Andalusiers, PRE's -en alles ertussenin- in de schijnwerpers #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:16

Ik heb hem helaas erg ver staan. Kan niet zo vaak langs gaan. Maar hij heeft het daar goed en opfok regelt alles kwa ontwormen, enten en hoefsmid. Dus dat is wel fijn! Haal hem waarschijnlijk wel iets vroeger naar huis zodat we dan verder kunnen. Basis grondwerk en wandelen zodat hij verkeersmak wordt. Wil geen gekke dingen met hem doen als hij het goed meelopen, stoppen wanneer ik stop en achterwaarts als ik achterwaarts loop niet kent. Wil geen gevaarlijke situaties creëren. Heb de paarden staan aan een 30 weg waar ze gerust met 60-80 overheen gaan…

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:31

Nee ik heb ooit in een donkergrijs verleden een veulentje gekocht. Geen Spanjaard ook en bleek uiteindelijk ook niet mijn dier te zijn maar de ervaring was leuk.

Had destijds al stalling op een doe het zelf plek en het laatste jaar op volpension.

Geen idee ook wat er van hem geworden is. Ik Google wel eens op zijn naam maar kan niks vinden helaas.

LuciLusitano

Re: Andalusiers, PRE's -en alles ertussenin- in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:42

Kelly, wat leuk, ik heb ook een jaarling! Hij staat gewoon op een pensionstal maar wel in een groepje met meerdere jonkies (en wat oudere).

Maartje, katten hebben ook meteen zoveel herrie als ze mot hebben.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:46

Ik vindt het er netjes uitzien het springen Jenara, ze lijkt zich prima te redden! Jammer dat de nieuwe instructrice wat tegenviel.

En Kelly, super leuk! Hopelijk komt hij goed door de keuring.

Het is leuk om de ontwikkeling te zien van jong paard naar volwassen paard en om alles te kunnen volgen.

Twee vechtende katten in de bak lijkt mij ook niet fijn om bij te trainen. :o

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:13

Ja dat geluid van vechtende katten, dat gegil zeg maar, daar gaan ze hier allemaal van aan de kletter (behalve de haf dus :+ ) meestal is het 2x gillen en klaar maar ja dan is het leed al geschied hè

Lis is hier sinds ze 2 jaar is, daar ben ik toen mee begonnen met grondwerk en licht werk aan de hand, echt basis werk

Dartel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:54

Ik heb ooit een veulen gefokt met mijn Arabische merrie en dat veulen hebben we aangehouden. Ik vond het heel leuk om te doen. Ik vind het sowieso leuk om de ontwikkeling van een paard mee te maken, vandaar toch weer een jong dier gekocht.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:16

Dartel schreef:
Ik heb ooit een veulen gefokt met mijn Arabische merrie en dat veulen hebben we aangehouden. Ik vond het heel leuk om te doen. Ik vind het sowieso leuk om de ontwikkeling van een paard mee te maken, vandaar toch weer een jong dier gekocht.

Dat lijkt me ook echt onwijs leuk. Zit ik met Star ook aan te denken.
Mooie verdunning erop :D
Maargoed, wie weet ooit haha.

Ja katten aan t gillen, vreselijk..

Ik ga vanavond buitenritje maken met Star denk ik!
Ben benieuwd hoe t gaat en of we weer wat uitdagingen krijgen :+

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:18

Ah leuk. ik ga zo ook met mijn zwarte dame op pad, heb eens langer de tijd dus wie weet zelfs naar het bos!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:35

Hier vandaag een rare hectische dag dus vanmorgen in alle rust vast Lissy gedaan, Elevada lukt niet denk ik, de pony moet eerst straks. Lis deed het vandaag wel weer echt heel knap!

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:28

Ah fijn!

Ik heb ook heerlijk gereden buiten. Lekker even de focus gehad op houding en zit. Bekken ontspannen enzo, ellebogen los.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:51

Heb ook een bosritje gemaakt met mn vos .
Ik mis Cam enorm , maar chill weer eens bosrondje kunnen doen na 1.5 jaar is ook wel lekker

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 58 min geleden

Hier Peet weer even rondgeslingerd en daarna zonder zadel uitgestapt. Was echt heerlijk <3

Edit: Te vroeg gepost :')

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 47 min geleden

Het is ook zo fijn weer. Zo is vorig jaar alleen maar een nare herinnering met al die regen :')