Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Welke kant ze op gaat weet ik echt niet... geen flauw idee ook
En wat balen van die namen zeg. Dan baal je er ook wel even van op dat moment. Maar beter nu, dan dat je daar staat!
hahaha. En leuk weer foto's van Tib
!
) en kreeg toen veel reacties van mensen, was heel grappig!
.... Toch altijd weer heel vervelend om te zien hoe oudere mensen gaan aftakleen..
Sterkte ermee!! Hier gaat trouwens alles goed hoor! Bijna klaar met school hierna nog 1 week en als het goed is dan me diploma en werken...... Er staat me dus heel wat te wachten
Ben bang dat het allemaal niet mee zal vallen haha, maar goed, alles went he zeggen ze
. Rijden met amanda op het moment op een laag pitje, maar dat bouwen we wel weer op als ze terug komt. Ze blijft zo'n 2 maanden staan op t land. En wat super zeg dat jij en Suevo zo goed gaan!! Ik hoop zo dat het geluk aan jullie zijde blijft, dat hebben jullie echt wel verdiend!
Vond het zo rot om iedere x te lezen dat er weer wat was
Maar word nu weer helemaal blij van je berichten!!
. Als straks alles wat rustiger is wil ik eigenlijk wel een x langs komen om jou, suev en dink IRL te ontmoeten
.
? Foto's van jou knappe man mogen altijd geplaatst worden he, dat weet je
.
De dame is alweer 4 geworden lees ik! Echt leuk dat jij haar ook al van kleinst af aan kent, moet toch wel heel grappig zijn nu achter af. Ik had het al gevraagd in een paar berichten terug, maar je hebt er denk ik over heen gelezen... Hoe is het nu met Valerie? Is de pony al verkocht? En rijd ze nu bij jou?

Maar ik heb er ook een x opgestaan met een fries. Ook in de zee hihi.
Maar die was voor een ander blad volgens mij...
Super foto zeg!! Hij is echt heel gaaf zo door de zee, kan je trots op zijn

En kwam er per toevalig tegen toen ik ging buiten rijden. Voor de grap een paar foto's geschoten van mij, en die ter beschikking gezet voor de Amazone, zo doende. Maar echt "zomaar" kom je er niet in hoor.. Vaak bekende fotografen als Hypofocus en Marcel Knaapen hebben connecties met die paardenbladen -en moeten dus wel eens in opdracht fotograferen-
Morgen gaan we lange laatste rit maken.....Komt wel goed, blijft jammer en balen maar gelukkig staat hij dichtbij en kunnen we hem makkelijk opzoeken en supporteren op wedstrijd!
Yenneke schreef:peetisgreat schreef:zo yenneke ook en mooie flatje waar je nu woont waarom ga je weg, heb ik denk ik gemist,
het gaat hiet hard met de verhuizingen hihi we steken elkaar lekker aan
Hahaha ja, ik zag idd allemaal foto's voorbij komen
Maar we waren al een tijdje op zoek naar een ander huis. Voornamelijk vanwege de ruimte. We zijn maar met z'n tweetjes, maar missen echt de ruimte en een tuin. Op het balkon kan je niet echt zitten.
Nu hebben we een huis gekocht met zelfs een tuin aan het water. Had de link al eens eerder geplaatst, maar hier nog een keertje![]()
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=1
Heel anders dan waar we nu wonen. Echt een oude dijkwoning.
doe het dan maar zo jullie snappen het dan zelf wel
nee die komt er waarschijnlijk niet al moet ik zeggen hij gaat wel heerlijk lopen dus zeg nooit nooit eerst celine maar eens laten wennen aan de wedstridjen vrijdag heeft ze er een en zaterdag dus erg druk ze doet met roxy en tsjillert mee
.
Lijkt me heerlijk om nog eens met een anda bezig te zijn, maar ik moet nog ff geduld hebben 
. Hopelijk was het de 1e en de laatste keer! Een paar extra lessen is misschien wel een goed idee, zo weet je zeker dat je het helemaal goed doet! Jammer dat het zo lastig is met verzorgsters... Het is dat ik amanda al heb, anders was ik zeker wel geintresseerd! 
Maar celine vind het vast leuk om te doen 
. Erg lief dat ze op Sita mag, en straks ook op Shannon!
is echt lang geleden een buitenritje.Ik laat ook foto's maken

(eindelijk!!). Het was wel heel gezellig. We gingen een kwaliteiten spel doen waarbij je voor iedereen uit je groep drie goede kwaliteiten moest kiezen en één aandachtspunt (minder goede kwaliteit). Mijn groepsgenoten hebben mij als volgt omschreven: Altijd vrolijk, eerlijk, betrouwbaar, doorzetter, makkelijke prater, openhartig, vriendelijk en serieus (de rest weet ik niet meer). De negatieve dingen waren: soms te kritisch (volgens mijn docent
) en de andere hadden verlegen... (wat ik ook best wel ben
). Ze vonden wel dat ik daarin gegroeit het laatste jaar. Toch best leuk dat mijn groepje dit beeld over mij heeft
, klopt ook wel met hoe ik ben en is ook wel positief
.