Ik ga lekker van het weer genieten, ga nu richting rhoon , les geven, dan nog een haffie rijden.
daarna richting manege en me eigen diertje doen en er nog eentje rijden. Dus een druk paardendagje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fijn dat Mio ook weer goed is, kan je weer lekker rijden! Ben wel jaloers op jou dagje van vandaag zeg, wil ook lekker paardrijden, maar kan volgende week maandag pas weer
peetisgreat schreef:beterschap lustiano,
ik heb een vraagje aan jullie,
ik heb zoals jullie weten een jonge barokke friese hengst van 3 jaar.
nu moet ik nog een zadel kopen,
maar ik ben bang dat ik na een tijdje weer een ander passend zadel moet kopen.
ivm het groeien van de spieren
wie kent dit en zou bv met een oud zadeltje begingen wat wel goed past he !!!!!!! en na hoeveel tijd zal je weer moeten kopen gemiddeld dan he![]()
of zouden jullie gewoon een goed zadel al durven te kopen
graag advies van jullie

)
Ik zou een anda mogen kopen, maar die is net voor mijn neus aan iemand anders verkocht. (zie in profiel de foto's van dit beestje). Zij lag in onze prijsklasse, maar ik vroeg me af of ik nog kans heb op een andere Anda met het max. bedrag van 3000. Liefst merrie, niet ouder dan 9, niet jonger dan 4 en hoeft geen papieren. Of zou ik gewoon naar andere paarden moeten gaan kijken. cojolly schreef:Farruquito (Jessica) gefeliciteerd met je zoon Harm, viel de bevalling een beetje mee?
.
Wat leuk een zoontje erbij ! Heel veel geluk met je kleine mannetje! 
Volgens mij had je dat namelijk wel verteld..
Doe mij er ook zo 1 ! Al is dat natuurlijk wel vermoeiend, maar mis het wel hoor. Ik rij nu nog maar 2 x per week....