Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Machonito schreef:borderjay schreef:Kom op Frank,niet zo kinderachtig...wij hebben ook geen moeite met foto's van merries die veulens krijgen![]()
Ik vind die castratie foto's trouwens erg interessant...nou ben ik ik nogal medisch nieuwsgierig aangelegd,en wil graag weten hoe alles in zn werk gaat en sta er het liefst met mn neus bovenop.....zo erg zelfs dat ik heb gevraagd of ik bij de sterillisatie van mijn eigen man mee mocht kijken,en de dokter vond het wel grappig en het mocht.Stelde eigenlijk niet zo veel voor,het was zo gebeurd..makkie![]()
Dus Frank,als jij last krijgt van opstandige hormonen,dan weet ik hoe ik je daar vanaf moet helpen
dat is niet moeilijk![]()
je pakt 2 bakstenen.... en hakkie takkie plat is zijn zakkieen doet echt geen pijn zolang je vingers ermaar niet tussen zit
Jolynn schreef:@Cloris, thanks, hopelijk put jij veel troost uit je nieuwe hond.
Ik heb vaak in jouw profiel gekeken naar jouw "oude" honden, vond ze altijd geweldig stoer en mooi, met toch een ontzettend lieve uitstraling.
Citaat:@Idra, ik ben eerst geopereerd, daarna bestraald en nu chemo.
Hierna moet ik nog een jaar lang aan de Herceptin, is een medicijn dat ik ook 1 keer per drie weken via het infuus krijg en nog 5 jaar aan de "anti"hormoon pillen.
In pricipe ben ik nu al kankervrij en zijn al deze behandelingen preventief.
Karina schreef:MOOOOIE foto's Sanne, die met dat kasteeltje heeft best leuk hoog Hinrichs-gehalte haha, daar kun je wel een videootje opnemen ook, of fotosessie met je outfit voor Bunschoten!
borderjay schreef:Dus Frank,als jij last krijgt van opstandige hormonen,dan weet ik hoe ik je daar vanaf moet helpen
frankiej schreef:Maar volgens mij ben jij nog handelbaar of niet?hihi nutteloos bungelend.... gelukkig bij mezelf niet haha
Utixo schreef:Frank, Irma is sowieso al maf. Maar aangezien ze zich van niets en niemand wat aantrekt, trek ze zichzelf er ook niets van aan dat ze omdonderde. Ze loopt dan meer met een air erin van "mij is niets gebeurd hoor, het was vast een andere pony".
Vandaag al lekker 2 keer gewandelt met haar, ze staat in ieder geval tot na het weekend nog in Monster, komt wel even goed uit nu, want mijn verzorgster is even weg. Matz staat nu in de Hoek, morgen dus maar daarheen om te rijden, maar aan de andere kant, dan kan hij gelijk aan een andere bak wennen. Is wel even een mooie oefening dus.
Wat betreft de castratie, ik denk dat mannen er anders tegenaankijken. Even doorbijten maar dus. Maar hij is echt niet minder paard erom, hij mist hooguit een kilo of 2 aan nutteloze bungelende ballen.
Oeh Sanne, wat een buik krijgt ze!
Saida: Ik vind het heerlijk, een E rijbewijs. Nooit gemiep, als de auto het mag trekken en de kogeldruk is ok, zit het prima. Met de B is het zo'n gereken, en een hoop mensen denken dat ze al goed zitten als de aanhanger minder weegt dan de auto en de boel maar niet boven de 3500 uitkomt. Zo jammer alleen dat dat maar een gedeelte van de rekensom is, en de rest vaak vergeten word. Hoe oud word Rinske?
Citaat:Neeeeee ik ben een vrouw en kijk er ook anders tegenaan dan jullie!! Niet dat ik de foto's erg vind, boeit me niks, ik sta rustig een bammetje pindakaas te eten met mijn neus boven een castratie.
Maar ten 1e zit je te snijden in een gezond wezen waar niks mis mee is.
Ten 2e zijn ze niet nutteloos, zijn ballen zijn onderdeel van hem en vormen hem tot wat hij is, je neemt ze een deel van hun IK zijn af wanneer je ze snijd.
Tuurlijk kom je er soms niet onderuit, bijvoorbeeld; Als het man zijn zo erg is, dat ze nergens meer anders meer mee bezig zijn dan hun testosteron, of als je ze geen sociaal leven kan bieden vanwege hun hengst zijn (vaak op pensionstallen), of als de eigenaar nog niet genoeg ervaring heeft voor een hengst.
heikedenise schreef:Heidi - he bah van jou verhaal wordt ik ook niet geruster maar bedankt dat je het heb verteld want nu weet ik dat ik niet de enige ben die ze zonder te onderzoeken maar met hyperventilatie naar huis sturen.
Ik wil ook als het aan blijf houden toch weer terug gaan naar de huisarts.
( hoe hebben ze het bij jou verder opgelost na dat ze wisten dat je een lekkende hartklep had/heb)