T lijkt me best makkelijk maar aan de andere kant hou ik er niet van, om
anderen in mijn huis achter te moeten laten..
Had ooit een kennisje die poetste ook en die wist alles over de mensen waar ze poetste..
die snuffelde overal in

Lekker zonder zadel op Jippe getuft..
Eline, laatste tijd is t hier idd stuk rustiger.
Wat sneu dat Atlas een luchtweginfectie had. Nu gelukkig weer praatjes

Leuke foto van Rowena. Wat balen vn dat balletje boven haar oog.
Martine, t gaat daar echt anders als hier haha.. ook halfjaarlijkse gebitcontroles voor mensen daar.
Darius een mooie wintervacht gekregen.. Hoe koud wordt het bij jullie?
Ahh lief filmpje..
Cloris Piropo ook vrij gegeven met de wind. Hadden wij ook maar gedaan haha..
HIj ging als een razende roeland door de losgooibak

Flan trouwens ook.. dus had die 2 toen lekker uit laten waaien.
Moppie wat naar
Je zal Dyio vast missen..Anouk leuk dat je op die stal mocht kijken.
Tzt wel een foto he van dat halster met tierelantijnen

Handen doen gelukkig niet echt zeer meer. Desje ook lekker fris

Bully ontiegelijk gaaf at je naar een cursus van Honza Blaha geweest bent!
Lijkt me super

Cyrina, heel veel succes!!
Tjilly, leuke foto's.
. Blijkbaar heeft Frío een Frío-karakter
) maar ze is er wel mooi op blijven zitten en dat vond ze wel weer tof. Wilde daarna ook gewoon nog draven enzo. De snelheid was haar probleem niet, maar meer het scheef hangen in de bocht. Stefan wilde niet, maar papa wel. Dus Manlief zonder zadel met voltigesingel en hoofdstel erop. Wilde los (eigenwijs) en niet aan de longe. Nou fijn jongen, toe maar
. Stap ging best (even tussendoor. Manlief heeft in het begin van onze relatie enkele maanden les gehad. Dat is zo indrukwekkend geweest dat hij dat niet meer weet). Hij wilde ook een drafje doen. Nou dan doe je dat toch... zonder beugels of zadel
Op Jippe die wel wilde (stoomtrein is his middle name). Dus manlief kreeg hem niet terug naar stap, liet teugels los en greep zich aan beugels vast en hing al scheef. ja zonder teugels krijg je hem ook niet terug hahaha. Dus ikben er maar naartoe gelopen en het commando stap gegeven. EN toen stond ie stil en kon manlief weer goed gaan zitten. Was wel erg grappig Hahahaaa.
Maar nu had Manlief de teugels wel vast en stopte hij hem wat oncharmant door hem tegen het hek te sturen hihi. "Volgende keer wil ik wel met zadel hoor!" Ja schat, doen we
Verdorie!!
Alleen dan schaamt 'ie zich wel een beetje tegenover de merries, die vinden het maar niks als hij zo'n eighties look heeft...veel te ouderwets

Laatst kwam er iemand langs die ook een Fries heeft en die ging helemaal uit d'r dak vanwege zijn beenformaat. Ik dacht dat het wel meeviel, maar toen ik haar Fries zag snapte ik wat ze bedoelde. Ja...hij heeft best wel boomstammen. Maar wel hele mooie! Lekker toch, zo'n stevige man