Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arthis schreef:Ik plaats niet vaak wat maar wou dit ff plaatsen. Gister avond rond 22u. Is onze merrie bevallen van een valk kleurig hengstje ( lijkt er niet op dat het een schimmpie word maar wie weet) . Is nog wel beetje de vraag of we hem houden kan. Dat het een hengst is. Papa is de knappe doblon tr. Op de foto is de kleine net geboren ga vandaag als het lukt even betere foto's maken. Als iemand nog suggesties heeft voor een naam hoor ik het graag. Hij is nog ff naamloos
[ [url=m/9zh6vS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elisa2 schreef:Leuk om te zien Nissima, het ziet er inderdaad droog uit..branden die paarden niet weg in de paddocks? rijfilmpje ziet er braaf uit, leuk paardje. Goed over de rug gaan trainen, dan komt dat wel weer wat omhoog.
Elisa2 schreef:Wat een leukerdje, en heerlijk al gelijk naar buiten!
Nobje, hoeveel paarden heb jij nu? heb je een veulen van die prachtige schimmelmerrie?
_Zsazsa_ schreef:Gaaf Nobje! Houd je alles aan?
Arthis schreef:@ nobje: We hadden een lijstje gemaakt met namen. Maar we moeten met 3 man beslissen... merrie naam waren we uit maar voor de hengst niet. We kunnen het niet hellemaal eens worden.
Heb vandaag ook nog ff wat duidelijkere foto's gemaakt van de kleine spuit. Het is wel een dwars ding.. nu al hoop dat dat een beetje bijtrekt.
@Nissima schreef:@Nissima : Ik leg de namen ook voor. Hopelijk heeft hij snel een naam.
nobje schreef:Elisa2 schreef:Wat een leukerdje, en heerlijk al gelijk naar buiten!
Nobje, hoeveel paarden heb jij nu? heb je een veulen van die prachtige schimmelmerrie?
Ik durf het bijna niet te schrijven... maar ik heb 2 P.R.E merries, waar ik onwijs blij mee ben..
En ze kregen allebei een veulentje.
Dus Carmen (Amanda Aurelia) is inderdaad zoals je dacht van de schimmelmerrie.
En het veulen van dit jaar, het henstje is van de donkere koffie vos merrie. En ik denk dat het veulen ook een koffie vosje word als ik zo moet gokken.
Verder vind ik het heerlijk om te mennen, en dat doe ik met kleine poownys.
En dat is natuurlijk ook helemaal leuk![]()
Maar na de komst van de eerste merrie ben ik helemaal overstag gegaan... en wilde ik graag nog zo een super coole en niet al te grote merrie erbij. En ik had eigenlijk nog nooit echt kennis gemaakt met het karakter van deze paarden... maar heer ... wat zijn ze leuk !![]()
![]()
Hoeveel paardjes heb jij lopen ?
Ik heb het ergens gelezen maar ik weet het niet meer...![]()
Zoals je ziet groeit ze flink... nu net een jaar geworden.
En ze is al zooooo leukkk (mijn vriendin houd een groei foto lijstje bij, echt zo top ! hi hi hi)
[ [url=m/HgK55U.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hieronder nog 2 linkjes ... allebei 2 topics die bij de merries horen![]()
In het ene topic staan ook foto's die ik van de vorige eigenaar heb gehad van de bruine merrie. Wel gaaf.. dat had ik ook wel leuk gevonden om van de schimmel merrie te hebben. Daar heb ik nog niks van weten te achterhalen.
Elisa2 schreef:Oeps...waarom deed hij dat? hij is leuk Kelly..heb even in je topic gereageerd.