Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sanet schreef:"Even" de rust erin krijgen lijkt niet meer zo gemakkelijk tegenwoordig. Vroeger was ze niet vooruit te brrrrrranden, maar nu man man man...
Fijn Splinterz, lekker op wedstrijd met een opgelucht gevoel![]()
Estherr, veel plezier bij Jenny, ik les al jaren bij haar. Zij laat je echt nadenken bij wat je doet "Wou je die volte zo vierkant rijden?" "Waarom rij je nu niet over de hoefslag?" "Ga je altijd 5 meter voor de bocht al de bocht om?"
Ik vind dat in ieder geval erg leuk, in plaats van je opdrachten te geven wat je moet doen, laat ze je zelf (enigszins kritisch) tot de conclusie komen wat je doet, waarom je dat doet...
Echt van die vragen dat je denkt... uhhhh... nou... Maakt wel dat je heel veel bewuster gaat paardrijden in plaats van "stom rondjes rijden".
Jenny_S schreef:Sanet schreef:"Even" de rust erin krijgen lijkt niet meer zo gemakkelijk tegenwoordig. Vroeger was ze niet vooruit te brrrrrranden, maar nu man man man...
Fijn Splinterz, lekker op wedstrijd met een opgelucht gevoel![]()
Estherr, veel plezier bij Jenny, ik les al jaren bij haar. Zij laat je echt nadenken bij wat je doet "Wou je die volte zo vierkant rijden?" "Waarom rij je nu niet over de hoefslag?" "Ga je altijd 5 meter voor de bocht al de bocht om?"
Ik vind dat in ieder geval erg leuk, in plaats van je opdrachten te geven wat je moet doen, laat ze je zelf (enigszins kritisch) tot de conclusie komen wat je doet, waarom je dat doet...
Echt van die vragen dat je denkt... uhhhh... nou... Maakt wel dat je heel veel bewuster gaat paardrijden in plaats van "stom rondjes rijden".
berdien85 schreef:Goed nieuws vanuit deze kant!
Isanne is gister door de fysio behandeld inclusief dryneedling, wat apart is dat zeg! Had ik nog niet eerder meegemaakt..
Ik mag 1 tot 1 1/2 week longeren en daarna er voorzichtig weer op. En dan over een maand op controle om te zien of de behandeling aanslaat..