Ik ben weer heel actief op mijn stage (zoals jullie wel merken
). Ik moet nog even mijn stageopdracht gaan afronden want deze moet ik morgen inleveren op school.... Nog een weekje en dan ben ik weer klaar hier
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ik moet nog even mijn stageopdracht gaan afronden want deze moet ik morgen inleveren op school.... Nog een weekje en dan ben ik weer klaar hier
.
. Daarom houd ik het ook allemaal braaf vol!
hihi. Woon jij trouwens dichtbij Lisenka? Want anders zou een bezoekje aan tib misschien wel leuk zijn de 26?
En nog veel succes met je tentames!
. Je oude huisje ziet er piccobello uit hoor op de foto's! Erg netjes. Maar een nieuw en groter huis is nóg beter natuurlijk! Succes met de verkoop! Hoe gaat het verder met Xje en het rijden? Doet ie het nog steeds zo braaf? En al een geschikte verzorgster?
?
. Nee hoor, lekker een weekje genieten! Heb je wel verdiend -denk ik zo vanachter het beeldscherm haha
- . Geniet er maar lekker van!! Me zus vertrekt zaterdag nacht ook naar Mallorca!
Misschien kom je dr nog wel tegen 
Is ze allang weg? Ik vrees ook t ergste.... Hoe oud zijn de kittens nu? En hebben ze nu inmiddels wel een baasje? Ze zijn zóóó mega sweet!!
. En de laatste foto is ook sweet! jij en je vriendje, goede smaak hoor 
Hoe is het ermee? Ga je nog lekker met Ox en Dan? Zal vast wel
Overige foto's van Bandiet zijn welkom hooorr!! 
? En ik heb voor praktijk een voldoende gekregen voor stage. Me stage verslag moet de 25e ingeleverd worden, dus ik heb nog een weekje de tijd!
Liefst zou ik me nu lekker heel de dag bezig houden met clienten, dat vind ik wel erg leuk!! (ojee, verkeerde beroep gekozen
haha) . Welke opleiding doe jij eigenlijk? Ik heb trouwens genoeg werk, maar heb niet zoveel zin meer
Erg hee..
Volgende week is trouwens ook mijn laatste week, grappig!
(Het is een instelling voor verstandelijk gehandicapten. Ik heb natuurlijk al een hele vriendenkring hier opgebouwd, dat begrijpen jullie wel
Kan echt onwijs mét en om ze lachen, echt helemaal super. Hoop dat ik van me stagebegeleider nog even een kijkje mag gaan nemen vandaag op de kermis. Ik heb een cliënt beloofd samen in de Rups te gaan
. Zal het nog gaan missen straks
. ) dus het is volop feest, alleen werkt het weer niet echt mee
Hopelijk trekt het nog een beetje bij!
Hier schijnt de zon, die mag je wel even lenen.
Ik dus snel naar de stallingeigenaar en die zou gelijk zorgen dat er een hoefsmid kwam. Dat krijg je als geen verstand hebt van paarden/ezels en je koopt er 1tje voor de lol...
Als die dan maar luistert is het niet eens zo erg.. En bah, economie.. ik krijg de kriebels al als ik het alleen maar lees of het woord hoor! Brrr. Was er bijna nog op gezakt ook! Maar gelukkig heb ik vorige week een voldoende binnengesleept gehehehe
. Er staat weer een anda bij vaniwaarden trouwens, een 4 jarige hengst... Hij heeft zo'n lief koppie!!
Maar heb gisteren multivitamine extra energie gehaald, dus ben benieuwd of dat verschil gaat uit maken met een paar weken. Nu maar alvast aan de RedBull
.
Die dronken gast was wel normaal (behalve dat ie bezopen was maar niet eng ofzo, wel grappig), maar die andere... Brrr die was echt niet helemaal goed. Begon ook te vertellen dat ie bladiebla-neuro-iets-therapie had omdat ie hersenletsel had... Zegt genoeg toch

Oja, wagon, of een coupé kon ff niet op t woord komen, ach cabine klinkt ook leuk toch
Goed bezig zo te lezen, vind het wel echt een unieke kans voor je, ik denk dat je er heel veel van kan leren!

Bedankt trouwens 
Bij mij op stal denken de merries juist nog steeds dat Furia een hengst is, dat is pas grappig 
Heb alleen al veel vakanties in t vooruitzocht dus eerst nog maar even werken.
Ik pas dus nu op de kleintjes van mn zus dr poes, die zijn nu een kleine 2 weken denk ik? Nog erg klein, ze begonnen gisteravond en vanochtend al een klein beetje te kruipen enzo, echt schattig om te zien 
Het is ook niet dat ik dagen heb dat ik écht niet kan, meer voor als ik "dingetjes" heb of weer even sociaal moet doen
Dit weekend zorgt ze ook weer voor Furia als ik weg ben!
Maar heb er altijd respect voor omdat ik dat zelf niet zou kunnen.
. Daarna zie ik m 3 dagen niet!!
, ik ken dat wel! Gelukkig heb ik er op het moment ff geen last van
. En die anda worden steeds leuker daar idd!!
Vind er echt hele leuke zitten, ze hebben nu ook iets grote maten (zie je wel aan die lange meiden die erop zitten
) , ben alleen zo bang dat die paarden straks niet helemaal 100% goed zijn ofzo.... Maarja, dat kan je overal gebeuren natuurlijk, maar ze hebben niet een al te beste naam
. Lekker een weekendje weg las ik, gelukkig zorgt Dani62 (ben ff dr naam kwijt
) er dan voor! Lijkt me idd wel ideaal zo, dat je 'losse dagen' afspreekt
.
Echt laag niveau -mensen in een rolstoel die echt niks kunnen- daar heb ik ook weinig mee
, ik vind het hierdoor nog belachelijker dat ze Grytsje niet gewoon aan jou wilde verkopen. Zo heeft ze toch geen leven, ik kreeg helemaal kippenvel van je verhaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er letterlijk ziek van was
Ik hoop dat je een oplossing kan vinden, want dit kan echt niet! Wordt ze nog wel door iemand verzorgt dan?
word er zelf ook helemaal sip van als ik het lees... Het machteloze gevoel, toekijken en niks kunnen doen, vreselijk..
.. Vind het een heel goed idee haar bij Rintske te zetten, maar vrees -na verhalen over de boer- dat ie er niet mee ingestemd. Ik zou het toch gewoon proberen hoor! En was gemeen dat dat vrouwtje het arme beest gewoon laat stikken!
Ik snap dat echt niet!! Ik zou dolblij zijn met een verzorgpaard!! Succes, ik hoop dat je een oplossing vind....
Elk paard zou zo'n baasje moeten hebben!
Heel veel succes San!
. Vooral als ze zelf helemaal niet doen....
. En mijn treindate
, dat is een jongen waar ik ook bij op school zit en hij werkt in het zelfde gebouw als mij... We hebben vaak dezelfde treinen en nu gebeurd het al steeds vaker dat als ik rond half 4 weg ga hij mij ineens inhaald, of als ik in de trein sta in het midden en hij ziet me dat ie gewoon naar me toe komt al moet ie dan staan
. En alle keren in de trein was het zo gezellig
. Ik heb met hem nog nooit van die pijnlijke stiltes gehad ofzo.... Dus als ik nu naar de trein ga loop ik stiekem wel te kijken of ik hem al zie
. Ik stap in Leiden op en hij komt daar ook aan met de trein en stapt over op Leiden... Meestal zit ik al in de trein als hij aankomt en gelukkig vind ie me altijd wel
.
.

Maar rustig blijven en zo snel mogelijk weg sneaken zijn inderdaad de beste opties 
Was inderdaad ook wel ff benieuwd of alle poesjes nu een baasje hadden? Ze zijn echt schattig
Wel balen van mama poes
Vorige week hadden we in-uitjes gesprongen (misschien had ik dat hier al geschreven, dat weet ik niet meer
) en dat deed hij goed. Afgelopen dinsdag gingen ze de kantine schoonmaken voor de open dag, en hadden ze muziek aan. Die hoor je ook in de bak want daar zitten ook speakers. En daar was ik net aan het rijden, nou of Suev nou op de muziek reageerde weet ik niet maar hij heeft de sterren van de hemel gelopen! Echt heel fijn, helemaal los in zn lijf, op elke kleinste hulp reageren, ik voelde me weer helemaal blij 
) kan ze niet meer voor Luna zorgen. Dus ik ga nu andere tijden werken zodat Luna niet zo lang alleen hoeft te zijn.
*
Taart voor iedereen!!! MIjn paard wordt vandaag 4!! Verder niet erg veel beleefd...lekker rustig zo vakantie!
Nouvel schreef:Hai!
Ik ga even inbreken in al jullie leuke, en ook minder leuke verhalen, maar ik moet het gewoon even kwijt!
Een van de strandfoto's van de shoot met Hypofocus staat op de cover van de Amazone!![]()
Echt super gaaf!!
Hopelijk knappen ze beiden snel weer op. Ik vind het wel super om te lezen dat Suevo weer helemaal de oude wordt