DinkeyGirl schreef:Prinslover schreef:Lijkt wel of sommige steeds kortere berichtjes plaatsen, gaat zo wel erg hard idd.
Ik reageer even bij, wel zo gezellig.
jaja ik reageer ook niet altijd even lang maar goed probeer het wel doeidoei
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DinkeyGirl schreef:Prinslover schreef:Lijkt wel of sommige steeds kortere berichtjes plaatsen, gaat zo wel erg hard idd.
Ik reageer even bij, wel zo gezellig.
Vind dit echt serieus het leukste topic op bokt!
En ik vind het ook leuk om van sommige eens ego post te lezen -van jou bijvoorbeeld- hoe het met ze gaat en hoe de paarden het doen. ik doelde in het hele verhaal ook meer op de 1 dagsvliegen die in het topic komen en het alleen maar over zichzelf hebben..
. Maar ach, maakt het uit haha.. 
Ik heb medelijden met al die lunches
Zullen we maar niet over jou en die o-zo-lieve-paarden-die-altijd-wat-mankeren-en-deuken-maken-in-andermans-atuo beginnen he......
. Alvast gefeliciteerd met je a.s. tiener
Hoe is het verder met je? Voel je je beter? Ik vind het trouwens heel rot voor je dat je je eigen stal niet meer hebt
. Hoe is het afgelopen met de verkoop van je shet(ten?). Utixo schreef:Gab, ik kom uit de slaapdienst, heb dus al het recht omheerlijk te ontspannen onder de sunmobile.
Maurice, geen idee. Clienten. Een ex van me is leraar Duits, en ik heb nog steeds een bak koffie tegoed van hem. Ik voorspel een bak koffie binnen een maand!
Erm, luitjes... Weet iemand doe je zo'n sunmobile weer inklapt?
. Heb namelijk ook geen idee hoe je zo'n ding weer inklapt
. Uitklappen gaat heel makkelijk maar inklappen
.
. En de terugvlucht is ook al zo relaxed! 9 uur 's avonds
. Dus ja ik mag niet klagen vind ik zelf.... Hoop dit jaar ook een woestijnrit te maken, wil ik nu al twee jaar... Het eerste jaar vond ik de paarden zielig en het tweede jaar kwam ik er te laat achter waar ze vandaan vertrokken
.
grapjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
. Vind het ook wel makkelijk als ie voor me opgeruimd wordt
. Al is dat ook weer heel lui
. 
.
Ik weet nog dat je er zó kapot van was met je andere hond...
En nu je andere ook.. Sterkte! Zal wel heel dubbel zijn nu, met je nieuwe hond. Wel een heerlijk dier zeg.. 
KLIK HIER