[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 00:32

:+ :+ :+ :+

frankiej

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 06:45

ook goeiemorgen allemaal
ILONA GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 07:29

Machonito schreef:
borderjay schreef:
Kom op Frank,niet zo kinderachtig...wij hebben ook geen moeite met foto's van merries die veulens krijgen ;)
Ik vind die castratie foto's trouwens erg interessant...nou ben ik ik nogal medisch nieuwsgierig aangelegd,en wil graag weten hoe alles in zn werk gaat en sta er het liefst met mn neus bovenop.....zo erg zelfs dat ik heb gevraagd of ik bij de sterillisatie van mijn eigen man mee mocht kijken,en de dokter vond het wel grappig en het mocht.Stelde eigenlijk niet zo veel voor,het was zo gebeurd..makkie :o
Dus Frank,als jij last krijgt van opstandige hormonen,dan weet ik hoe ik je daar vanaf moet helpen }>

dat is niet moeilijk :D
je pakt 2 bakstenen.... en hakkie takkie plat is zijn zakkie :P en doet echt geen pijn zolang je vingers ermaar niet tussen zit :+

Whoehahahahaa tsja Frank je zult weten dat je een harem hebt }> ~~}>

Gefeliciteerd Ilona!!

Sanne mooie foto's! Dat kasteeltje is echt leuk!

Robijntje iiiiiieeeeuuw gedsie! Gelukkig is hij meegenomen, fijne buurman is dat!

Benthe, kogeldruk, dat is toch de trekkracht die op de papieren van je auto staat? Onze auto mag niet meer trekken dan 1200 dus ik dacht, dan heb ik dat papiertje niet nodig (wel heel veel les gehad van mijn zwager in Noorwegen).

Saida yaaaay het gaat door, leuk hoor! Als je geen ervaring hebt en niemand hebt die je ermee les kan geven is het wel verstandig om het te halen, let wel op dat je auto de maximum toegestane massa moet mogen trekken (van een tweepaardstrailer is dat 2000 kg) en ik kan je nu vast vertellen dat er niet veel personenauto's zijn die dat mogen ;) gefeliciteerd met Rintske!

Jolynn gefeliciteerd met je zoontje, had gisteren een heel verhaal naar jou geschreven maar toen was eht ineens weg. Fijn dat Xantha nu goed staat, is voor jezelf ook rustiger zo. In ieder geval veel sterkte met alles, zet hem op!

Nu moet ik echt naar mijn werk toe, dus ik spreek jullie snel weer! :wave:

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 07:58

Afbeelding
Happy birthday Ilona!

Jolynn jij ook met je zoontje!

Kogeldruk is trouwens het gewicht dat er op de kogel drukt. Dat mag niet te veel zijn. Je moet dus niet te veel voorin laden voor de wielen zeg maar. Dat is de kogeldruk.

Saida gaaaaf dat alles doorgaat en je een trailer hebt. Wil tegen die tijd wel foto's zien hoor!!!

Robijntje pffff he dat is zeker flink schrikken zeg! Dapper vriendje heb je haha..

Aaaaaaaah Frank wordt gepest hihi... Gezellig he hier met al die vrouwen..
Denk wel dat je een juiste keus maakt voor Des het moet wel leuk en veilig blijven.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 08:11

ff snel, ilona gefeliciteerd!!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 08:12

PARTY!!! :#
Ilona gefeliciteerd!!!!!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 08:26

Jolynn schreef:
@Cloris, thanks, hopelijk put jij veel troost uit je nieuwe hond.
Ik heb vaak in jouw profiel gekeken naar jouw "oude" honden, vond ze altijd geweldig stoer en mooi, met toch een ontzettend lieve uitstraling.

Ja ze waren ook zo lief.. die grote heeft mij 2x letterlijk gered, het is ook nog steeds stil zonder hem..
Citaat:
@Idra, ik ben eerst geopereerd, daarna bestraald en nu chemo.
Hierna moet ik nog een jaar lang aan de Herceptin, is een medicijn dat ik ook 1 keer per drie weken via het infuus krijg en nog 5 jaar aan de "anti"hormoon pillen.

In pricipe ben ik nu al kankervrij en zijn al deze behandelingen preventief.

Dat geeft wel de moed om door te zetten en te houden denk ik? het idee dat het weg is maar je preventief deze behandelingen nog moet krijgen. al met al zal het geen makkie zijn, sterkte en kracht ;)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 08:33

Ilona!!!!: Gefeliciteerd!! *\o/* *\o/* Nu hoor je er dan eindelijk helemaal bij ;)

Karina schreef:
MOOOOIE foto's Sanne, die met dat kasteeltje heeft best leuk hoog Hinrichs-gehalte haha, daar kun je wel een videootje opnemen ook, of fotosessie met je outfit voor Bunschoten!

stttt! Niet mijn plannetje verklappen!!!

tja, als dat veulen nog niet mag komen moet je hem maar vertellen dat het buiten nog veel te koud is en dat het zaterdag wel weer mooi weer wordt ;)

Frank: Nee, arme Des! Begrijp je beslissing wel hoor, maar vind het aan een kant toch ook een beetje zonde van zo'n paard met papieren..

borderjay schreef:
Dus Frank,als jij last krijgt van opstandige hormonen,dan weet ik hoe ik je daar vanaf moet helpen }>

:') _O-

Saida: Leuk dat de les door gaat!

Zometeen eindelijk weer les, das al weer eeuwen geleden.
Verder wordt Igneo vandaag ingeent..

Morgen komen er weer nieuwe Iggie foto's! Hopelijk schijnt dan het zonnetje!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:03

Ilona: Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Afbeelding

Sanne: Hopelijk gaat het zonnetje idd schijnen, dat is toch altijd wel fijn :P.

Ik ga zo lekker richting Leiden. Heb daar afgesproken met een vriendin. Kan ik nog even wat vakantiedingetjes kopen! Hopelijk wordt het ook nog lekker weer, heb wel zin in een terrasje maar dan moet wel de zon schijnen :D.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:09

Ilona *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* GEFELICITEERD *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

JolynnOok gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:09

Ilona: Hartelijk gefeliciteerd :D

Ik heb idd een heel dapper vriendje :+:

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:19

Zo meiden en heer ik ben hier gisterenochtend voor het laatst geweest en moet nu alweer 4 pagina’s terug lezen we gaan hard

Ilona – je mag je persoonlijke mening geven hoor maar precies dat berichtje wat jij nu noemt is idd wel een goed voorbeeld dus dan ben ik het wel met je eens :j
En ILOON GEFELICITEERD

Benthe – lekker hoor onder de zonnebank ik vindt het ook wel lekker zo’n bruin kleurtje alleen heb er geen een :n
He bah Duits heb het ook gehad maar vindt er niks aan en al helemaal niet aan hun spelling :P
En heb je nog wedstrijden in de planning staan

Debby – ook jij gefeliciteerd met je ‘’tiener’’ :P

Cloris – sterkte met het verlies

Mies – nee dit is de eerste keer dat ik er last van heb, en ook ik vindt dat ze het maar erg snel vaststelt ik mocht nog geen eens komen dus hoop dat het snel over gaat anders ga ik gewoon zelf er naar toe zonder afspraak :P
En je bent lekker en veelzijdig bezig zo te lezen super hoor gaat helemaal goed komen ;)

Jasmijn – gezellig dat banditto bij furia gaat staan wordt vast heel gezellig :D

Sanne – hoop zelf ook dat het snel over gaat want het is niet fijn om het zo benauwd te hebben
Fijn dat het rijden met Dosie zo goed gaat je hebt nu gelukkig een manier gevonden dat je jullie eindelijk lekker kunnen trainen en dat jullie nu berg opwaarts gaan top hoor
En de foto’s van Dosie en bondosa ziet er goed uit zeg

Malin – fijn dat je les goed ging en je eigen ook weer verwend mag wel een keer ;)

Suus – leuke en mooie foto van jou en goya

Laura – echt super om te lezen dat hincapie het zo goed doet helemaal top hoor

Saida – GEFELICITEERD met je meisje lekker verwennen hoor, en wat fijn dat het rijden zo goed gaat achteruit kunnen wij nog niet ik vindt het heel moeilijk wat betreft ‘’de hulp’’ geven en heike snapt het dan niet echt maar komt wel goed wij houden het nog even bij de basis :P
En jah je kan naar de clinic leuk hoor weer een nieuwe uitdaging :D

Frank – het gaat nu beter als maandag en dinsdag maar voel het nog wel ik heb me voorgenomen dat als ik het na de Pasen het nog heb ik dan zelf naar de huisarts stap
En lief joh een veulentje heb je een foto ??
En ag gos bij des wordt het hakkie takkie weg zakkie jammer maar het is niet anders als die te ‘’dominant’’ wordt moet je een keus maken

Jolijn – he bah kom je lekker thuis krijg je gelijk een hartverlamming gelukkig heb je netjes de politie gebeld heb jij je goede daad weer gedaan :j

Heidi - he bah van jou verhaal wordt ik ook niet geruster maar bedankt dat je het heb verteld want nu weet ik dat ik niet de enige ben die ze zonder te onderzoeken maar met hyperventilatie naar huis sturen.
Ik wil ook als het aan blijf houden toch weer terug gaan naar de huisarts.
( hoe hebben ze het bij jou verder opgelost na dat ze wisten dat je een lekkende hartklep had/heb)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:22

Afbeelding

Ilona gefeliciteerd met je verjaardag!
Debby gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag!

Frank -> Ach wat lief een klein welshveulentje!
Laat je snel foto's zien?
Arme Des, z'n mannelijkheid straks weg......
Maar idd als je het toch doet, dan beter als ie nog jong is.
Vaak groeien ze dan ook nog iets langer door.
Maak je wel veel foto's en goeie close-ups?
Kan je er een topic van maken op Bokt, moet je wel even de link in dat andere topic plaatsen! Hahaha! _O-
frankiej schreef:
hihi nutteloos bungelend.... gelukkig bij mezelf niet haha
Maar volgens mij ben jij nog handelbaar of niet? ;)

Benthe -> Het scheelt idd een hoop gemiep en geregel wat vervoer betreft.
Een trailer wilde ik zowiezo al aanschaffen, maar dan idd wel eentje waar ik mee mag rijden.
Tegenwoordig kan je een trailer eventueel nog terug laten keuren zodat je er wel met je B mee mag rijden, maar dat kan niet met elke trailer.
Het is nl ook nog eens zo dat als een trailer met belading zwaarder mag zijn dan dat je auto is en mag trekken, je ook je E nodig hebt....
Even sparen dus en oefenen en dan voor m'n E.
Rintske is 4 jaar nu.

Jolijn -> Bah, enge kerel voor je deur.......
Gelukkig is ie snel weggehaald.

Malin -> Frits moet een nieuwe bus aanschaffen voor zijn bedrijfje, en dan nemen we meteen eentje die sterk genoeg is om een 2-paardstrailer te mogen trekken.
Dat scheelt al weer wat betreft het regelen van een auto/bus.
Een 2-paardstrailer kan ik zo huren bij de pensioneigenaar, en zelf ben ik al rustig aan op zoek naar een 1,5-paards.
Dan m'n E achter B nog, en ik kan heerlijk alle kanten op! Jippie! *\o/*

Laura -> Marieke is mee, dus die duw ik meteen de camera in handen, mag zij foto's maken! *-:)

Vandaag is mijn grote zwarte vriendin jarig! Ze is nu 4 jaar.
Straks ga ik de paarden buiten zetten en dan kan ik meteen haar stal wat versieren met een vrolijke vlaggetjesslinger.
En vanmiddag eens even kijken wat voor lekkers ze van mij krijgt.
Misschien wel een worteltjestaart! :D

Mijn kanjer......
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:24

Gefeliciteerd met je paardje :j

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:26

Iloon en Rintske, gefeliciteerd!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:47

Utixo schreef:
Frank, Irma is sowieso al maf. Maar aangezien ze zich van niets en niemand wat aantrekt, trek ze zichzelf er ook niets van aan dat ze omdonderde. Ze loopt dan meer met een air erin van "mij is niets gebeurd hoor, het was vast een andere pony".
Vandaag al lekker 2 keer gewandelt met haar, ze staat in ieder geval tot na het weekend nog in Monster, komt wel even goed uit nu, want mijn verzorgster is even weg. Matz staat nu in de Hoek, morgen dus maar daarheen om te rijden, maar aan de andere kant, dan kan hij gelijk aan een andere bak wennen. Is wel even een mooie oefening dus.
Wat betreft de castratie, ik denk dat mannen er anders tegenaankijken. Even doorbijten maar dus. Maar hij is echt niet minder paard erom, hij mist hooguit een kilo of 2 aan nutteloze bungelende ballen.
Oeh Sanne, wat een buik krijgt ze!
Saida: Ik vind het heerlijk, een E rijbewijs. Nooit gemiep, als de auto het mag trekken en de kogeldruk is ok, zit het prima. Met de B is het zo'n gereken, en een hoop mensen denken dat ze al goed zitten als de aanhanger minder weegt dan de auto en de boel maar niet boven de 3500 uitkomt. Zo jammer alleen dat dat maar een gedeelte van de rekensom is, en de rest vaak vergeten word. Hoe oud word Rinske?

Neeeeee ik ben een vrouw en kijk er ook anders tegenaan dan jullie!! Niet dat ik de foto's erg vind, boeit me niks, ik sta rustig een bammetje pindakaas te eten met mijn neus boven een castratie.

Maar ten 1e zit je te snijden in een gezond wezen waar niks mis mee is.
Ten 2e zijn ze niet nutteloos, zijn ballen zijn onderdeel van hem en vormen hem tot wat hij is, je neemt ze een deel van hun IK zijn af wanneer je ze snijd.
Tuurlijk kom je er soms niet onderuit, bijvoorbeeld; Als het man zijn zo erg is, dat ze nergens meer anders meer mee bezig zijn dan hun testosteron 8-) , of als je ze geen sociaal leven kan bieden vanwege hun hengst zijn (vaak op pensionstallen), of als de eigenaar nog niet genoeg ervaring heeft voor een hengst.

Ilona; Gefeliciteerd!!!!! (ik wil je niet verontrusten, maar vanaf nu gaat het opeens heel erg hard :Y) )

Jolijn; brrrrrrrrr gadsie wat eng.

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:02

goedemorgen allemaal

Prinslover, gefeliciteerd met je tigger jaren.
laura, erg leuke verkeersborden met die dieren erop
cloris, heel veel sterkte met het verlies van de hond. 12 jaar is wel een mooie leeftijd
jolynn, sterkte en succes nog de komende kuren.
frankie, wat betreft de crisis, ik denk dat men het er naar maakt. Wat veranderd er nu precies voor ons aan de crisis. Niet veel, want we blijven toch wel geld uitgeven. Men moet het er niet elke keer over hebben. Men praat de crisis aan en mede door de media.
wel leuk van dat veulentje.
robijntje, ook apart om zo iemand aan te treffen en dat je dan met de politie doorverbonden wordt terwijl je de ambu belt

verder zag ik nog hele gave foto's voorbij komen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:22

Saida: Gefeliciteerd met rints! Wel een filmploeg mee naar de clinic he ;)

Debby: Gefeliciteerd met je tiener!

laura: waar was je op vakantie geweest?! Ik wil ook nog is zo'n vakantie!

sanne: Ik weet het.. mijn paard is heel zielig.. Vandaag moet ze dressuren. Zonder strak trainingsschema kom je nergens natuurlijk!
Waar slaat dat nou weer op? 2 boeken en kies maar... flink klagen! Wij mogen na het tentame ook altijd een enquete invullen over het vak en het tentame, heb je ook niet zoiets?
Ben benieuwd naar nieuwe iggie foto's! Onze veulens zijn nu ook zo deuzig qua bouw...Ben benieuwd of dat nog goedkomt! Die van dosie zijn leuk! Bondosa is wel erg braaf hey!

Malin: Gezondheid is inderdaad belangrijker! Zolang paard en jij tevreden zijn is het goed toch!

suzan: Mooie foto! Zulke lucht heb ik gister avond hier niet gezien ;)

Denise: Makkelijke constatering dan...gaat het al beter?

Het regent! *\o/* en ik heb nu lekker een binnenbak! *de eerste keer dat het ook nodig is als ik ga rijden...andere keren was het steeds gewoon droog*

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:24

Cloris: Heel veel sterkte met het verlies van je hond. Ik vind het een mooie gedachten dat ze nu weer samen zijn :j

Jolynn: Heel veel sterkte :j Vind dat je er heel knap mee om gaat.. lijkt me heel moeilijk.

Laulau: Haha die borden zijn geweldig!!! En wat goed dat je zo fijn hebt gereden met Hincapie

Robijntje: goed nieuws van je paard! Ik zou me ook rot schrikken als er een man voor de deur ligt.

Zasread: onwijs rot van je examen. Leuke foto's van de dames :j

Soeske Mooie foto zeg!!

Saida: Leuk een clinic! Hopelijk kun je alles regelen.

Ilona Congratulations :D :D

Ik ben zoooo trots op Taco.
Gister tijdens het rijden werd meneer een beetje stoer dus ik sloot hem terug aan de voorkant, deed hij gewoon een paar passen spaanse draf :+
Hij blijft me verbazen.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:32

@Ilona en Saida, gefeliciteerd!!
@Jolijn, naar zo'n enge vent voor de deur.

heikedenise

Saida - verwen rints maar lekker haha

Mies - het gaat idd gelukkig al wat beter maar ik voel het nog wel (die druk op mijn borst)

Kelly - fijn dat het rijden met taco goed ging en een spaanse draf toe maar :P

Malin - zit ik op hyves te kijken zie ik dat jij willemien ook kent zij staat nu op stal de elzen in dordrecht grappig zo kom je nog eens wat te weten

cloris

Citaat:
Neeeeee ik ben een vrouw en kijk er ook anders tegenaan dan jullie!! Niet dat ik de foto's erg vind, boeit me niks, ik sta rustig een bammetje pindakaas te eten met mijn neus boven een castratie.

Maar ten 1e zit je te snijden in een gezond wezen waar niks mis mee is.
Ten 2e zijn ze niet nutteloos, zijn ballen zijn onderdeel van hem en vormen hem tot wat hij is, je neemt ze een deel van hun IK zijn af wanneer je ze snijd.
Tuurlijk kom je er soms niet onderuit, bijvoorbeeld; Als het man zijn zo erg is, dat ze nergens meer anders meer mee bezig zijn dan hun testosteron 8-) , of als je ze geen sociaal leven kan bieden vanwege hun hengst zijn (vaak op pensionstallen), of als de eigenaar nog niet genoeg ervaring heeft voor een hengst.

Dit is helemaal zo als ik het ook zie, een hengst is en blijft een hengst hoe braaf dan ook ze hebben altijd wel eens hun momenten zeker als ze gaan puberen, dan moet je stevig in je schoenen staan om ze daar goed doorheen te loodsen lukt dat niet dan houdt het op, ik ben er vrij rechtlijnig in hoor ook met mijn honden, ik snij niet zomaar in een gezond dier tenzij er een medische noodzaak is of als het dier zichzelf zo in de weg zit dat hij er niet meer mee overweg kan en zichzelf kapot maakt, het nut van die ballen is veel groter is dan menig mens beseft ;)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:47

heikedenise schreef:
Heidi - he bah van jou verhaal wordt ik ook niet geruster maar bedankt dat je het heb verteld want nu weet ik dat ik niet de enige ben die ze zonder te onderzoeken maar met hyperventilatie naar huis sturen.
Ik wil ook als het aan blijf houden toch weer terug gaan naar de huisarts.
( hoe hebben ze het bij jou verder opgelost na dat ze wisten dat je een lekkende hartklep had/heb)

Ik heb eerst hart filmpjes gehad en een echo en ook nog de MRI scan met infuus.
er werd dan vloeistof in mijn aderen gespoten en zo konden ze zien hoe of wat aan ja hart en zo zagen ze dat mijn klep niet goed deed :o
het is niet zo ernstig dat ik een ander klep moet ofzo maar het stelde me wel gerust waar af en toe mijn benauwd heid en pijnen vandaan kwamen
als je het niet weet waar dan raak je echt in paniek.
Nu ik het weet en ik krijg benauwd of pijn dan probeer ik me te ontspannen en denken ik weet wat het is en is niet ernstig.
1 x in het jaar controle of het erger is geworden maar tot nu toe is het stabiel.
ik ben wel erg snel moe ervan en mijn hart kan zo tekeer gaan of ik hard gelopen heb terwijl ik zit en slaat ook nog eens slagen over.
als ik dat heb nou dan ben ik op.

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:50

zo super kelly, was zeker wel een lekker en gaaf gevoel

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:09

Iedereen bedankt voor de felicitaties!! Wat zijn jullie toch allemaal ontzettend LIEF!! :+:

Hierbij wil ik natuurlijk ook het zoontje van Debby feliciteren! *\o/*
En Saida met haar Rintske die 4 jaar is geworden *\o/*
Een mooie dag toch, 9 april :D :+ .

Frank: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, arme Despi ;) . Raakt ie zn ballen kwijt! Issie echt zo erg dan? Wel jammer hoor, maar opzich ook begrijpelijk. Als je geen dek plannen had met hem, en hij lastig wordt, tsja, dan moet je helaas zulke beslissingen maken! Chico heeft geen papieren, dus voor mij was het ook gedane zaak. Het is wel makkelijk hoor, een ruin ;) .

Cyrina: Haha, ik vrees daar dus ook voor := . Vanaf nu zit ik in de sneltrein denk ik... :+ Niet leuk :P

Jolijn: He, getsie wat een enge vent.. Gelukkig heb jij een dapper vriendje haha ;)

Saida: Leeeuk zeg, van die clinic! Jij helemaal happy! Spannend hoor, wanneer issie?

Sanne: Leuke foto's, en wat prachtig zeg, das kasteeltje :j . Idd een leuk idee voor een fotoshoot in outfit *D . Wat is Bondosa toch ook een leukerd en zo braaf!

Laura: +:)+ Top van jou en Hincapie. Hoevaak zit je er nu op?

Malin: Best een eind rijden, maar vind het goed dat je dat doet voor de paarden +:)+ . Ga je dan ook echt iedere dag? Of ga je om de dag ofzo? *aangezien ze toch iedere dag buiten lopen*

Benthe: Dat verhaal van Irma _O- . Geweldig joh... haha.

Suus: Waauuw, moooie foto van jou en Goya!! :D Met huis-tuin-en keuken camera gemaakt?!

Mies: Wel vertellen hoe ze het deed he! Enne duw bij Val de camera in handen :P .

Jasmijn: Leeeeuk dat het door gaat *\o/* !! Zal bandietje straks dikke vriendjes worden met Fuur :D .

Heidi: Haha, leuk gedaan die balonnen!! :D dikke kus voor jesse terug :*

Esther: Luxe hoor, terasjes pikken enzoo :D . Have fun!

Kelly: Whaaa, knappe Taco :D . Lekker dier is het ook..!

Mies: Wie had dat gedacht dat iemand nog eens blij zou zijn met regen :') hahaha.

Volgens mij heb ik iedereen gehad, sorry als ik iemand vergeten ben :o . Leuk hoor jarig zijn, zo even een gebakje eten op mn werk! :Y) En ik ben na vandaag lekker VRIJ en volgende week ook! Morgen lekker naar tentenkamp mezelf verwennen, of beter gezegd, Chico :D . Maar dat mag wel, lekker nieuwe paardenspullen shoppen! En vanavond mag ik voor mezelf shoppen op kosten van me zus :D ook super! Zaterdag lekker me verjaardag vieren voor vrienden en vriendinnen :D . Lekker wat drinken en muziekje erbij *\o/* altijd leuk.

Haha, grappig detail. Die lieve benthe heeft per sms een geluidsfragment gezonden _O- . Helemaal zingenen voor mij :D . Altijd leuk wakker worden 8-) .