Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Aeden, Aydi en Luna waren met zn drietjes uit een nest van 7. Helaas waren de fokkers en ouders er niet bijWij hebben wel steeds gezellig bij elkaar gezeten en de hondjes hebben lekker gespeeld. Aydi en Luna hebben zelfs nog samen op een kluif gekauwd, ieder aan 1 eind. Echt grappig!
![]()
Er waren echt ontzettend veel verschillende kleuren en types, maar er waren echt heel veel donkeren. Ook waren er allemaal leuke standjes en een stand van de Nederlandse Border Terrier Club. Na lang wachten, want het was een beetje uitgelopen en wij waren ook nog eens het laaste nest, mochten wij dan de ring in. Luna kreeg tot ons aller verbazing een oranje lintje, dit hadden we niet verwacht omdat ze natuurlijk eigenlijk iets te groot en te zwaar is voor de rasstandaard. Hiermee was ze geselecteerd voor de finale van haar klasse.
Wel kregen we als tip om de vlag aan de staart wat bij de plukken voor de finale. Nadat ik dit had gedaan leek het net of er een knik in de staart was gekomendus had een vrouw van het secretariaat, die ook trimster is, ons even geholpen om er weer een beetje mooi model in te brengen. Dat was op het nippertje want toen moesten we alweer de ring in voor de finale van onze klasse die in totaal bestond uit 55 honden. Er waren er 9 geselecteerd waar Luna er dus 1 van was *trots*.
Ik was echt zenuwachtig, ik was er totaal voor de lol heen gegaan en had niets verwacht maar nu begon het toch te kriebelen. Helaas hadden we geen prijs maar het waren allemaal erg mooie hondjes die ook netjes liepen en ringtraining hadden gehad. Luna rende steeds de andere kant op, bleef niet staan, ik hield haar staart niet omhoog en nog meer van die dingetjesMaar ik vond het super om eens mee te maken en ook heel leuk dat ze toch een lintje had gehad! De eerste 4 hadden een mooie beker gewonnen en een zak voer. En toen de keurmeesters kwamen bedanken voor het meedoen, heb ik hun ook bedankt. De vrouw die Luna al eerder had gekeurd zei "She's a nice little bitch."
We hebben dus een superleuke dag gehad en we zijn erg trots op ons meisje!!
Nouvel schreef:Karina, gave foto's!
Ziet er goed uit hoor!
Wat voor zadel heb je?
Karina schreef:Nouvel schreef:Karina, gave foto's!
Ziet er goed uit hoor!
Wat voor zadel heb je?
Thanks!![]()
Een Hulsebos is het, type Ultimate als ik me goed herinner. Als ik de foto's terug zie denk ik dat ik 'm misschien een beetje te ver naar voren had liggen. Het is wel een heel fijn zadel, ben er blij mee.