[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:09

Leuke foto's, gaaf gebouw ook op de achtergrond van foto 2. En wat een buik krijgt ze al zeg!! dat zie je echt heel goed op de laatste foto :).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:12

Afbeelding

Goya en ik gister bij ons achter huis..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:15

Leuke fotos Sanne,, mooie omgeving!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:22

Ik beloof dat ik morgen bij reageer...

MAAR moest dit effe kwijt!

Hincapie liep helemaal recht. Eerste 5 min beetje stijf maar daarna niet meer.
Dus toch maar er op gaan zitten anders zou het twee dagen niet zijn en dan morgen weer moeilijker...
HIJ GING SUPER!!!!!!!
Aan de hand is hij best dominant naar degene die er naast loopt dus mijn moeder wou meteen aan de longe proberen en dat ging echt goed. Heb rechts en linksom gestapt zowel op de volte als de hoefslag en linksom aan de longe gedraafd! Hij was echt super braaf. Het enige wat hij wilde was graag naar mijn moeder toe maar dan kon ik hem zelfs een klein beetje terugsturen.
Dus helemaal super.

Hij zag halverwege zijn eigen schaduw in de bak en keek echt zo van heee dat is interessant en het volgende rondje gewoon weer haha maf paard!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:25

@Cloris, thanks, hopelijk put jij veel troost uit je nieuwe hond.
Ik heb vaak in jouw profiel gekeken naar jouw "oude" honden, vond ze altijd geweldig stoer en mooi, met toch een ontzettend lieve uitstraling.

@Idra, ik ben eerst geopereerd, daarna bestraald en nu chemo.
Hierna moet ik nog een jaar lang aan de Herceptin, is een medicijn dat ik ook 1 keer per drie weken via het infuus krijg en nog 5 jaar aan de "anti"hormoon pillen.

In pricipe ben ik nu al kankervrij en zijn al deze behandelingen preventief.

@Sanne, mooie foto's

@Soeske, heel mooi, ik zou hem inlijsten die foto van jullie.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:27

laura, fijn dat het lekker ging!
Jolyn, gelukkig is alles goed gegaan. Hoop dat het ook zo blijft! Dankje, ja, misschien op canvasje ofzo... Is wel erg mooi

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:29

Benthe -> Ik zou als zoekterm sterkte intypen, maar dan geeft Google het tegenwoordig al voorbeelden en toen klikte ik op sterretje ofzo......
Kvind het iig een creepy gast!

Debby -> Verder gaat het wel, hoor! ....... zegt ze er nog vrolijk bij.....
Ik heb heel veel respect voor je meis dat je je er zo doorheen slaat! :*
Kom je trouwens nog naar Bunschoten? Jou herken ik wel! :D

Jolijn -> Toppie dat Robijn weer beter is verklaard!

Suzanne -> Mooie foto, alleen jammer dat jullie er niet iets meer op staan, dus meer van onder genomen.

Ik heb me zojuist ingeschreven voor de clinic van Jenny Veenstra! *\o/* *\o/* *\o/*
Marieke vroeg waarom ik niet de trailer meeneem van de pensioneigenaar, die mag ik zo huren.
Maar dat is een 2-paards en die mag ik niet rijden volgens mij.
Toen bood ze aan om voor mij te rijden, want zij heeft wel haar E!
Vanmiddag had ik het er nog over met Frits, die zei ook al dat ik voor m'n E achter B moet gaan.
Maar dan moet ik wel eerst even sparen, want dat kost natuurlijk ook weer genoeg.
En ik wil dan eerst nog oefenen met de bus en boedelbak van m'n buurman, dat scheelt me al weer wat lessen à € 55,=
Jippie! Kheb er nu al zin in!

Vanaaf nog gereden en Rints ging weer super.
Wel weer een keer of wat hangen, maar dat was snel over.
We hebben flink wat overgangen gereden, van draf naar halt, achterwaarts en dan in draf weer weg.
Hier komt het aan op haar spieren, die ze minimaal heeft, dus wordt het snel zwaar.
Rintske wordt dan ook een beetje boos en gaat dan flink zwaaien met haar staart.
Na de overgangen probeerde ik te wijken in draf en dat ging goed!!!
Ze probeerde wel wat over haar schouder weg te gaan, maar reageerde goed op mijn ophouding ipv er doorheen te denderen.
Ben weer reuze trots op m'n meissie!
MORGEN IS ZE JARIG!!! *\o/* *\o/*

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:40

Als ik me goed voel dan kom ik zeker die kant op!!

Saida, leuk dat Rinske ook morgen jarig is, samen met Ilona en mijn zoontje, hihi!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:54

kzal ook weer eens een goed verhaal neerplanten....

marielle: alles goed gegaan int ziekenhuis?
amanda: mooie foto's. en meer mag hier altijd dat weet je
benthe: hihi ik had het eigenlijk wel willen zien. en dat ie er dan zo weer in wandelt.... leuke reactie op iloon haha
mies: spring ze! enne de barokke zonnebanken draaien overuren zie ik wel.
sanne: gefeli!! je hebt de vaak cruciale tijd van 1,5 jaar al dik achter de rug. balen van die boeken. wel lekker een buitenritje gemaakt hoor
masaro: tegewoordig doen ze overal voort moelijk over
naat: hee luiwammes. tis woensdag hoor, geen zaterdag of zondag haha. kunnen we niet ruilen?
karina: begrijpelijk dat je met een dubbel gevoel de boel de boel moet laten. haha lachen met die merrie en de da.
malin: das effe een mooi terrein daar!! in helvoirt ligt ook zoiets maar zo te zien is die veel minder uitgebreid heb er wel zin in hoor dus we spreken het volgende zondag wel ff door dan
ilona: jij krijgt er maar geen genoeg van met chickie he hihi. en het gevolg van een gezellig topic is veel deelnemers. en dan wordt het nog weleens lastig om op iedereen te reageren. tis wel een gezellige sport dat bijreageren haha. nog ff-tjes joh, dan ben je puber af.
denise: gaat het inmiddels al weer een beetje?
esther: fijne vakantie en lekker joh zulke lange dagen
maus: ja onbegrijpelijk hoe er op veel plekken met de euros wordt omgegaan. ik ben daarover heel kort vwb de crisis: zolang dat smijten niet aan banden wordt gelegd zal de crisis niet makkelijk voorbij gaan en kan de normaal hardwerkende nederlander er voor opdraaien
gab: nee hoor, ik ben ook elke dag bezig
peet: haha jij weet ook overal raad mee he
cloris: tja er is een tijd van komen en van gaan, ligt bij jou wel dicht bij mekaar. hier ist overigens een paar jaar geleden ook zo gegaan met de honden
debby: hopen dat de kuur zijn werk blijft doen
yenneke: ook weer hier, gezellig.
jolijn: mooi!!
angela: nou wat zijn je ouders stug volhoudend zeg
jasmijn: leuk al zo snel. makkelijker voor jou ook. is bandietje z'n wollig vachtje ook al wat kwijtgeraakt inmiddels?
suus: woowww!!!
laura: lekker he dat het zo relaxed gaat
saida: goed oefenen dan! en wat een hoop jarigen morgen

vanmorgen stond er een veulentje bij ons in de stal. het welshje van me broer stond al 2 weken over. hij had er een babyfoon bijhangen. die ging om 6.20 af. hij erheen, stond ie er al droog en wel bij te kijken. is in stilte geboren dus haha. ik riep het al die tijd al dat ie hem zou verrassen.

enne ik heb een besluit genomen...... het gaat toch gebeuren met Des: z'n mannelijkheid gaat vrijdag hakkietakkie. vanmiddag was ie bij het naar binnen halen al bijna niet te temmen, ik moet dat gedonder op stal niet hebben.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:56

Dankje Frank :)
Goede keus. Is toch iets gemakkelijker als ruin zijnde, hengsten kunnen natuurlijk ook makkelijk zijn maar als jij je er niet goed bij voelt, gewoon zo doen ja.
Jammer, maarja.
Wel even fototopicje op bokt openen daarover he ;)
(grapke :p)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:06

tuuuurlijk haha

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:21

Frank, Irma is sowieso al maf. Maar aangezien ze zich van niets en niemand wat aantrekt, trek ze zichzelf er ook niets van aan dat ze omdonderde. Ze loopt dan meer met een air erin van "mij is niets gebeurd hoor, het was vast een andere pony".
Vandaag al lekker 2 keer gewandelt met haar, ze staat in ieder geval tot na het weekend nog in Monster, komt wel even goed uit nu, want mijn verzorgster is even weg. Matz staat nu in de Hoek, morgen dus maar daarheen om te rijden, maar aan de andere kant, dan kan hij gelijk aan een andere bak wennen. Is wel even een mooie oefening dus.
Wat betreft de castratie, ik denk dat mannen er anders tegenaankijken. Even doorbijten maar dus. Maar hij is echt niet minder paard erom, hij mist hooguit een kilo of 2 aan nutteloze bungelende ballen.
Oeh Sanne, wat een buik krijgt ze!
Saida: Ik vind het heerlijk, een E rijbewijs. Nooit gemiep, als de auto het mag trekken en de kogeldruk is ok, zit het prima. Met de B is het zo'n gereken, en een hoop mensen denken dat ze al goed zitten als de aanhanger minder weegt dan de auto en de boel maar niet boven de 3500 uitkomt. Zo jammer alleen dat dat maar een gedeelte van de rekensom is, en de rest vaak vergeten word. Hoe oud word Rinske?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:22

Mijn god, hier gebeurd me toch iets raars en engs...

Ik kom thuis, ligt er 1 of andere vent voor de deur... Allemaal hoesten enzo, raar doen...
Ik als een idioot naar binnen, vriendje naar buiten gestuurd... Politie gebeld... 4 man sterk komen ze aan en bovenbuurman heeft er schijnbaar iets mee te maken :\

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:25

Had je niet beter een ambulance kunnen bellen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:26

Dat heb ik gedaan en toen werdt ik doorverbonden met de politie omdat het een bekende van ze was ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:27

Robijntjah: Dat klinkt nogal apart ja...
Frank: Moeilijke beslissing, maar soms kan het idd beter zijn.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:55

zoo jolijn, volgens mij kun je blij zijn dat je er nog mooi langs naar binnen hebt kunnen gaan dan?!
benthe: een kilo of 2? zal toch wel wat minder zijn? hihi nutteloos bungelend.... gelukkig bij mezelf niet haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:56

Ja, ik wist ook niet hoe snel ik moest zijn :=

Politie heeft hem meegenomen....

Ben wel weer gekalmeerd genoeg om te gaan slapen!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 00:02

Kom op Frank,niet zo kinderachtig...wij hebben ook geen moeite met foto's van merries die veulens krijgen ;)
Ik vind die castratie foto's trouwens erg interessant...nou ben ik ik nogal medisch nieuwsgierig aangelegd,en wil graag weten hoe alles in zn werk gaat en sta er het liefst met mn neus bovenop.....zo erg zelfs dat ik heb gevraagd of ik bij de sterillisatie van mijn eigen man mee mocht kijken,en de dokter vond het wel grappig en het mocht.Stelde eigenlijk niet zo veel voor,het was zo gebeurd..makkie :o
Dus Frank,als jij last krijgt van opstandige hormonen,dan weet ik hoe ik je daar vanaf moet helpen }>

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 00:07

zasread schreef:
Karina: Jammer dat het veulen er nog steeds niet is! Misschien moet je het veulen toefluisteren dat ie overdatum is ;)

Niks er van! Geen gefluister, want ik zit al 150km uit haar buurt nu, dus ik prop er vanaf hier een virtuele kurk in die ik er zaterdagavond pas weer uithaal :D .

Ik zit nu in m'n bed&breakfast, lekker rustig plekje van alle gemakken voorzien (luxe hoor een internet-aansluiting) maar echt veel te ver van de cursuslokatie vandaan naar m'n zin... viel echt tegen. De reis hierheen ook trouwens... pffffff geloof wel 3,5 uur over gedaan! Dan word je echt gillend gek.
Ik heb verder nog niemand van de overige cursisten gezien, maar wel al gehoord dat er nog een bekende uit de barokke paardenwereld tegelijk met mij gaat proberen het papiertje te halen.

MOOOOIE foto's Sanne, die met dat kasteeltje heeft best leuk hoog Hinrichs-gehalte haha, daar kun je wel een videootje opnemen ook, of fotosessie met je outfit voor Bunschoten!

Suus jouw foto met Goya vind ik ook geweldig!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 00:09

borderjay schreef:
Kom op Frank,niet zo kinderachtig...wij hebben ook geen moeite met foto's van merries die veulens krijgen ;)
Ik vind die castratie foto's trouwens erg interessant...nou ben ik ik nogal medisch nieuwsgierig aangelegd,en wil graag weten hoe alles in zn werk gaat en sta er het liefst met mn neus bovenop.....zo erg zelfs dat ik heb gevraagd of ik bij de sterillisatie van mijn eigen man mee mocht kijken,en de dokter vond het wel grappig en het mocht.Stelde eigenlijk niet zo veel voor,het was zo gebeurd..makkie :o
Dus Frank,als jij last krijgt van opstandige hormonen,dan weet ik hoe ik je daar vanaf moet helpen }>

WHOEHAHAHAHA!!! Pies in m'n broek hier!!! Hilarisch!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 00:19

Oke hier komt de 1 dags vlieg :+ langs vliegen :P

Utixo: Y;( Een pees blessure is ook niet niks.
en dat op haar leeftijd :(:)
Geef haar maar een knuffeltje en ik wens je sterkte en beterschap met Irma :D

Laulau: leuk om te zien dat het zo lekker gaat met inrijden :D

Cyrina: _O- die foto,s van je spanjaarden in Siesta
heerlijk hahaha en je commetaar erbij :')

Frank: wat een beslissing maar wel een goede beslissing hoor.
je kan beter ongelukken voorkomen om hem hakkie takkie weg zakkie te doen :o

Ik heb altijd gezegt als Baron ook tedruk en wild word en niet tehouden dan gaan zijn ballen ook in de soep :Y)
tot nu toe gaat het goed hoe wel hij wel drukker is geworden dan voorheen.
wij staan op een manege met 90 paarden waar meer en deel merrie,s zijn en aantal worden gebruikt voor de fok.
en Baron reageerd heeeeeeeeeeeeel erg op drachtige merries of merries met veulens.
soms zit ik wel te twijvelen hoor :o

Karina: ik ga jou ontvoeren en ergens verweg verstoppen :+
en dan jou huis in pikken :P
ohhh wat woon jij zo mooi zeg 8-) (spiekte eventjes in je profiel) :o
hahaha zal je net zien veulentje wacht gewoon dat je weg ben :P

Amanda leuke foto,s :D
heikedenise schreef:
hier gaat het redelijk goed ik heb heike al 2 dagen niet gezien want ik voel me eigen niet
helemaal zoals het hoort last van mijn borst en benauwd %) dus had het ziekenhuis gebelt
maar die zeiden dat ik gewoon hyperventilatie had en dat ik rustig aan moes doen
:roll:
dus gisteren en vandaag maar niet gaan werken en ben al vanaf maandag niet meer bij me ventje
geweest dus eindelijk vanavond er weer heen

aantal jaren geleden voelde ik mij ineens ook niet lekker.
pijn in mijn borst en moeilijk ademen en ging zelfs tegen de vlakte.
ik naar de huisarts en vertelde mijn klachten.
zonder dat ie ook maar 1 x onderzocht zei hij ohh dat is hyperventilatie. :(
paar dagen later hield mijn pijn aan en ging maar terug naar de huisarts.
deze was toevallig vrij en kreeg ik een vervangende arts hij luisterde wat ik zei en hoe ik mij voelde.
arts onderzocht mij en vertrouwde het niet.
ik werd naar het ziekenhuis gestuurd en daar werd ik binnenste buiten gekeerd. na vele onderzoeken bleek ik een lekkende hart klep tehebben. :o
dus geen hyperventilatie :(

Cloris: sterkte met je verlies van je hond Y;(

zasread: wat een leuke foto,s en een leuk kasteeltje :D

Soeske: wat een mooie horizon zeg lijkt wel vuur in de hemel :o
Laatst bijgewerkt door Machonito op 09-04-09 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 00:26

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 00:30

Ilona gefeliciteeeeeerd!!

En nu ga ik echt onder mijn gehuurde douche en gauw in mijn gehuurde bed liggen, is niet verstandig wat ik aan het doen ben... worden pittige dagen en kan beter proberen wat te slapen!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 00:31

borderjay schreef:

dat is niet moeilijk :D
je pakt 2 bakstenen.... en hakkie takkie plat is zijn zakkie :P en doet echt geen pijn zolang je vingers ermaar niet tussen zit :+
Laatst bijgewerkt door Machonito op 09-04-09 00:33, in het totaal 2 keer bewerkt