[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flamon

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 23:00

zoo ben net terug van paardje.
heb dr van top tot teen gewassen en alles in gevet
heb er zo'n zin in ondanks dat het maar een simpele onderlinge wedstrijd is heb ik er superr zin in Haha!

morgen of zondag ga ik bij reageren Knipoog
moet nu snel slapen Tong uitsteken

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 23:06

bobderbay, wat een gekheid je rijdt toch netjes niet allemaal hoeven we dubbel z te rijden om te genieten Knipoog hoor dus maakt niks uit
mooie haflinger en een geweldig shetje heb je
en de rest van de beestenbende heerlijk hoor
geniet van je mooie paardjes en leuk dat je mee komt kletsen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 23:13

peetisgreat schreef:
bobderbay, wat een gekheid je rijdt toch netjes niet allemaal hoeven we dubbel z te rijden om te genieten Knipoog hoor dus maakt niks uit
mooie haflinger en een geweldig shetje heb je
en de rest van de beestenbende heerlijk hoor
geniet van je mooie paardjes en leuk dat je mee komt kletsen

Thanks Pling

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 00:16

Esther -> Ja onbegrijpelijk is dat hè, dat die mensen dieren zien als inkomst en niet als dier.

Ilona -> Ik ben niet echt met de spaanse mannen aan de gang geweest, hoor.
Ik heb geholpen met mesten en zo.
Dat is voor haar gewoon net ff te zwaar.

Regine -> Mooie foto's!

Joyce -> Doei! Welkom hier!
Leuk nog een Bandito erbij!

Michelle -> Nee joh, alles op z'n tijd!
Ik ga haar eerst nog een keer of wat met hoofdstel longeren, en dan eens met het zadel.
Ik heb de tijd en Rintske ook, ze is nog maar net 3 dus we doen het rustig aan!

Borderjay -> Doei! Welkom hier!
Moreno is een knap ventje en idd best barok gebouwd.
Wat voor ras of kruising is hij?

Jasmijn -> Wij noemen zo'n hondje altijd een Swiffer...... hahaha! Haha!
Hoe is het nu met je vriend?

Sanne -> Leuke foto's van jou en Tibi!

Petra -> Hahaha! Roxy heeft een palmboompje op zijn hoofd!
En dat tongetje op die 2e foto! Haha!

Vanmorgen de stoute schoenen aan getrokken en naar de manege toe gegaan.
Na wat gepraat met wat meiden en met eentje op het bankje buiten kwam de boer naast me zitten.
We praatten eerst wat over koetjes en kalfjes en toen vroeg ik; Het gaat niet zo goed met Grytsje hè?
Het bleek dat hij niet eens wist dat het zo erg was, maar het nu voor het eerst zag.
Zoveel mensen die daar rondlopen en niemand die er wat van heeft gezegd, dat is toch triest?
Hij zei dat hij meteen zou gaan bellen met een (ik geloof) osteophaat, Goossens genaamd.
Ik vertelde dat haar oog ook weer heel dik is, wist hij ook niets van.
Ja, zei hij, wat moet ik daar aan doen? (doelend op Gryts d'r knieën)
Beweging geven, zei ik, ze moet elke dag beweging krijgen anders wordt het alleen maar erger.
Die spieren moeten het opvangen, maar zodra ze geen beweging meer krijgt nemen de spieren af en krijgt het teveel ruimte waardoor het weer fout gaat.

Ik vroeg of er echt niet iemand was die haar beweging kan/wil geven, alleen moet dat dan wel consequent elke dag gebeuren.
Nee die was er niet zei hij.
U mag haar ook bij mij brengen, en dat meen ik echt, zei ik, dan zorg ik wel voor haar en geef ik haar wel elke dag haar beweging.
Zo heeft u ook niets aan haar.

Nee dat was ook zo, maar als ik dat wilde dan moest ik daarvoor bij zijn vrouw zijn zei hij want ze is van haar.
Dus ben ik later naar zijn vrouw toe gegaan en heb haar gevraagd of ze wist hoe erg haar merrie er aan toe is.
Dat wist ze niet, en ze vroeg wat of er allemaal aan de hand is.
Dus ik het hele verhaal weer verteld, en ze zei meteen dat er een VA bij moest komen en dat Goossens erbij moest komen voor haar knieën.
De boer was ondertussen Goossens aan het bellen via intercom, dus ik kon zo meeluisteren.
Goossens vertelde eigenlijk precies wat ik ook al zei; ze moet elke dag in beweging zodat haar spieren weer toenemen omdat er nu teveel ruimte tussen zit.
Dus ik ook aan haar aangeboden dat ik wel voor Grytsje wil zorgen en haar de nodige beweging wil geven, maar dat ik me niet kan splitsen en dat ze dan wel bij mij moet komen staan.
Anders is het voor mij gewoon niet op te brengen om elke dag 2 paarden te doen als ze zover uit elkaar staan.
Ze gaat er over nadenken zei ze en komt er nog op terug.
Ze vroeg nog aan haar man wat ze moest doen en die zei dat ze dat zelf moest beslissen.
Als ze wil dat Grytsje bij mij komt te staan dan is dat prima en moet ze dat doen.
Ik heb haar nog op het hart gedrukt dat ik echt meen wat ik zei en dat ze weet hoe ik met haar merrie om zal gaan en hoe gek ik op haar ben.
Dat weet ze zei ze, ze zal bij mij in goede handen zijn.
Het is dus nog afwachten wat ze gaat beslissen.
Ik hoop toch zo dat ze toestemd!!!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 00:44

@ Saida: Jeetje Saida, wat een gedoe allemaal. Arme Grytsje toch. Je weet wel wat het beste voor haar is, denk dat ze het beste bij jou af is! Ik hoop dat ze voor je toestemd, laat het ons dan zo snel mogelijk weten Haha!.

@ Fanny: Succes! Komt wel goed joh, kan niet veel misgaan toch? En anders, gewoon om lachen, altijd leuk om een blunder mee gemaakt te hebben Nagelbijten / Gniffelen. Zo denk ik ook als ik Zondag door de bak heen ga sjeezen Haha!.

@ Gabriella: Ik vind dat je geweldige paarden hebt. Was vroeger gek op van die lekkere barokke haflingers, je hebt echt een leukerdje! Ajoh, als je maar plezier hebt toch! Haha! Welkom hier!

@ Petra: Leuke foto's weer! Haha!

@ Yenneke: Nou, ondanks dat je vriend weg is krijg je geloof ik een hele leuke week! En een week samen met je vriendinnen is ook niet verkeerd natuurlijk. Succes met de verkoop!

@ Barocco: Leuk toch! Als je in de buurt woonde mocht je ook wel op onze Chihuauha's passen, nu moet ik ze meenemen Nagelbijten / Gniffelen.. En ik ben niet zo gek op ze.

@ Sanne: Hahah, zijn eigen mest eng vinden Huilen van het lachen. Vind 't altijd wel een uitdaging, zo'n schrikkerig paardje in je handen. Maar er zijn hele leuke foto's erruit gekomen! Het is echt een leuk paardje om te zien. Commentaar is al gezegd.

@ Nouvel: Ik wist niet eens dat je op de voorkant van de Amazone stond! Wat een leuke foto!!!

@ Banditto: Welkom hierrrr Haha!.

@ Regine: Leuke foto's!

Zo even 2 pagina's bijgelezen. Met veel moeite aangezien internet alsmaar uitflikkert.

Nou, van de fotograve heb ik vreemd genoeg niets meer van gehoord. Maar ik ben druk op zoek naar iemand anders Haha!. Morgen komt Brigitta, dat meisje voor Fuego kijken, om af en toe is op te rijden. Morgen gelijk Fuego even klaarmaken, stal helemaal uitmesten, knotjes maken, helemaal schoonpoetsen, lekker shampootje errin, en voor de laatste keer het proefje oeffenen. En dan Zondag om 7 uur 's ochtends vertrekt de eerste groep naar het stuwconcour (lopend, is erg dichtbij, dus gezellig met heel de groep op de paarden lopen). Dan heb ik heb dik een uur de tijd om lekker te oeffenen en te wennen en in te rijden.

Pfff. Fiets ik van Fuego vandaan, word ik door me zus opgebelt dat het niet zo goed gaat met me vader. Die is dus van een hoge ladder afgevallen en op een boomstronk terrecht gekomen. Hij is stronteigenwijs dus als hij zegt dat hij pijn heeft, dan doet het echt pijn. En hij kon dus nu niet meer bewegen, alles deed pijn.. Hij moest met veel pijn en moeite naar huis gelift worden, daar is een goede vriend bij hem gebleven. Ik mocht hem niet bellen, maar hij had gelukkig mij net gebelt. Ben wel heel erg bezorgd, aangezien hij zo eigenwijs is wilt hij niet naar het ziekenhuis en zegt dat er een dokter is langsgeweest (vast weer iemand die ooit dokter is geweest 2derangs ofzo) en dat er niets heel ernstigs is. Terwijl hij niet eens meer kan lopen en nauwelijks kan bewegen.. Typisch iets voor me vader. Me zus heeft hem geprobeert naar het ziekenhuis te krijgen, maar dat is dus niet gelukt.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 08:24

Ilona: Nou ging de rit ook niet door, we mochten niet buiten rijden! Dus hebben maar lekker met hem gekroeld, niet gewacht tot ze hem kwamen halen en ons toen bij mij volgepropt met: Broodje shoarma, koekies en chocola!!

borderjay: welkom!!!! Moreno is super!
Ik dacht al, waar ken ik je naam van! Nu weet ik het weer. Ik heb ook een tijdje naar een eigen paard moeten zoeken, achteraf bleek ze onder mn neus te staan!

jasmijn: Beterschap voor je vriend!

sanne: Je zit al veel beter dan op je vorige foto's! Veel rechter en langer! OK dan!
Die schrikfoto's geweldig!! Zoals jasmijn ook zegt het ziet er vriendelijk uit! Ookal kent hij alle kunstjes en knopjes, je dwingt het niet af van hem! Maar rijd gewoon je eigen ding, heel goed!!!!!

Yenneke: Dat is inderdaad een moeilijke situatie, je kan dr nog een tweede keer laten komen. Je moet er toch op kunnen vertrouwen dat ze alles doet zoals je wilt.
Ookal heb ik nu niet moeilijkere oefeningen oid leren rijden, ik ken het gevoel dat je nu veel geleerd hebt! Ik wilde ook perse een jong paard om zelf mee te beginnen enz!
Veel plezier bij het concert!!!! Je week zal inderdaad zo voorbij zijn!

Peet: Ik vind roxy heel stoer hoor met zn pluim!

Saida: Eindelijk weer goed nieuws over grytske!!! Ik zal voor je duimen dat ze instemd! Wel schandalig hoor dat niemand dr op let! Ookal is het niet je eigen paard dan let je toch nog op!!!

ess: Schrikken van je vader! Hij zal toch wel naar het ziekenhuis gaan als hij er na het weekend nog last van heeft?

Go jij! Go jij! Ik ben vandaag voor het eerst zelf opgestapt!!!!!! Shannon deed altijd nogal moeilijk met opstappen, iemand hield dr dan vast duwde snoep in dr kwek en ik kon erop...maar gister zonder hulp!!! en tijdens het rijden is ze er niet vandoor geschoten! Dus 2 hele prestaties op 1 dag! Het rijden zelf verdiend geen schoonheidsprijs...links en rechts lopen hoeken afsnijden enz..maar daar gaan we vandaag lekker aan werken!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 09:13

Ik hoop 't maar!

Da's toch al een hele vooruitgang, goedzo! Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 10:19

Jasmijn: Bedankt voor je compliment! En jij en Danny ziet ook heel netjes uit hoor, ik zal morgen even kijken of ik de foto's kan sturen.

Yenneke: Ik had de beugels al sinds vorige keer 2 gaatjes langer gedaan, maar ik dacht ook te zien dat ze nog langer moeten. Misschien wordt het dan ook wel makkelijker om mijn knieen goed aan te leggen, waardoor mijn tenen meer naar voren gaan staan.
Op aanraden van Lisa rijdt ik met spoortjes, omdat Tiberius dat gewend is vanuit Portugal, maar ik rijd ook liever zonder, ik zal gewoon eens proberen hoe het gaat.

Spannend, ik hoop dat ze voor jou appartement gaan, dat is altijd fijn als je huisje niet te lang te koop staat. En heel veel plezier bij het concert! Daar zou ik ook wel heen willen!

Peet: Hahaha, dat staartje, arme Roxy Clown

Saida: Oeh, dat klinkt als een redelijk hoopvol verhaal. Komen ze dan zelf nooit kijken bij hun paard?
Ik hoop in ieder geval voor Grytsje dat ze of zelf de boel beter in de gaten houden of dat ze gezellig bij Rintske mag komen te staan.
Hoe gaat het met Cippie trouwens?

Esmee: Jeetje, dat is wel even schrikken als je dat over je vader hoort. Ik hoop dat hij snel weer opknapt en er niet al te veel last van heeft. Ach gut

Michelle: Bedankt Lachen Ik probeer het ook heel rustig op te bouwen, ik ben zelf als ruiter nog niet toe aan alle trucjes die er in zitten en ik werk nu heel erg aan de basis om mijn eigen houding te verbeteren en Tibi gewoon ontspannen te rijden.
Ja!! Vooruitgang met Shannon Go jij! Go jij! Als je zo doorgaat heb je aan het eind van de vakantie een super sportpaard Knipoog

Vandaag moet ik een refelectie verslag gaan schrijven over het afgelopen jaar en daar heb ik helemaal geen zin in, maarja wat mot dat mot...

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 10:35

Als je er uiteindelijk een goed cijfer voor hebt gekregen ben je blij dat je het hebt gedaan Haha!.

Ik ga zo maar is de laatste spulletjes voor de wedstrijd halen, en daarna Brigitta ontmoeten.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:12

Sux6 met jullie wedstrijden Fanny en Esme!

Saida ik zal voor je duimen dat ze ermee instemmen Ja Het klinkt tot nu toe wel hoopvol dus wie weet.... maar zo kan het ook niet langer

Regine ook stoere foto's Cool

Michelle lekker hoor, dat je zelf op hebt kunnen stappen en dat ze zo braaf was! Er zit een stijgende lijn in en dat gaat helemaal goed komen Ja

Peet leuke foto's!

Sanne ook leuke foto's, maar ik zou idd wat Yenneke al zegt, ook een gaatje of wat langer gaan zitten. Je zit idd ver achter in je zadel en dan kom je wat langer en rechter en wat meer in het midden te zitten, en ben je meer in balans. Maar Tiby is een lekker ding hoor! Kwijl Nog sux6 met je verslag!

Yenneke veel plezier van de week, en hoop dat je appartement snel verkocht is!

Borderjay, Banditto en alle andere nieuwen: welkom! Haha!

Jasmijn leuk dat je een oppas service doet, gezellig voor Dizo!

Wij gaan nu opschieten, we gaan met Luna naar de jongenhondendag in Utrecht, allemaal border terriers en het is een soort keuring. Maar we gaan voor de lol dus we zien wel Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:36

Yenneke, leuk zeg! Waar in Fryslân zit je dan als ik vrage mag?

Gister weer ff opgetreden met de band, was erg leuk Lachen

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:48

Hallo lieve mensen,
hier nog zo'n afvallige die het topic echt niet bij kan houden Haha!
Beetje bijgescrolled inmiddels, maar niet helemaal vanaf waar ik gebleven was Bloos
Spannend verhaal met Barón Heidi! Ben blij dat het goed afliep.
Gab / Borderjay welkom met Moreno hier!! Als hij niet barok genoeg is dan is geeneen paard het Clown . Gab is mijn allerliefste vriendinnetje Ja . Ik vond het superleuk om "part of the moment" te zijn met het eerste ritje op Moreno thuis. Ik moet wel helemaal afkicken van het markplaatsen op zoek naar een paardje voor jou. Tjonge wat hebben we een hoop meegemaakt!

Verder blijven met bijlezen de lusitano's het beste hangen Bloos Haha! !
Nouvel ik zag het meteen hoor, die superfoto hier uit m'n brievenbus rollen! Echt heel mooi, het plezier knalt er van af.
Sanne wat leuk dat je zo'n paard mag rijden, bofkont! Geniet ervan en lekker leren, komt vast goed!
Yenneke nog wat moeite met de continuiteit qua rijden lees ik, wel fijn dat je de mogelijkheid hebt om Willy nu wat vaker in te plannen en even echt door te gaan met X. Ik kan me even niet zo heel veel les permiteren maar gelukkig heb ik een man die heel rustig is met paarden en redelijk goed naar me luistert ( Haha! ) en me daardoor best goed kan helpen.

Maar hier schoot het ook even niet op, en dat lag niet aan Veludo maar aan een paar stomme pechdingen van mij waardoor ik steeds even uitgeschakeld was. Eerst had ik twee vingers behoorlijk heftig gekneusd, naar ik dacht dan, want ben nu een flink aantal weken en paar rollen tape verder, kan er best weer een hoop mee, maar eentje blijft wel scheef staan... dus misschien toch wel gebroken geweest, of in ieder geval kapsel een flinke dreun gehad.
Maargoed, had ik net weer twee keer eventjes gereden (keer 6 en 7 was dat geloof ik, kon zo weer opstappen, hij is echt tot op heden nog heel braaf en eigenlijk nog geen pas verkeerd gezet) en toen had ik weer een hersenschudding door een stom ongelukje thuis, dus weeeer op rust...

Gisteren wel weer eventjes gereden! Dit keer voor het eerst met een Dr.Cook-neppert die ik eigenlijk voor Rico had gekocht. Rico is er erg content mee, heeft moeite met bitjes omdat ie een onwijs dikke tong en laag verhemeltje heeft.
Veludo heeft eigenlijk perongeluk nog steeds geen bit ingehad, ik bleef een beetje bij die kaptoom hangen, maar nu begin ik heel erg te twijfelen welke kant ik op wil met hem. Ik vind het eigenlijk wel leuk zoals het nu gaat, maar wil ik 'm bitloos houden, dan toch iets anders als de kaptoom alleen, daar zie ik me toch nog niet meer door het bos gaan straks. Na een paar rondjes wennen moet ik zeggen dat ik met dat Cook-systeem al best een fijn gevoel kon krijgen. Aan de andere kant ben ik niet bloedfanatiek in bitloos ofzo, dus toch van de week ook een D-trensje voor hem gehaald. Gisteren na het rijden heel eventjes ingedaan dat bitje, maar achgossie, dat gekauw en kijken hoe ie het er weer uit kon krijgen, hij kon niet geloven dat ik dit meende leek het wel! Mammmmie... er zit iets in m'n mond wat er niet hoort, hellup! Vond ik het best zielig Ach gut Verward Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 12:07

Saida: Nou hopelijk zegt de vrouw van de boer dat ze bij jou mag blijven, of anders dat ze er zelf mee aan de slag gaat.... Wel slecht ook dat ze het niet wisten (en dat niemand het tegen ze gezegt heeft...). Ik heb dat met mijn verzorgpaard ook meegemaakt... Niemand op stal zei tegen de eigenaar dat At al drie weken 's nachts bewusteloos omviel in stal... Als ze een peen tussen zn tanden schoven kwam hij wel weer bij... De reden dat ze niks hadden gezegt: Ze was zwanger en ze wilde dr niet ongerust maken. Zodra ze het wist is de VA wezen kijken en toen bleek ie een ernstige darminfectie te hebben... Hier had hij aan dood kunnen gaan.... Als er iets met je paard is moeten ze dat gewoon vertellen!!

Essss: Vervelend dat je vader zo koppig is. Hopelijk gaat hij luisteren naar zijn lichaam en naar jullie en laat ie in iedergeval een dokter komen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 12:14

Suus Ik ga sowieso naar Harlingen en Franeker. Denk ook nog langs Leeuwarden, Burgum en Bolsward.

Malin Leuk zo'n dagje!! Wie weet komen jullie wel als winnaar uit de keuring! Vork Vaak als je er niks van verwacht kan het toch nog heel leuk uitpakken.
Hoe gaat het rijden verder met Suev? Las laatst al dat hij al veel beter in z'n vel zit na de behandelingen. Heb je weer les van Wil?

Saida Jeetje wat een verhaal. Dat de boer en z'n vrouw ook nergens vanaf wisten... Hoe vaak komen ze überhaupt bij Grits kijken? Hopelijk stemmen ze ermee in om Grits bij jou op stal te zetten!

Karina Wat doe je Veludo toch aan?! Durf je wel?! Ach gut Vork Haha!
Met jou zelf heeft het zo te lezen ook niet helemaal meegezeten... Ach gut
Willy zat de afgelopen periode vaak in het buitenland. Dat was wel wat lastig. Eigenlijk kan ik me ook niet zo veel les permiteren, maar het moet nu gewoon even. Ik moet hier doorheen, want ik moet ook een keer alleen aan de slag kunnen gaan zonder dat er ongelukken gaan gebeuren. Vork
Hij heeft deze week zelfs een keer extra met me gewerkt voor niks, omdat hij me graag op weg wil helpen. Echt super aardig van 'm!!
Trouwens ik ben van plan om vrijdag jou kant op te gaan voor m'n werk. Egmond, Bergen, Heiloo, Heerhugowaard en dan als laatste Alkmaar. Dus als je er bent aan het eind van de middag kunnen we misschien wel gaan meeten? Knipoog Kan ik X z'n opfok maatje ook weer eens zien. Lachen

Vriendje is net weggegaan. Straks weer les. Moet eerst langs de ruitersportwinkel om een zak voer te halen en het kriebelt nu toch ook wel erg om weer zo'n mooi Eurostar dekje aan te schaffen. Ik heb namelijk een ijsblauwe rijbroek, maar niet echt een dekje dat hierbij past. Pling

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 14:06

Nieuwelingen welkom!

Sanne; tibi klinkt echt als een enorm leerpaard! Het zal waarschijnlijk even duren voor jullie op elkaar ingespeeld zijn maar ik weet zeker dat met doorzettingsvermogen en enthousiasme er heel wat moois van gaat komen.
Ik vind hem trouwens wel echt een leukerd, zeker zo onder het zadel aan het werk!

Jasmijn; leuk, hondenoppas! Hopelijk krijg je wel vooral de leukerds, wij moesten wel eens oppassen op de poedel van mijn tante (?, nicht van mn moeder).. OOOOOh wat kon die zeuren zeg, ongelooflijk! Werd je spontaan kriebelig van

Yenneke: gaaf, Kylie Minogue! Volgens mij ga je het wel overleven, zonder je ventje J

Peet: Hahaha arme pony Haha! punker!

Borderjay: we rijden allemaal voor ons plezier dus dat komt wel goed Knipoog

Saida: poe dat is niet niks… Hopelijk stemt ze ermee in want zoals het nu gaat zal het niet beter worden voor Grytsje als ik het zo hoor..

Esss: eigenwijze vaders, dat ken ik! Maar zoals het klinkt is het toch wel verstandig om iemand te laten komen die weet waar die het over heeft! Van een ladder op een boomstronk vallen, hopelijk is zn rug nog helemaal oke…
Balen dat die fotograaf niets heeft laten horen!
Maar Arnhem is niet zo ver weg voor mij Tong uitsteken

Mies: super! Schoonheidsprijs hoeft ook niet, eerst maar eens rustig die baan door Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:25

@ Malin: Gezellig, veel succes!

@ Zoe_Iris: Haha, ik had je pb'tje al gehad. Lijkt me leuk als je een keer foto's kan maken, moet ik alleen nog ff 15 euro bij elkaar zien te krijgen van me ouders Nagelbijten / Gniffelen.

@ Yenneke: Succes met de les. Zoiets is moelijk te weerstaan he Haha!.

@ evdpanne: Ik hoop 't ook maar. Gaat iig wel ietsjes beter.

@ Karina: Wat een ongeluk allemaal zeg. Ben je er al weer bovenop? Geen idee wat een DR. Cook iets is.. Nagelbijten / Gniffelen

Zo hehe. Helemaal klaar voor de wedstrijd voor morgen ochtend. Heb vanochtend de laatste belangerijke spulletjes gehaalt. Zoals naald en vetdraad voor de knotjes, ledervet, iets voor de hoefijzers en een zweepje. Ben vanmiddag heel de middag bezig geweest, ben net terug.

Dat meisje is voor hem geweest, om bij te rijden. Maar ik heb ook heel veel op de manege die dat willen doen, dus waarom iemand die ik niet ken.. Maarja, ze is wel geweest en het ging wel goed.

Een meisje heeft me geholpen met de knotjes, en dat zit nu heel goed. Met dat draad. Ik heb nog ff met hem voor de laatste keer getraint, heb heel zijn stal van top tot teen uitgemest, heb hem helemaal schoongespoten met shampoo en al, staart mooi gemaakt en vlecht in gedaan zodat ie morgen mooi krullend is. En daar tussen in nog veel gekletst en gewacht omdat iedereen natuurlijk bezig was met zijn paard voor te bereiden.

En dalijk nog mijn zadel en hoofdstel ophalen, en invetten, en hetzelfde geld voor me jodphurs en chaps.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:36

Je mag toch trouwens wel met een witte rijbroek met nep leder aan de achterkant en een wit dressuur shabrakje in de vorm van je dressuurzadel? Aangezien ik dat nooit zie.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:10

Afbeelding

Esmee, ik denk van wel. Heb je trouwens onderlinge wedstrijd of officieel?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:12

Hahahaa ROFL Arme Dizo!!
Hij is in ieder geval wel voor Nederland zo te zien Tong uitsteken

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:15

Wat een mooie EK-hond Lachen, hij blijft er nog rustig mee zitten ook Haha!.

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:16

ahahhaha die hond, als ik mn katje zo aankleed vreet ze me op!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:17

Niks arme Dizo, vind ie hartstikke leuk Clown

Nou ja, rustig zitten, dit gebeurt er als ik hem laat begaan:
Afbeelding

Nagelbijten / Gniffelen

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:22

Hahahaha Dizo ook Huilen van het lachen. Vind het wel errug stoer staan!

Officieel Haha!. Wedstrijd debuut B, anders zou ik me niet zo zorgen over maken Nagelbijten / Gniffelen.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:23

Ok, nou succes drmee he Haha!. Ben benieuwd!!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:28

Bedankt! Haha! En als 't nou warm weer is, mag je dan ook zonder je wedstrijdjasje, alleen in je wedstrijd blouse? Aangezien ik dat ook op foto's zie. Hahha, klinkt beetje dom maarja Huilen van het lachen. Altijd handig om te weten.