Saida gefeliciteerd met je paard
en debby natuurlijk gefeliciteerd met je zoontje
(K)(K)(K)
Whaha echt zo'n benthe actie wel leuk :p
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

veel sterkte ermee. De hond van mijn moeder (eigenlijk mijn hond, heb haar niet meegenomen toen ik op me
en die borden joh hahaha, bne je in afrika geweest ?
leuke foto's ook, volgens mij wel mooi bij jullie in de buurt.
vind ik knap van me eigen hahaha
)
Maar toen hij weer wat was gekalmeerd liep hij dribellend en schreeuwend mee de stallen in.
Ben heel blij dat we nou daar staan de mensen komen nu al vriendelijker over en wouden Betunero gelijk zien. dus als hij het ook naar z'n zin krijgt

als het van de week nog niet over is ga ik weer terug naar me huisarts dus even afwachten maar
) jammer genoeg moet ik morgen werken anders had ik ook graag naar hyporama gegaan
En ook nog een ander leuke plant en een mooie kaart met geld, zo lief!!! 
Niet leuk dit. Nu zegt 1 van me beste vriendinnen dat ze moet oppassen zaterdag, tot 23.30 uur...
. Omdat dr ouders geen oppas kunnen regelen...... Vind dit behoorlijk balen, ga heel goed met dr om, en dat 2 dagen van te voren horen is niet leuk... Verjaardag is dan bekant al afgelopen
.
DinkeyGirl schreef:Benthe, kogeldruk, dat is toch de trekkracht die op de papieren van je auto staat? Onze auto mag niet meer trekken dan 1200 dus ik dacht, dan heb ik dat papiertje niet nodig (wel heel veel les gehad van mijn zwager in Noorwegen).
Wat balen! Verwijt jezelf niets hoor, dit zijn fouten waarvan je leert. Ik blijf zelf ook altijd te lang doorlopen, en ook mijn paarden gaan niet voor ieder wissewasje naar de veearts.
zasread schreef:Beetje slecht nieuws van mijn kant,
Igneo heeft een longinfectie![]()
Hij was al steeds wat aan het hoesten en had een beetje een snotneus, maar ik dacht dat het een nasleep van de spoelworm was en dacht dat het vanzelf wel weer over ging. (Zo ben ik thuis ook opgevoed, niet te snel naar de dokter, het gaat wel weer over) Maarja, deze keer dus niet zo'n goede keuze geweest.
Het is een tijdje wat minder geweest, maar afgelopen week was hij weer flink aan het snotteren en vanochtend dus ook... Nu wilde de dierenarts hem niet enten (logisch natuurlijk!!) Hij heeft een antibiotica kuurtje gekregen en nog wat poeder om het slijm op te lossen.
Hopelijk is dit echt het laatste wat mijn kleine ventje heeft! Als het goed is moet de neusvloeiing een dezer dagen stoppen en hoesten moet over 6 dagen ook weg zijn. En dan kan hij over 2 weken alsnog zijn enting krijgen.
Gelukkig is mijn poppetje nog wel vrolijk een eet hij goed
arme igneo hopelijk knapt hij snel op, en verwijt jezelf niks ik heb ook altijd mee gekregen ''het gaat vanzelf wel over'' 
polina schreef:Beweringen over stallen zijn zowiezo verboden om in het openbaar te zetten. Naatjuh je zou beter moeten weten!

.
.
. Daarna nog even gewinkeld, meer voor me moeder gekocht als voor mezelf maar goed (had gewoon een heel lijstje mee gekregen
). Toch altijd lekker om geld uit te geven
. En dan kom je thuis en krijg je het weer terug
.