hun handen klappen dat jij nog op dr let...
Boven alles hoop ik het beste voor gryts natuurlijk.
. Ik zal je wel een pbtje sturen tegen die tijd wanneer ik ga. Ze komt aan de paralelweg te staan, heb geen idee waar het is
maar moet bij mr. ed in de buurt zijn.
. Gelukkig wel uitgebreid afscheid kunnen nemen!! En daarna lekker gegeten lees ik
Leuk hoor van jou & shannon!!
. En nog eens zo dichtbij de prijzen komen ook !!
Super zeg. Nog leuke foto's van Luun?
. Wel een hoop pech heb je gehad zeg!
. Lekker blijven trainen, dan komt vanzelf het neusje eruit 
. Wat een lekkerding is dat toch! En leuk dat je een oppas hondje hebt! Mijn hondje zou dat niet zo leuk vinden haha
, maar dizo is een schat.
En voor jou ook leuk!
. Jammer van je punten, maar goed, het is ook een 1e keer. 
. Ga nu lekker snel naar stal, even lekker met amanda aan de slag, want die heeft niet zo gek veel aandacht gehad afgelopen 2 dagen. Beetje druk met van alles, maar eigenaresse is weekendje weg
. Dus vandaag maar een flinke troetel en poetsbeurt
) dus hier komen we ook wel boven op. 

Nou moet ik van de dokter brinta eten en van die smerige energie granen repen. Doordat ik dun ben mis ik soms de energie die ik nodig heb bij het rijden en dan wordt ik zoo slap! Nou yakult schijnt ook goed te zijn maar dat vind ik ook niet te drinken..... Ben nog aan het zoeken naar iets lekkers en gezonds..
.
alleen weet niet of ik dan kan, en of het mag van me ouders.Ik heb de link niet..
. Amanda heeft daar gelukkig niet zo'n last van, maar meerdere paarden gaan dan uit hun bol
Maar het moet niet gevaarlijk worden natuurlijk, dan mogen ze best even weten dat ze normaal moeten doen zo dichtbij de baas

. Zo kunnen we goed de vorderingen zien 
Maar wel lekker, want het was in de bak erg benauwd..