[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:05

DinkeyGirl schreef:
Prinslover schreef:
Lijkt wel of sommige steeds kortere berichtjes plaatsen, gaat zo wel erg hard idd :+ .
Ik reageer even bij, wel zo gezellig :D .

jaja ik reageer ook niet altijd even lang maar goed probeer het wel doeidoei
Laatst bijgewerkt door tsjillert op 08-04-09 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:07

Cloris: Ik ben het helemaal met je eens hoor. :j Vind dit echt serieus het leukste topic op bokt! *D En ik vind het ook leuk om van sommige eens ego post te lezen -van jou bijvoorbeeld- hoe het met ze gaat en hoe de paarden het doen. ik doelde in het hele verhaal ook meer op de 1 dagsvliegen die in het topic komen en het alleen maar over zichzelf hebben..

Kelly: Haha, jaa, ik schrijf niet altijd zulke verhalen hoor. En ik denk dat jij dan ook al de reacties naar andere leest. Mijn eigen verhaaltje is meestal niet zo heul lang :o . Maar ach, maakt het uit haha.. :+

Maurice: Ach :(:) Ik heb medelijden met al die lunches :')

Benthe: :') Zullen we maar niet over jou en die o-zo-lieve-paarden-die-altijd-wat-mankeren-en-deuken-maken-in-andermans-atuo beginnen he...... :+

Debby: Wat leuk :D . Alvast gefeliciteerd met je a.s. tiener *\o/* Hoe is het verder met je? Voel je je beter? Ik vind het trouwens heel rot voor je dat je je eigen stal niet meer hebt :(:) . Hoe is het afgelopen met de verkoop van je shet(ten?).
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 08-04-09 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Utixo

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:12

Mijn paarden mankeren heus niet altijd wat. Mijn paarden willen gewoon graag dat de veearts ieder jaar op een dikke vakantie kan.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:15

En dan ga ik weg en begint iedereen weer volop te posten....

Maurice die saaie lunches ben ik mee opgegroeid haha... mijn pa had nog al eens mensen die kwamen eten vanuit zijn werk of waar we mee uit eten gingen. Meestal slaapverwekkend maar ook wel eens leuk als je uitgenodigd wordt voor Miss Saigon haha...

Ennuh ik nog zo vrolijk zeggen van nee hoor hier regent het niet...
IK STAP OP MIJN FIETS EN HET BEGINT TOCH TE GIETEN!!
Dus ik kletsnat toen ik thuis was zucht...

Hincapie is trouwens niet helemaal recht. Hij was gisteren op een balk gaan staan die in de bak lag en is gezwikt. Hij loopt niet echt kreupel maar meer alsof hij zn spieren eens flink verrekt heeft. Maarja wel balen. hij moest ook echt iedere keer vlak langs die balk gaan en er aan snuffelen etc. Eigenwijs...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:17

Utixo schreef:
Gab, ik kom uit de slaapdienst, heb dus al het recht omheerlijk te ontspannen onder de sunmobile.
Maurice, geen idee. Clienten. Een ex van me is leraar Duits, en ik heb nog steeds een bak koffie tegoed van hem. Ik voorspel een bak koffie binnen een maand!

Erm, luitjes... Weet iemand doe je zo'n sunmobile weer inklapt? :D

Hahahahahaha ik heb altijd een tactiek van: Als ik m laat staan ruimt me vader m wel op :D. Heb namelijk ook geen idee hoe je zo'n ding weer inklapt :=. Uitklappen gaat heel makkelijk maar inklappen :P.

Nog steeds regen hier, maar ach nu weet ik wel dat ik dinsdag om tien voor half 8 in het vliegtuig naar Egypte zit :D. En de terugvlucht is ook al zo relaxed! 9 uur 's avonds :D. Dus ja ik mag niet klagen vind ik zelf.... Hoop dit jaar ook een woestijnrit te maken, wil ik nu al twee jaar... Het eerste jaar vond ik de paarden zielig en het tweede jaar kwam ik er te laat achter waar ze vandaan vertrokken :P.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:20

speciaal voor iloontje,

vanmorgen opgestaan, nouja was wel erg laat dit keer we lagen er nog heerlijk in
daarna me huisgedaan, alles is weer heerlijk schoon
broodjes gehaald en lekker ontbeten,
daarna me hond gedaan lkkr stuk gelopen en nu net trg van tsjillert
ik heb hem heerlijk vewend tussen al me sms`jes die kreeg
zit wel aan een echt record per dag
daarna manen gevlochten en hem aan de longe laten lopen
tussen door veel telefoon dus het schoot er een beetje bij in
net weer thuis en me schatje is net weer trg dus huisje is weer gevuld
we gaan vanaaf quirz eten die ik net gemaakt heb
dus zal wel heerlijk worden
de meiden hebben net popcorn gemaakt stink zooi niet normaal
verder zal ik vanaaf wel ff bank gaan hangen hahaha
mss nog een leuke film ofzo

nou iloon zo beter ipv een banketstaaf verhaal van 1 zin :D

:+

:+ grapjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Laatst bijgewerkt door tsjillert op 08-04-09 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:25

Gelukt! Ergens zat een kliksysteem!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:31

Het schijnt idd heel makkelijk te zijn, maar ik ga het gewoon maar niet uitvinden :P. Vind het ook wel makkelijk als ie voor me opgeruimd wordt ;). Al is dat ook weer heel lui :D.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:38

Ik wil toch nog even mijn verdrietige nieuws delen hier... maandag 30 maart heb ik afscheid moeten nemen van mijn Dogo meisje Chira, de prinses van mijn allesie Fangio (die afgelopen aug. is overleden) zo neem je dus in 7 maanden tijd afscheid van je twee Dogos, beide 12 jaar oud, ja okej op leeftijd maar toch tis een heel groot gemis hoor..
Dag prinsesje

Afbeelding

En toch zit ook hier weer een heel verhaal achter.. ik was stiekum af en toe aan het kijken en zo kwam er een witte jonge hond in Portugal op mijn pad, na veel beraad toch besloten dat hij kon komen en op zaterdag 28 maart zou hij aankomen, het ging goed met Chira en hem maar op het moment dat Napoleon er was ging Chira enorm achteruit, ze vond het genoeg leek het wel.. de overbruggingstijd van de dood van Fangio (mijn allesie) tot een nieuwe heer van stand was voorbij. Haar achterhand stopte ermee en ze ging vallen, af en toe heel raar en ik durfte het niet meer aan, ik moest die kl*te beslissing nemen en heb Chira naar haar grote liefde laten gaan, zo zijn ze weer samen, mijn koningskoppel is voor altijd samen... weg van mij in dit leven maar voor altijd in mijn hart en someday we'll meet again. ;( ;( ;(

Ondertussen zorgt Napoleon ervoor dat ik blijf lachen, hij is een clown en zeker een handenbinder, zat dus in Portugal in het asiel en is een kruising jachthond, wat precies geen idee maar ik wacht af hoe hij gaat uitgroeien, hij doet of hij nooit anders gewend geweest is en ligt als een volleerde Keizer op de bank met een attitude van heb ik jou daar.. heerlijk!
Afbeelding

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:42

Ilona, ik heb afgelopen maandag mijn derde chemo gehad en voel me dus niet zo heel erg lekker op het moment.

En eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg dat ik weer op een "gewone" pensionstal sta met Xantha, ik heb opeens weer veel meer tijd voor mijn meissie.
Dat schoot er nog wel eens bij in de laatste tijd.

Twixie, de zwarte shet was ik binnen een dag kwijt, zij heeft een heel goed huisje gevonden. (bij een bokker)
Ze staat samen met twee geiten bij iemand aan huis en krijgt binnenkort gezelschap van een paard erbij.

Boris, het vosje hebben we gehouden, hij is gewoon te bijzonder om weg te doen.

@Cloris, ik lees net je berichtje over je hond, vreselijk!!
Mijn hond wordt in juni 14 en ik moet er niet aan denken hem kwijt te raken, sterkte joh :(:)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:45

Heel veel sterkte ermee! Gelukkig kan Napoleon je nog een beetje troost bieden! Ik vind het echt een hele leuke hond!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:47

Boris? Ik dacht die ie Snickers heette? Of is dat een ander? Wel fijn van de snelle verkoop van Twixie! Veel sterkte nog Debby, zal niet makkelijk zijn voor je nu :(:) .

Cloris: Nee toch?!?! Jeetje... wel heel snel achter elkaar zeg... ;( Ik weet nog dat je er zó kapot van was met je andere hond... :(:) En nu je andere ook.. Sterkte! Zal wel heel dubbel zijn nu, met je nieuwe hond. Wel een heerlijk dier zeg..
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 08-04-09 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:47

Gabriella -> Áls ik naar die clinic kan...... moet ik wel eerst een trailer of vervoer zien te regelen.
De clinic is in Warmenhuizen.

Laura -> Zo in het filmpje lijkt ie wel heel erg overbouwd, maar dat viel wel mee, toch?
Hij blijft er wel lekker rustig onder, toppie!

Cyrina -> Wat een leuk gezicht zoals die groters allemaal liggen te pitten en die kleine de wacht houdt!
Engreida heeft al een lekker buikje!

Amanda -> Ik hoop dat het gaat lukken met de trailer, lijkt me erg leuk om een clinic bij haar te doen.
Enne, wat mij betreft mag je ons veel meer 'lastig vallen' met foto's van Nino, hoor!

Marielle -> Getver, daar moet je toch ook niet aan denken dat ze een operatie uitvoeren wat niet de bedoeling is.....

Michelle -> Dat ze voorzichtig zijn met hengsten heb ik alle begrip voor, maar zo kwam het niet op mij over in het verslagje, vandaar mijn reactie.......

Karina -> Kan me goed voorstellen dat je niet met een fijn gevoel weg gaat.....

Ilona -> Wij denken idd wel een beetje hetzelfde, hihi!
Ja klopt, dat is zij! Ik hoop dat ik er naartoe kan!
Ik ben al een poosje niet meer bij Mayke geweest, maar voor zover ik weet gaat het goed met de mannen.

Cloris -> Het is net of Chira heeft gewacht tot je een ander maatje erbij had zodat ze je met een goed gevoel kon verlaten........
Heel veel sterkte!
Afbeelding

Getver!
Wilde ik een mooi plaatje zoeken voor Cloris, kom ik dit tegen! :r KLIK HIER

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:51

Jolynn schreef:
Dat heb ik ook een beetje, ik reageer vaak niet onmdat ik alles dan moet terug lezen.
En omdat ik niet zo veel reageer wordt het ook steeds lastiger, snappie??

:j

heb ik ook inderdaad...

*zei zij tijdens het doorworstelen van zo'n 5 pagina's :D *

edit: cloris, sterkte...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:53

Cloris sterkte!

Saida hij is totaal niet overbouwd. Ja misschien een halve cm maar meer zal het niet zijn...
Ieuw die foto uit die link....

Jolynn fijn dat Twixie een goed huisje heeft gevonden!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:54

Brrrr zoiets wil je echt niet tegenkomen op straat!!!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:58

Ahum... Op welke zoekterm zocht je? :D

Cloris, sterkte!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:06

wat vreselijk Cloris...sterkte,gelukkig kan Napoleon je nu wat troosten :(:)

jolynn,jij ook sterkte natuurlijk...hoeveel chemo's moet je in totaal gaan krijgen?

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:13

6 keer met elke keer drie weken ertussen, ik ben dus op de helft *\o/*

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:16

Oef, ik had er helemaal overheen gelezen! Veel sterkte ook voor jou natuurlijk!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:19

Jolynn schreef:
6 keer met elke keer drie weken ertussen, ik ben dus op de helft *\o/*

valt het erg zwaar?Ben je er erg ziek van en lang ziek van?

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:24

Oeh das niet mis Jolynn...
Wel fijn dat je al op de helft bent lijkt me echt geen pretje....

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:35

@Utixo, geeft niet hoor!!

@Borderjay.
Tja leuk is anders, Ik ben de eerste week flink beroerd, de tweede week krabbel ik weer een beetje op en de derde week voel ik me weer goed, maar wel wat zwak.
Ik krijg een dag na de kuur een prik om mijn witte bloedlichaampjes sneller aan te maken en daar krijg ik pijn in mijn botten van.
Dat is echt vervelend en ik heb ruim twee weken bijna geen smaak, alles lijkt karton.

Verder gaat het wel hoor :P

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:40

pfff,zwaar hoor :(:) nogmaals sterkte...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 17:00

Ik wil toch ook wel even reageren op het 'kort reageren'. :Y)
Volgens mij mag ik me ook wel een beetje tot de 'harde kern' rekenen, was er immers al bij topic nr 1. bij, maar ik heb nu ook echt niet veel tijd meer om bij te reageren. En als ik even denk bij te lezen dan zijn dat weet ik 't hoeveel pagina's. Das echt niet te doen.

Ik snap wel dat het leuk is als je op zo veel mogelijk mensen reageert, maar het zijn er zoveel geworden nu. Als ik even niet bij heb gelezen zijn er zo weer nieuwe aanmeldingen bijgekomen. Ik kan wel bokken op m'n werk, maar tijdens de verkoop ben ik met klanten bezig en anders ben ik alleen op maandag op kantoor en de rest van de week op pad. Dan kom ik thuis, moet ik eten koken, naar m'n paard en dan duik ik snel m'n bedje weer in. En m'n vriend vindt het ook wel leuk als hij ook nog af en toe aandacht krijgt. ;)

Ik denk dat niemand zich verplicht moet voelen om op iedereen te reageren en met ellenlange verhalen te komen. Het topic is er bovenal voor de gezelligheid, om leuke sociale contacten op te doen en als tijdverdrijf.

Zover even mijn mening en zeker niet bedoeld om iemand zich aangevallen te laten voelen!! :*

Debby Ik weet goed wat je doormaakt. Het vriendje van m'n zusje heeft nu voor de tweede keer acute leukemie. Hij heeft het na elke chemokuur ook psychisch heel zwaar gehad. Denk dat je hem in die periodes best zwaar depressief kon noemen. Hij wilde op mijn zusje en zijn ouders na niemand zien. Op een gegeven moment kon er ook bijna geen kusje of knuffeltje aan m'n zusje meer af. Zijn overlevingskansen liggen alleen rond de 20/30%, niet erg hoog dus. Hij wordt a.s. dinsdag opgenomen en wordt dan voorbereid op de operatie voor de beenmergtransplantatie. Dat is zijn laatste redmiddel. Hij krijgt gegarandeerd bijwerkingen (het zijn er heel veel die op kunnen treden), want z'n lichaam gaat in verzet tegen het nieuwe materiaal. Bij 20% van de patienten kunnen zelfs de organen uitvallen en dat betekent dood.. Als de transplantatie niet aanslaat kunnen ze zijn leven dan nog met medicijnen en pijnstillers rekken, maar hij heeft dan geen uitzicht meer. Dus we hopen echt dat er een wondertje gebeurd en het bij hem wel aan zal slaan. Niet veel mensen krijgen een tweede keer leukemie. Hij wordt dit jaar 21.

Cloris Jeetje, dat is wel heftig om zo kort na elkaar afscheid te moeten nemen van je hond! Sterkte!!!

Karina Ze moeten het thuis wel een leuke naam vinden, want als het veulen er dan is en het is een hengst dan heb ik wel echt een goede reden om eens heel snel bij je langs te komen om m'n petekind te komen bekijken! :Y)

Ik ben nu weer weg. Heb nog een hoop administratie te doen. Over Duits gesproken, Peek & Cloppenburg heeft net bij me ingekocht en dat is een Duitse inkoopster. Dus heb net ook fijn een mengeling van Duits en Engels mogen praten.

Nou Tsusch!!!! :wave: :D