[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:06

Hey Karina zag net op de startlijsten dat jij zaterdag ook mee rijdt in Heteren! Jammer genoeg zitten we weer ver uit elkaar...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:02

ik ben er zondag ook!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:31

laulau85 schreef:
Hey Karina zag net op de startlijsten dat jij zaterdag ook mee rijdt in Heteren! Jammer genoeg zitten we weer ver uit elkaar...

Ja, ik dacht: nog even een goede vreemd-terrein oefening een dag vooraf.... moet ik echt pas 's avonds tegen half 10 :oo . Nouja, nu kan ik waarschijnlijk wél nog even naar de opnamekeuringen kijken :j
Veel succes met Hinc! Het is te ver rijden helaas om "even" te komen kijken naar jouw proeven...

Debby +:)+ leuk je weer te zien. Ik probeer er echt 's ochtends meteen al te zijn, wil eigenlijk niks missen, en voor Zamora heb ik een box daar, ook al is het op 2 kilometer van mijn huis. Met de weersvoorspellingen kan ik trouwens sowieso beter daar haar groomen en doen ipv thuis want daar sta ik buiten, kan ze mooi ook even opdrogen in een sjieke stal :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:42

Ja inderdaad dat is voor ons ook het probleem dat we niet lang blijven kijken want we moeten inderdaad ook weer een heel eind terugrijden naar Breda...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:06

succes alvast voor degene die rijden dit weekend

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 14:35

Heey

Borderjay: Fijn dat het zo goed gaat met je nieuwe knapperd :D Dat halster staat hem echt gaaf <3.

Soeske: Fijn dat alles goed gaat bij jullie :D En lekker op vakantie geweest :D

Denise: Hoe gaat het nu met jullie hond?

Iedereen die van het weekend wedstrijd hebben alvast heel veel succes.

Gister avond weer een lekker buitenritje gemaakt met Nikita :D Doordat het flink waaide was ze erg druk en pittig. Maar ook dan blijft ze wel fijn te rijden. Ze had er flink zin in. Heb weer lekker gereden.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:51

Suus dat klinkt als een lekkere vakantie! Samen met je vriend geweest? Je weet het je bent hier ook altijd weer welkom he :)
Haha erg he hoe snel dat altijd gaat met wintervacht aanmaken := met Goya gaat het ook wel goed dus? En heb je nog steeds je logeetje? Wat lief van dat verzorgmeisje :D

Saida ja gelukkig is het weer redelijk weggezakt, alleen de zandweggetjes liggen nog wel een hoop plassen.. Hoe gaat het met jou en Rints? Weer lekker aan de slag?

Karina ben benieuwd hoe je meisje het gaat doen zondag!

Angela lekker joh weer zo'n ritje :)

Hier ook weer een heerlijk ritje gemaakt vanmiddag, oooh wat is Flaaf toch een lekker beest. Er lagen overal nog plassen waardoor soms de hele zandweggetjes onder lagen maar meneer vond het geweldig, lekker er doorheen stampen. We zijn naar het strand gereden *\o/* en die mafkees, draaft zo het water in, haha dat had hij blijkbaar gemist! Het is dan ook wel super weer, 27 graden en zonnig dus de afkoeling kon hij wel gebruiken.
Afbeelding

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:21

Angela - Nog steeds op de grote roze wolk!
Fijn dat het zo goed gaat met Nikita!

Martine - Heerlijk weer naar het strand geweest zag ik al op je FB.
Dat heb ik ook wel gemist, al zijn Rints en ik er nog maar 3x geweest.
Trailer is vandeweek opgeknapt, er moesten wat dingen worden vervangen, dus we kunnen nu ook weer op pad.
Plus vanaf 1 okt. is het strand bij ons ook overdag weer vrij voor paarden, dus we gaan binnenkort ook weer heerlijk naar het strand!
Rints en ik zijn idd weer lekker aan de slag!
Kostte haar wat moeite om weer op gang te komen, maar ze begint er weer lol in te krijgen.
Vanmiddag gereden, en op buienradar werd aangegeven dat er tussen 15.00-17.00 geen bui zou vallen.
Nou dus mooi wel!
Ik was tot op m'n onderbroek nat, en Rints vond er ook niets aan! :D
Ze draait dan steeds weg van de regen, en dat is echt geen rijden.
Maar we zijn weer ff lekker bezig geweest samen, daar gaat het om.
Ik moest ook wel lachen om haar maffe reacties! :D

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 11:49

Kom ook weer even langs!

Ik ga vanmiddag even alles bijlezen maar wou even wat foto's met jullie delen.

Afbeelding
Lekker slapen!

Afbeelding
Half uurtje oud!

Afbeelding
Samen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:16

martine - oh heerlijk zeg om naar het strand te gaan lekker even helemaal relaxen

angela - lekker blijven genieten van nikkita het is jullie gegunt

saida - balen dat je door en door nat bent geregend maar je heb wel even lekker met rints kunnen werken

michelle - wat een prachtig meisje is het

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 13:34

Denise, dank je wel! Wij vinden der ook heel erg prachtig, maar dat vind natuurlijk iedereen van zijn kind haha. Ze heeft ook een bos haar niet normaal, alleen lijkt Susan wat meer op Patrick. Nu zie je ook echt wel dat er Patrick in zit en dat zie je bij Samantha zowat niet hihi.
Hoe is het in het ziekenhuis gegaan??

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:02

Heey

Martine: Wat heerlijk dat je zo'n lekkere buitenrit gemaakt hebt :D Mooie foto, prachtig uitzicht <3.

Michelle: Mooie foto's <3

[ITP] Nouchka dikke pret in het nieuwe zand

Pff, ben vanochtend van Nikita gevallen. Er is bij ons op stal donderdagnacht ingebroken. De dieven zijn door de wei van Nikita en Nouchka gegaan. Daardoor was/is Nikita erg van slag.
Ze heeft even een paar daagjes vrij gehad maar vandaag leek ze weer normaal te doen.
Maar in de bak was ze echt enorm vervelend. Ze bokte niet ofzo maar ze draafde steeds aan en ze maakte hele scherpe bochten waardoor ik van haar af viel. Heb daarna nog wel goed afgesloten.
Heb nu veel last van mijn enkel maar verder valt het mee.

Afbeelding
Hier vond ik het nog leuk :P

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 20:52

Hoihoi allemaal, ben op het moment echt heel druk, net een nieuwe baan en een weekje op vakantie geweest, heb dus niet echt tijd gehad om bij te lezen.

Ik wil Michelle wel van harte feliciteren met de geboorte van haar dochter. Wat een schatje zeg!
En Angela gefeliciteerd met jullie nieuwe paard!!

Voor wie het leuk vindt, Igneo spam!
[ITP] Spaanse man wordt blij van herfstig weer??

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 09:06

angela balen zeg dat je van nikkita bent afgevallen hopelijk heb je geen erge last van je enkel
en ingebroken ze hebben toch niks meegenomen jullie maken wel wat mee zeg :(:)
zal ook even in je topic reageren

sanne fijne vakantie gehad?
hoe is het met noot?
en ik reageer ook even in jou topic

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 23:33

Ik kom ook weer even binnen vallen, heb niet veel en vaak de tijd om te reageren. Susan heeft namelijk heel erg veel last van krampjes dus ben veel daarmee bezig. Morgen even spul halen wat het tegen moet gaan zodat ze er geen last meer van heeft. Het is echt heel zielig.

Ik ga straks wel even in de topics kijken!

Denise, ik was wel even heel erg benieuwd hoe het nu met jullie hondje gaat?!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 01:21

laulau85 schreef:
Ja inderdaad dat is voor ons ook het probleem dat we niet lang blijven kijken want we moeten inderdaad ook weer een heel eind terugrijden naar Breda...

Hee Laura, hoe had je gereden? Zamora had 2x oranje met 188 en 190, en dat terwijl ze echt heel kijkerig was ondanks dat er daar echt niks te zien is :D ... dag later Lusitano-keuring KNHS-centrum waar echt onwijs veel te zien was, en daar gaf ze weer geen krimp (vrouwtje was kijkeriger :o ) en nam zelfs übercool applaus van volle tribunes in ontvangst, was gaaf! *\o/*

Michelle: venkelthee werkt vaak heel fijn bij krampjes!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 07:11

Karina schreef:
laulau85 schreef:

Hee Laura, hoe had je gereden? Zamora had 2x oranje met 188 en 190, en dat terwijl ze echt heel kijkerig was ondanks dat er daar echt niks te zien is :D ... dag later Lusitano-keuring KNHS-centrum waar echt onwijs veel te zien was, en daar gaf ze weer geen krimp (vrouwtje was kijkeriger :o ) en nam zelfs übercool applaus van volle tribunes in ontvangst, was gaaf! *\o/*

Michelle: venkelthee werkt vaak heel fijn bij krampjes!

Bij mij ging het echt niet lekker... Hij was zo gruwelijk traag in de ring dat hij nog net niet snurkend en sloffen door de ring ging.. Had 178 en168. Maar dus geheel terecht..

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 09:13

gefeliciteerd karina

laura jammer op naar de volgende keer

michelle de hond lijkt beter te gaan maar we weten helaas nog steeds niet wat het is geweest.
en zielig dat ze zulke krampjes heeft hopelijk heb je snel iets gevonden wat werkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:11

Michelle: Echt een plaatje van een meisje zeg!
Waaaauw!

Denise: hoop dat je hondje snel opknapt :(:)

Hier druk met mijn baan en het peerd, vrijdag is de keuring, ik heb het niet meer van de zenuwen!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:34

Spannend Jolijn!
Heel veel succes, ik zal voor jullie duimen!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:34

Damn meiden, veel te lang niet geweest, sorry heel druk op het werk:( veel weg geweest...

PI is nog revaliderend maar het gaat een stuk beter!, ik moet nog even bijlezen (hmm even?) en dan hoop ik nog wat bij te kunnen reageren :j

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:23

Staat je weer netjes, Be! }>

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:45

Heee daar is Beda weer! Moest laatst nog aan je denken, dat het me al was opgevallen dat ik je al tijd niet had "gehoord". Gelukkig niks aan de hand, behalve druk dan ;) . Met PI ook weer aan de betere hand gelukkig, kan je al wel weer rijden?

Saida, hoe gaat t rijden met Rints? Steeds weer beter, ook met je knie?

Denise, je weet nog steeds niet wat t is met Ringo dus? Ahh wat rot zeg ;( . Arm dier.. issie wel weer beter? Nog wat uit Utrecht gekomen?

Jolijn, wat spannend, succes!

Karina, nog gefeliciteerd he! Wat een prachtige prestatie van jou en Zamora :D .

Laura, he balen! Geen foto's / filmpje van je proef? Achja, volgende keer beter!

Mies, hoe is t met de kleine beeb :(:) . Gaat het al beter met de krampjes?

Angela, auw.. gevallen.. beetje spierpijn zeker? Wat een verhaal over dat ingebroken, niks gestolen dan?? Wel een leuke foto weer, wat een tank is Nikita zeg :D .

Martine, had je foto's al gezien op FB, lekker genoten met Flaafje :D !

Hier alles z'n gangetje, alhoewel.. nog steeds opzoek naar een leuke baan. Valt nog niet echt mee, erg veel is er niet.. Maar ik heb nog steeds alle hoop snel wat leuks te vinden :) . Chico en ik trainen nog altijd lekker door, we mogen de 30e weer meedoen met de herfstmeeting, een wedstrijd onder de verschillende verenigingen hier uit te regio die tegen elkaar rijden. We doen mee voor de lol hoor, maar gaan natuurlijk wel ons best doen ;)

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:22

Ja we 'rijden' weer, maar voornamelijk veel gym in stap en wat stukken draf er tussen maar dan geen gym ;) en dat zijn we een beetje aan het uitbouwen :j

Martine wat een zalig weer daar zeg (ten tijde van de foto) ik ben jaloersssss.
Michelle wat een prachtig meisje <3

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 18:16

Angela, zeker lekkere vakantie gehad :) Hoe is het nu met je enkel na de val?
Martine, nee, was met mijn moeder. Eind november ga ik met Michiel een weekje naar Cran Canaria :) En we komen zeker een keer bij jullie! Goya, ja, gaat oke. Mag lekker van zijn oude dag genieten en inderdaad logétje opvoeden ;) Gaat als het goed is volgende week weg, of het moet opeens weer mooi weer worden, dan blijven ze nog even buiten. Wat een heerlijke foto! Krijg wel een beetje kriebels hoor, als ik dat weer zie haha. Hoe is het met de kleine meid?
Michelle, lekker genieten van jullie kleine wondertje!
Iloon, lastig dat je geen leuke baan kunt vinden. Wel wat leuks in het vooruitzicht met Chico!

Zo, heb niet veel nieuws eigenlijk.. Weekend gewerkt en gezellig met vriendlief doorgebracht. Had hem al bijna 2 weken niet gezien (door de vakantie, doordeweeks is hij altijd aan’t varen)
Verder afgelopen maandag naar de Passier fabriek in Hannover geweest. Erg interessant om te zien, het is net een fabriek zeg. Alles word nog wel met de hand gemaakt, of met naaimachines in elkaar gezet, maar deze worden wel door mensen handen bediend. Maar ik zou er niet kunnen werken. Mensen doen er heel de dag hetzelfde werk, of alleen maar singelstoten maken, of alleen maar het hele zadel in elkaar zetten..