Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had een fries ( 27 mei hebben we hem inlaten slapen) en daar had ik de night rider neptunus opliggen maar dat paste niet meer omdat hij te breed was geworden voor het zadel.
.
hij liep heerlijk en deed goed zijn best

kzie dat Beda ook al had gereageerd en uitleg heeft gegeven.....*
soeske schreef:Leuke fotos van puppies! En van Flaaf!
Bullymonster, dat is niet helemaal waar. Ik weet een vrouw die bekapt nog steeds via de strasser methode, met alle gevolgen van dien, dat paard liep kreupel en als ie dan weer moest liep ie net weer een beetje goed.
MarielleB, welkom, je woont vlakbij mij!
MarielleB schreef:Zijn er ook mensen die hier een fries hebben? En zo ja, wat voor zadel hebben jullie er dan op?
Dus nu heb ik een Rossner Amerika, die had ik destijds ook voor mijn Tinker (ook wat ronder type) en bevalt nu voor de tweede keer heel goed. Voor mijn Tinker had ik een mediumwijde boom (die was ook niet zo groot) en voor de Fries een wijde boom, die overeen komt met de Fryso fit 4.
Bullymonster schreef:soeske schreef:Bullymonster, ik weet niet meer hoe ze heet, sorry. Ik weet dat het zo`n 2 jaar geleden is dat ze t deed
Inderdaad, 2 jaar geleden. Nu zijn ze er niet meer.Of teminste hebben ze allemaal hun werkwijze bijgesteld.
en leuk zo'n tijdje ertussenuit
op yardandgroom.com staan veel baantjes 
de paardentandarts komt langs, mooi zo. Haha hier snappen ze daar niets van..
en over natuurlijk bekappen, Flaafjes hoeven zijn achter altijd perfect, voor worden ze wel snel lang dus af en toe even bijsnijden. Je hebt hier ook geen echte experts lopen helaas.. Dus is toch zelf een beetje vijlen en knippen, gelukkig kan de staljongen het aardig..

)
het is wel echt een fulltime baan zeg, non stop nest verschonen, eten en drinken koken en geven, maar wat een blijdschap geven die pieperds ook
Die zien er ook schattig uit! 

lakshmi schreef:Cloris: poepies he!! Jij hebt toch Dogo Argentino's? Ook zulke prachtige honden!!
Ik heb expres dit keer gekozen voor een kruising (uit Portugal) omdat ik zoveel verdriet had toen ik Fangio verloor en ik bang was dat ik elke Dogo ging vergelijken met hem.. vandaar maar goed Napoleon is een kruising Portugese Pointer, Dogo Argentino en het zou me niets verbazen als er iets van Pitb. in zit
maar tis zo'n lekker knaapje, wel veel handzamer kwa formaat maar veel drukker dan de Argentijnen ooit waren