laura: Dat bedoelde ik ja...krijg je dan niet ontzettend veel mail? Ik kijk altijd bij eigen berichten..
Hopelijk is hincapie snel hersteld!
karina: Niet de meest ideale situatie om weg te gaan nee...hopelijk poept ze het vanavond nog snel uit..of ben je dan al weg?
malin: Die ken ik niet nee... Ik weet niet of ik het zou kunnen, paardje zo ver weg. Hoog eisenpakket

Ik heb me na de clinic wel meteen ingeschreven voor de volgende, maar je kan zeker even zelf vooruit...vooral de draf en het schouderbuitenwaarts hebben nog heel wat oefening nodig. Verder moest ik stappen, halthouden en van hand veranderen...en met de overgang terug mag ze dan wat nagefelijker blijven en de overgang iets vloeiender maken..Shannon heeft een hele goede rem...ho is vol het anker uit

NH Doe ik niet aan dus kan je dr niks over vertellen
Een vriendin van mij gaat die sgw ook rijden! Wil dat ook nog wel is doen! Hoe heb jij je ervoor aangemeld?
Kun je niet gewoon rijden zonder te springen?
Ilona: Heerlijk zoveel buiten rijden! Zal chic zn conditie wel goed doen! *helemaal veluwe proof!* Alleen als ik dat zo hoor hebben we allemaal gekke paarden die kunnen schrikken van hele normale dingen..zal een leuke rit worden

Zelf springen ging op zich wel goed..ze schat het goed in en gaat vrij recht, maar vind het wel fijn om een keer les te krijgen

Denise: Dat stellen ze makkelijk vast...of heb je er vaker last van? Paardrijden geneest

benthe: Ik lig sinds vorige week ook weer onder het tosti ijzer... wil natuurlijk wel mooi kleurtje hebben op de veluwe!
cloris: Sterkte!
En waar zijn we nou weer mee bezig! Heb ik al het duitse geband uit mn leven..gaan we hier duits praten...denk het toch niet he!
Over de snelheid-kwaliteit van het topic..ben ik het er mee eens dat er wat meer 'loze' berichtjes tussen komen. Aan de ene kant zul je dat altijd hebben en houden en vind ik het geen grote ramp, zolang er wel op elkaar gereageerd wordt. Om eerlijk te zijn scroll ik vaak over die berichten en lees ik de langere beter door.
Ik snap dat mensen niet altijd tijd hebben, heb ik ook niet..maar het is zeker geen ramp als er niet helemaal teruggelezen wordt. Het wordt pas vervelend als mensen alleen hun eigen verhaal kunnen doen.