Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Gelukkig komt hij bij jullie op stal. Dan zal het vast goed gaan komen.

Grondwerk is inderdaad ook heel erg leuk!
Het ging hier een hele tijd niet zo lekker, man was erg ziek, mijn baan was gigantisch druk, kinderen ziek, drama's in de familie.
hier alles goed, Soraya is weer veel rustiger de laatste dagen, lijkt erop dat de ergste krampjes voorbij zijn
he maar wel heel goed van je dat je jezelf dan niet overvraagd, alles op z'n tijd en dan komt het helemaal goed joh
) Portugese hoofdstel 

een tintje lichter zou misschien nog wel mooier zijn, weet het nooit zo goed. Voor Magico is heel lichtbruin vast ook het mooist?
heb al 2 Portugese hoofdstellen nu.. Maar wel allebei bruin.. Hmmm
voor Kalife zou zwart wel mooi zijn denk ik, maar hij heeft een heel lang hoofd met een hele smalle neus, nog smaller dan Flaaf en bij Flaaf zit de neusriem altijd al op z'n strakst.. Van m'n oude Portugese hoofdstel is een stuk koperen beslag af, en de rest van het koper is wat groen uitgeslagen.. Iemand nog tips omdat weer netjes te krijgen?

Een dikke knuf voor jou en hopelijk kan Sintra in december komen 
Mooi zadel ook voor Kalife.
Veel plezier samen.
Morgen krijgt Samantha dan eindelijk der oorbellen, wat zal die morgenochtend blij zijn als ik het der vertel!
[/quote]