Zilfstar schreef:Dank voor de input (iedereen trouwens!) Ja ik heb het verhaal op Hoefnatuurlijk ook gelezen. tsja er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal. Maar het idee dat ik dus met slechte kennis/ ervaring de hoeven van mijn paard zo zou kunnen verknallen houdt mij toch etegen om zelf te gaan snijden. Voorlopig blijf ik lezen en ben ik van plan volgende week aan mijn smid te vragen hoe en wat ik zelf evt kan doen. Qua bijhouden dan.
Je gaat niet snijden
je haalt de vijl erover en de rest laat je doen door een erkende hoefsmid of bekapper
snijden zou ik zelf ook niet doen hoor
Ariebombarie schreef:Cloris: even in je profiel gespiekt en wat een prachtige dogo argentino’s. echt heel jammer dat je je maatjes kwijt bent. Napoleon is ook echt prachtig!!
Om over paarden maar te zwijgen, ongelooflijk!!!!!
Dankje, de reu met het vlekje was echt een prachtexemplaar met een nog mooier karakter, ik mis hem nog elke dag.. de teef was echt een dramaqueen en echt een meisje, minder mijn maatje maar ook zij was heel belangrijk.
Napoleon is gewoon een geschenk, een kadootje ik ben reuze blij met hem
De Skimmel is een verhaal apart mijn kanjer mijn droompaard, Elvis gaat trouwens onder het mes, ik ben er klaar mee, een ponyhengst van 85cm die meer 'ballen' heeft dan mijn hengst van 1.62.. zijn verzorgster durft al niet meer met hem over straat want hij neemt gewoon het rit met je aan met longeren en wandelen, nee Elvis is in een paar maanden tijd uitgegroeid tot eerste klas huftertje
hahaha nou goed als ruin kan hij hopelijk lekker bij Piropo staan