Ilona, Gaat wel al wat beter met de krampjes. Heb nu infacol ervoor en daar doet ze het wel redelijk goed op! Ook slaapt ze nu 's avonds in der eigen bedje zonder dat ik er 10 duizend keer uit hoef. Maar damm wat heb dat dametje een stem zeg. Je ben zowat doof als die gaat gillen haha.
Soeske, ja genieten doen we zeker!

Robijntjah, dank je wel! Ik ga vrijdag voor jullie duimen! Hoelaat word ze gekeurd?
Pff me nicht is vandaag op de kliniek geweest met heeb. En is niet echt best allemaal!
heeft ze aan beide achterbenen Spat. En in dr rug zijn 3 vergroeide wervels, dit is een aangeboren afwijking, wat in combinatie met spat tot ernstige kreupelheid leid. Dit zou eventueel kunnen verminderen met ontstekingsremmers, maar dan moeten de voorbenen 100% in orde zijn. Helaas is ook dit niet het geval(door het ongeluk). Ze moest vandaag in de kliniek blijven ivm het onderzoek op de voorbenen en donderdag of vrijdag krijgt me nicht de eind diagnose.
Helaas beloofd deze niet veel goeds , want ook als de ontstekingsremmers een optie zijn, zal ze niet meer kunnen dan , stap ( op de hele goede dagen een drafje) op het harde..
Pff gaat me best wel aan me hart.. Arme pony, en ik heb der nog gereden en dergelijke terwijl ze dus er al mee liep. Ze ging soms wel hinken met rijden maar de eerste keer dacht ik dat het echt 'kreupel' was en stapte ik af. Daarna moest ik doorzetten en was het hinken na 5 min weg. We hebben der nog een keer gewoon tussendoor laten keuren en toen liep ze helemaal niet onzuiver weg en dergelijke... Moet dat beestje last gehad hebben vooral van die rug.