heb dr van top tot teen gewassen en alles in gevet
heb er zo'n zin in ondanks dat het maar een simpele onderlinge wedstrijd is heb ik er superr zin in

morgen of zondag ga ik bij reageren

moet nu snel slapen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoor dus maakt niks uit peetisgreat schreef:bobderbay, wat een gekheid je rijdt toch netjes niet allemaal hoeven we dubbel z te rijden om te genietenhoor dus maakt niks uit
mooie haflinger en een geweldig shetje heb je
en de rest van de beestenbende heerlijk hoor
geniet van je mooie paardjes en leuk dat je mee komt kletsen
Welkom hier!
Welkom hier!
.
. Zo denk ik ook als ik Zondag door de bak heen ga sjeezen
.
Welkom hier!
.. En ik ben niet zo gek op ze.
. Vind 't altijd wel een uitdaging, zo'n schrikkerig paardje in je handen. Maar er zijn hele leuke foto's erruit gekomen! Het is echt een leuk paardje om te zien. Commentaar is al gezegd.
.
. Morgen komt Brigitta, dat meisje voor Fuego kijken, om af en toe is op te rijden. Morgen gelijk Fuego even klaarmaken, stal helemaal uitmesten, knotjes maken, helemaal schoonpoetsen, lekker shampootje errin, en voor de laatste keer het proefje oeffenen. En dan Zondag om 7 uur 's ochtends vertrekt de eerste groep naar het stuwconcour (lopend, is erg dichtbij, dus gezellig met heel de groep op de paarden lopen). Dan heb ik heb dik een uur de tijd om lekker te oeffenen en te wennen en in te rijden.
Ik ben vandaag voor het eerst zelf opgestapt!!!!!! Shannon deed altijd nogal moeilijk met opstappen, iemand hield dr dan vast duwde snoep in dr kwek en ik kon erop...maar gister zonder hulp!!! en tijdens het rijden is ze er niet vandoor geschoten! Dus 2 hele prestaties op 1 dag! Het rijden zelf verdiend geen schoonheidsprijs...links en rechts lopen hoeken afsnijden enz..maar daar gaan we vandaag lekker aan werken!
Ik probeer het ook heel rustig op te bouwen, ik ben zelf als ruiter nog niet toe aan alle trucjes die er in zitten en ik werk nu heel erg aan de basis om mijn eigen houding te verbeteren en Tibi gewoon ontspannen te rijden.
Als je zo doorgaat heb je aan het eind van de vakantie een super sportpaard 
.
Het klinkt tot nu toe wel hoopvol dus wie weet.... maar zo kan het ook niet langer 

Nog sux6 met je verslag!
. Gab is mijn allerliefste vriendinnetje
. Ik vond het superleuk om "part of the moment" te zijn met het eerste ritje op Moreno thuis. Ik moet wel helemaal afkicken van het markplaatsen op zoek naar een paardje voor jou. Tjonge wat hebben we een hoop meegemaakt!
!
) en me daardoor best goed kan helpen.
Vaak als je er niks van verwacht kan het toch nog heel leuk uitpakken.
Kan ik X z'n opfok maatje ook weer eens zien. 

punker!
.
. 

Arme Dizo!!
, hij blijft er nog rustig mee zitten ook
. 

. Vind het wel errug stoer staan!
. Wedstrijd debuut B, anders zou ik me niet zo zorgen over maken
.
. Ben benieuwd!!
En als 't nou warm weer is, mag je dan ook zonder je wedstrijdjasje, alleen in je wedstrijd blouse? Aangezien ik dat ook op foto's zie. Hahha, klinkt beetje dom maarja
. Altijd handig om te weten.