Wie heeft er een leuke mooie andalusier, lusitano, fries staan en zou aanstaande zaterdag van 12.30-13.15 mee willen doen in een rassendefile. Het wordt gehouden in den goubergh te roosendaal. Graag een pbtje voor meer info! Ik hoop dat er hier iemand is die dit wilt doen.
MVG Romy
edit: mijn eerste zin iets vriendelijker gemaakt
EN VOR DE NIEUWE OUDERS VAN HARTE MET JULLIE ZOON
Suevo's nieuwe paddockmaatje waar ik eerst zo blij over schreef, blijkt waarschijnlijk het probleem met Suev's griffelbeentje op zn geweten te hebben, zo vertelde de DA mij aan de hand van de rontgenfoto's (dus waarschijnlijk door een klap van een ander paard). Gemeen is hij niet, en Suev ook niet, maar door hun gespeel heeft dat andere paard ook een dikke sprong opgelopen waar ze ook dik 4 weken zoet mee zijn geweest. Nu Suev weer okej is wil ik het risico gewoon niet lopen dat er weer iets gebeurd. Dus heb ik die mensen verteld dat ik ze niet meer met zn drieen bij elkaar wil hebben. Dat is niet helemaal in goede aarde gevallen...
Heb geprobeerd erover te praten of een andere oplossing te zoeken maar de stalhouder komt paddocks te kort en gaat er pas na de zomer 1 bij bouwen. Een directe oplossing is er dus niet en aangezien die mensen geen water bij de wijn willen doen en nu bovendien ook nog dingen lopen te zoeken waar ze mij mee kunnen afzeiken/lastig vallen/het leven zuur maken heb ik het echt helemaal gehad.

voor iedereen die hem kan gebruiken.

Wel gemeen hoor. Hoop dat dit nog netjes word opgelost!