[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:04

Soeske: Wat een lieve katjes, hopelijk komt de moeder ook nog terug.... Maar gelukkig hebben ze nog een goede oppashond...

Ik ben weer heel actief op mijn stage (zoals jullie wel merken Tong uitsteken). Ik moet nog even mijn stageopdracht gaan afronden want deze moet ik morgen inleveren op school.... Nog een weekje en dan ben ik weer klaar hier Knipoog.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:23

Sanne; Jaa, ik doe het zeker voor een goed doel Haha! . Daarom houd ik het ook allemaal braaf vol! Haha! hihi. Woon jij trouwens dichtbij Lisenka? Want anders zou een bezoekje aan tib misschien wel leuk zijn de 26? Pling En nog veel succes met je tentames!

Yenneke: Jij ook al zo druk bezig Knipoog . Je oude huisje ziet er piccobello uit hoor op de foto's! Erg netjes. Maar een nieuw en groter huis is nóg beter natuurlijk! Succes met de verkoop! Hoe gaat het verder met Xje en het rijden? Doet ie het nog steeds zo braaf? En al een geschikte verzorgster?

Peet: Haha, gekke tjillert. Wel grappig om te zien waarschijnlijk met die merrie. En fijn dat je zo lekker gereden hebt! Gaan jullie nog je wedstrijd debuut maken Knipoog ?

Frank: Jaja, je bent gewoon een rijke stinkerd Haha! Haha! . Nee hoor, lekker een weekje genieten! Heb je wel verdiend -denk ik zo vanachter het beeldscherm haha Clown - . Geniet er maar lekker van!! Me zus vertrekt zaterdag nacht ook naar Mallorca! Cool Misschien kom je dr nog wel tegen ROFL

Soeske: Jeetje, mama poes weg Ach gut Is ze allang weg? Ik vrees ook t ergste.... Hoe oud zijn de kittens nu? En hebben ze nu inmiddels wel een baasje? Ze zijn zóóó mega sweet!! Lovers . En de laatste foto is ook sweet! jij en je vriendje, goede smaak hoor Knipoog

Jasmijntjee! Haha! Hoe is het ermee? Ga je nog lekker met Ox en Dan? Zal vast wel Ja Overige foto's van Bandiet zijn welkom hooorr!! Pling

Madelief: rijd Dani62 Fuur nog trouwens? Ik hoor er weinig meer over Tong uitsteken ? En ik heb voor praktijk een voldoende gekregen voor stage. Me stage verslag moet de 25e ingeleverd worden, dus ik heb nog een weekje de tijd! Knipoog

Esther; hehe, ik ben ook nog even aan het bijkomen. Laatste loodjes zijn het zwaarst ROFL Liefst zou ik me nu lekker heel de dag bezig houden met clienten, dat vind ik wel erg leuk!! (ojee, verkeerde beroep gekozen Huilen van het lachen haha) . Welke opleiding doe jij eigenlijk? Ik heb trouwens genoeg werk, maar heb niet zoveel zin meer Nagelbijten / Gniffelen Erg hee.. Bloos Volgende week is trouwens ook mijn laatste week, grappig!

Op me stage bedrijf is het zomerfeest!! Pling (Het is een instelling voor verstandelijk gehandicapten. Ik heb natuurlijk al een hele vriendenkring hier opgebouwd, dat begrijpen jullie wel Cool Kan echt onwijs mét en om ze lachen, echt helemaal super. Hoop dat ik van me stagebegeleider nog even een kijkje mag gaan nemen vandaag op de kermis. Ik heb een cliënt beloofd samen in de Rups te gaan Haha! Haha!. Zal het nog gaan missen straks Knipoog . ) dus het is volop feest, alleen werkt het weer niet echt mee Rolleyes Hopelijk trekt het nog een beetje bij!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:37

Ilona: Ik woon redelijk in de buurt van Lisenka, maar het is wel eventje rijden. Misschien mag ik Tibi wel meenemen.. Moet ik natuurlijk nog wel eerst even vragen.

Whihi, jij zult dan wel flink lachen vandaag Tong uitsteken Hier schijnt de zon, die mag je wel even lenen.

Vandaag mijn laatste tentamen en dan moet ik alleen maandag nog een presentatie houden. Ik heb helemaal geen zin in dit tentamen, want het zijn allemaal van die economische sommetjes, en als ik ergens niet van houdt....

Met Ot en Fift gaat het trouwens ook nog steeds goed. Ik heb dinsdag nog weer even met Fifty gelangeteugeld, alleen was meneer een beetje vervelend..
Verder ging ik een kijken naar de hoefjes van het ezeltje, die waren namelijk wel heel lang en eentje was ingescheurd, dus ik die dingen uitkrabben en dat stonk!! Ik kon geen straal meer vinden en ze waren helemaal vergroeid, arm beestje Ach gut Ik dus snel naar de stallingeigenaar en die zou gelijk zorgen dat er een hoefsmid kwam. Dat krijg je als geen verstand hebt van paarden/ezels en je koopt er 1tje voor de lol...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:42

Sanne; Helaas gebeurd dat maar al te vaak, mensen die iets voor de lol verkopen... gelukkig ben jij er om hem een beetje te helpen Knipoog Als die dan maar luistert is het niet eens zo erg.. En bah, economie.. ik krijg de kriebels al als ik het alleen maar lees of het woord hoor! Brrr. Was er bijna nog op gezakt ook! Maar gelukkig heb ik vorige week een voldoende binnengesleept gehehehe Haha! . Er staat weer een anda bij vaniwaarden trouwens, een 4 jarige hengst... Hij heeft zo'n lief koppie!! Kwijl

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:51

Zo, weer eens op werk en nog steeds een ernstig slaaptekort Gaaaap Maar heb gisteren multivitamine extra energie gehaald, dus ben benieuwd of dat verschil gaat uit maken met een paar weken. Nu maar alvast aan de RedBull Vork .

Zoë_Iris: Jaa ik kon daar echt niet blijven zitten hoor Tong uitsteken Die dronken gast was wel normaal (behalve dat ie bezopen was maar niet eng ofzo, wel grappig), maar die andere... Brrr die was echt niet helemaal goed. Begon ook te vertellen dat ie bladiebla-neuro-iets-therapie had omdat ie hersenletsel had... Zegt genoeg toch Knipoog
evdpanne: Oeeh, treindates, vertel? Haha!
Heidi: Dat was zeker even schrikken, gelukkig dat alles voor jouw paarden iig zonder scheuren is afgelopen.
Sanne: Haha de ezellook Clown Oja, wagon, of een coupé kon ff niet op t woord komen, ach cabine klinkt ook leuk toch Clown Goed bezig zo te lezen, vind het wel echt een unieke kans voor je, ik denk dat je er heel veel van kan leren!
Succes voor je vandaag, laatste tentamen! Agoss, arm ezeltje, gelukkig krijgt hij snel hulp.
Branka: haha, nu je het zegt je hebt gelijk, was me zelf laatste tijd niet echt opgevallen maar op de foto's is hij inderdaad erg wit, je zou hem haast geen 5 geven Tong uitsteken
Lekker van de rust aan het genieten, paar daagjes vrij genomen ofzo?
Ilona: Ik heb echt altijd dat soort vreemde figuren in de trein hahaha!Thnx voor het compliment Haha!
Oeh, ga ff kijken, ze krijgen de laatste tijd steeds leukere anda's daar!
Lisenka: Haha, ja en dan waren dit nog de foto's waar ik het charmantst op stond Tong uitsteken Bedankt trouwens Haha!
hoe is het met de veulies?
Yenneke: Spannend! Succes met die bezichting dan vandaag.
Peet: Haha gekke Tsjillert Tong uitsteken Bij mij op stal denken de merries juist nog steeds dat Furia een hengst is, dat is pas grappig Haha!
Frank: Nou veel plezier! Langskomen op Mallorca, verleidelijk haha Tong uitsteken Heb alleen al veel vakanties in t vooruitzocht dus eerst nog maar even werken.
Soeske: Aaah, wat een droppies Lovers Ik pas dus nu op de kleintjes van mn zus dr poes, die zijn nu een kleine 2 weken denk ik? Nog erg klein, ze begonnen gisteravond en vanochtend al een klein beetje te kruipen enzo, echt schattig om te zien Lovers
Sanne en Jasmijn: Ben benieuwd naar foto's van Bandito!
Ilona: Ja, ze was gisteren nog geweest. Ik heb meestal genoeg tijd, we hebben ook geen vaste dagen afgesproken, soms wil ik Fuur gewoon elke dag zien Tong uitsteken Het is ook niet dat ik dagen heb dat ik écht niet kan, meer voor als ik "dingetjes" heb of weer even sociaal moet doen Tong uitsteken Dit weekend zorgt ze ook weer voor Furia als ik weg ben!
Knap dat je met gehandicapten kunt werken! Ik vind dat altijd erg lastig, maar ja dat is bij elk mens verschillend Bloos Maar heb er altijd respect voor omdat ik dat zelf niet zou kunnen.

Nog ff de ochtend werken! En dan lekker naar Furia, hoop dat t wel beetje droog blijft Nagelbijten / Gniffelen . Daarna zie ik m 3 dagen niet!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:58

Madelief; vreselijk he dat slaap te kort Tong uitsteken , ik ken dat wel! Gelukkig heb ik er op het moment ff geen last van ROFL . En die anda worden steeds leuker daar idd!! Kwijl Vind er echt hele leuke zitten, ze hebben nu ook iets grote maten (zie je wel aan die lange meiden die erop zitten Tong uitsteken ) , ben alleen zo bang dat die paarden straks niet helemaal 100% goed zijn ofzo.... Maarja, dat kan je overal gebeuren natuurlijk, maar ze hebben niet een al te beste naam Nagelbijten / Gniffelen . Lekker een weekendje weg las ik, gelukkig zorgt Dani62 (ben ff dr naam kwijt Bloos ) er dan voor! Lijkt me idd wel ideaal zo, dat je 'losse dagen' afspreekt Ja .
over die gehandicapten, tsja, me eigen zus is verstandelijk gehandicapt, en me nichtje ook.. Ben er dus mee opgegroeid! Ik vind ze erg leuk moet ik zeggen!! Maar dan liever ook wel het "hogere niveau" Bloos Echt laag niveau -mensen in een rolstoel die echt niks kunnen- daar heb ik ook weinig mee Bloos

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:59

Tjeempie wat gaat het weer snel!
Las iets over een clinic bij Laurens van Lieren oid?
Lijkt me erg leerzaam!
En ik las dat Baron heel veel rekening houdt met zijn zwangere vrouwtje, de lieverd.
Die paarden zijn echt niet gek, hoor, de hebben zoiets dondersgoed door!
Frank volop in voorbereiding voor zijn vakantie, hmmmm heerlijk hoor, Mallorca!
Suzanne en haar vriendje in the picture, leuk koppie heeft ie!

Ik was gisteravond naar de manege voor een fotoreading met een paar meiden daar.
Zelf had ik natuurlijk ook een foto mee van Rintske.
Het eerste wat Rintske zei was; Wat sta ik hier mooi hè?
Ze heeft het prima naar d'r zin op haar nieuwe stek, en Mirella kon ook voelen dat ze er lichamelijk ook op vooruit is gegaan.
Ze voelde dat Rintske haar gewrichten soepeler waren, dat ze goed in haar vel zit en dat ze happy is.
Al met al dus een blij bericht!

Toen het was afgelopen liep ik naar Grytsje toe om haar een appeltje te geven.
Vlak voor het hek riep ik haar en meteen kwam haar hoofd omhoog.
Ze probeerde naar me toe te lopen maar haar knie stond weer vast dus het lukte niet.
Ik rende snel naar haar toe, maar toen was ze er al doorheen gelopen.
Grytsje zag er niet uit, zo slecht, en ik werd heel erg verdrietig toen ik haar zag.
Ze kan amper lopen omdat om de paar passen haar knie vast zit, haar oog is weer heel dik en zit dicht, en ze zit onder de bijtplekken.
Ik heb het gevoel dat ze daar staat weg te kwijnen.
Ik heb haar geaaid, en veel geknuffeld en toen ik wegliep wilde ze achter me aan komen lopen.
Ze keek me echt na met zo'n koppie van; Ga je nu al weer weg?
Ik ben een stukje verderop op een stoel gaan zitten, keek naar haar, en heb een potje zitten janken.
Ik werd opgevangen door een paar meiden van stal en die vertelden dat Gryts al de hele week zo loopt.
We hebben nog even gepraat en toen liep ik naar mijn auto.
Grytsje hoorde mijn stem weer en liep meteen mijn richting op, haar koppie hoopvol.
Op de terugweg heb ik alleen maar kunnen huilen, het doet me zo verschrikkelijk veel pijn haar zo te zien.
De hele nacht heeft het door mijn hoofd gespookt en ik ben er letterlijk en figuurlijk ziek van.
Ik voel me hondsberoerd, heb al een paar keer gespuugd en kan alleen maar huilen.
Ik ben van plan om naar de boer te gaan en te vragen of Grytsje voorlopig bij Rintske mag komen staan.
Als hij dan de stalling betaald en de VA-kosten dan zorg ik wel voor de rest en knap ik haar weer op.
Ik hoop dat hij daar mee in wil stemmen, zo heeft hij ook niets aan haar......

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:03

Hè gedver Saida Ach gut, ik vind het hierdoor nog belachelijker dat ze Grytsje niet gewoon aan jou wilde verkopen. Zo heeft ze toch geen leven, ik kreeg helemaal kippenvel van je verhaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er letterlijk ziek van was Ach gut Ik hoop dat je een oplossing kan vinden, want dit kan echt niet! Wordt ze nog wel door iemand verzorgt dan?

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:07

Saida: wat verschrikkelijk voor Grytsje. Kan me goed voorstellen dat je je daar super ellendig over voelt.

Madelief: Met de veulens gaat het super. Baldomero is een echte boef. Sonrisa is wat voorzichtiger. Het zijn wel allebei dikke knuffels.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:11

De persoon die mij ook telkens hielp met het afspuiten zou haar verzorgen.
Die gaf haar de zalf en druppels voor haar ogen en spoot Cipke nog 1x per dag af.
1,5 week geleden was ik er en toen vertelde ze dat ze Grytsje elke dag zou gaan longeren en balkjes laten lopen om haar weer sterk te maken.
Maar van de meiden op stal hoor ik dus dat ze haar misschien 1x bezig hebben gezien.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:42

Saida; Jeetje wat een verhaal zeg Verdrietig word er zelf ook helemaal sip van als ik het lees... Het machteloze gevoel, toekijken en niks kunnen doen, vreselijk.. Ach gut .. Vind het een heel goed idee haar bij Rintske te zetten, maar vrees -na verhalen over de boer- dat ie er niet mee ingestemd. Ik zou het toch gewoon proberen hoor! En was gemeen dat dat vrouwtje het arme beest gewoon laat stikken! Boos! Ik snap dat echt niet!! Ik zou dolblij zijn met een verzorgpaard!! Succes, ik hoop dat je een oplossing vind....

Over de fotoreading is wel positief nieuws! Rintske heeft het maar getroffen bij jou Lachen Elk paard zou zo'n baasje moeten hebben!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:46

Ik ga me klaar maken om naar school te gaan voor mijn tentamen, duimen jullie voor me?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:57

Jaa hoor! Ik begin alvast Tong uitsteken Heel veel succes San! Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 11:16

Saida: Lijkt me inderdaad erg om dat mee te maken... Wil je graag goed voor dr zorgen en dat weigeren ze dat gewoon... Dat begrijp ik ook echt niet . Vooral als ze zelf helemaal niet doen....

Zasread: Succes met je tentamen!

Prinslover: Die laatste loodjes zijn idd het zwaarst.... Maar goed nog een weekje even volhouden Lachen. En mijn treindate Tong uitsteken, dat is een jongen waar ik ook bij op school zit en hij werkt in het zelfde gebouw als mij... We hebben vaak dezelfde treinen en nu gebeurd het al steeds vaker dat als ik rond half 4 weg ga hij mij ineens inhaald, of als ik in de trein sta in het midden en hij ziet me dat ie gewoon naar me toe komt al moet ie dan staan Lachen. En alle keren in de trein was het zo gezellig Haha!. Ik heb met hem nog nooit van die pijnlijke stiltes gehad ofzo.... Dus als ik nu naar de trein ga loop ik stiekem wel te kijken of ik hem al zie Knipoog. Ik stap in Leiden op en hij komt daar ook aan met de trein en stapt over op Leiden... Meestal zit ik al in de trein als hij aankomt en gelukkig vind ie me altijd wel Knipoog.

Oww ja de opleiding die ik doe is HBO-rechten Knipoog.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 11:39

Zo, ik zal ook eens even uit de meeleesmodus kruipen en bijreageren wat ik me nog kan herinneren Vork

Saida ik zat met kippevel je verhaal te lezen... echt erg voor Grytsje en ook voor jou. Mensen kunnen wel zeggen dat je het los moet laten maar als een paard zo op je reageert gaat dat niet meer zo makkelijk. Ik hoop echt voor je dat de boer ermee instemt want dat zou zo veel makkelijker zijn. Wel dubbel zo banketstaaf dat ze haar niet aan jou wilden verkopen Huilen

Sux6 sanne met je tentamen, wat heerlijk dat je Tiberius mag rijden en dat je er zoveel van kan leren! Heel veel plezier met hem!

Madelief leuke foto's van jou en Fuur! Nog gefeliciteerd met de resultaten! Haha ik had ook altijd van die deuzen in de trein die bij me kwamen zitten. Zelfs 1 die zichzelf van kant wilde maken, daar heb ik echt nog op in moeten praten. Maar die was ook dronken en alles Verward Maar rustig blijven en zo snel mogelijk weg sneaken zijn inderdaad de beste opties Haha!

Illoon ik heb er ook bewondering voor hoor dat je dat kan. Wel fijn dat je het daar zo leuk en gezellig hebt gehad, je zult het inderdaad ook wel gaan missen. Verder ook alles goed?

Yenneke leuke flat hebben jullie! Hopelijk is het snel verkocht, jullie nieuwe huisje vond ik ook helemaal geweldig!

Jasmijn ik vond het wel leuk en fris, zo'n jong koppie! En hij is nog zo jong, het groeit toch vanzelf wel weer aan hoor!

Soeske leuke foto's hoor! Jij hebt inderdaad een goede smaak Haha! Was inderdaad ook wel ff benieuwd of alle poesjes nu een baasje hadden? Ze zijn echt schattig Lovers Wel balen van mama poes Huilen

Met Suev en Dink gaat t goed, Suevo gaat steeds meer vooruit. Zijn schouders worden nu ook steeds losser, je merkt dat hij weer zijn oude en beetje hypere zelf aan het worden is Tong uitsteken Vorige week hadden we in-uitjes gesprongen (misschien had ik dat hier al geschreven, dat weet ik niet meer Bloos ) en dat deed hij goed. Afgelopen dinsdag gingen ze de kantine schoonmaken voor de open dag, en hadden ze muziek aan. Die hoor je ook in de bak want daar zitten ook speakers. En daar was ik net aan het rijden, nou of Suev nou op de muziek reageerde weet ik niet maar hij heeft de sterren van de hemel gelopen! Echt heel fijn, helemaal los in zn lijf, op elke kleinste hulp reageren, ik voelde me weer helemaal blij Hyper!

Verder gaat het hier wat minder, het gaan niet zo goed met mn oma. Ze heeft een auto-immuunziekte waarbij het op haar slijmvliezen slaat, ook die van haar ogen. Door lidtekenweefsel en verklevingen is ze nu blind aan het worden, en omdat mijn moeder nu bijna permanent voor haar zorgt (mijn oma kon ook al bijna niet meer lopen en alles Huilen ) kan ze niet meer voor Luna zorgen. Dus ik ga nu andere tijden werken zodat Luna niet zo lang alleen hoeft te zijn.

Met Luna ging t ook even niet zo goed, we waren naar volwassen voer over gegaan en dat at ze niet, op advies van allerlei mensen probeerden we het steeds weg te halen en dan later weer te geven, maar ze had daardoor een week bijna niet gegeten. Ze werd dus helemaal sloom en lusteloos en toen waren wij het zat en zijn op zoek gegaan naar ander voer. Nu hebben we iets gevonden wat ze echt heel erg lekker vindt, orijen. Ze was altijd een moeilijke eter maar hopelijk is dat nu verholpen.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 12:20

iris: Hij zit aan iedereen zn kont!!! Ilona weet dr ook alles van!
En wanneer kom je foto's maken! (als je het niet te lang reizen vind)

Frank: Veel plezier op vakantie! We vergeven het je wel hoor als je gewoon weer bijspringt zonder te lezen

fanny: Maak ons is niet zo nieuwsgierig!

Peet: Klinkt leuk, zal is lezen!

daniella: welkom! Singel is gewoon beetje passen...merk je vanzelf! En de standaard bit maar is 13,5 maar bij kopen in een winkel mag je vaak ruilen als hij niet past. en dubbelgebroken is wat vriendelijker dan enkelgebroken....*mochten je vragen al niet 10x eerder beantwoord zijn Tong uitsteken*

madelief: Leuke foto's!!!! Nog veilig thuisgekomen?

heidi: Gelukkig is het goed afgelopen! Maarja je schrikt behoorlijk!

sanne: Hij wilde het je niet moeilijk maken gezien je al zo hard aan het oefenen was Knipoog
Gelukkig heeft die man jou om op zn paarden te letten...en belt die ook meteen! Sommige kijken je aan van...hoezo moet ik wat doen dan.
Succes vandaag

suzanne: ahhhh ze zijn lief!!!!!!!!!! Hou je dr zelf ook?

Ilona: Klinkt gezellig!! Je weet wel wat je moet doen he in de rups!

saida: Kl*te zeg van grytske...en die mensen die dr voor zorgde dan? Kan best begrijpen hoe je je voelt!!! Hopelijk stemt de boer in en kun je iets voor de regelen! Sterkte!!!

malin: Gelukkig slaat de behandeling goed aan bij suevo!!!
Sterkte met je oma!

Go jij! Go jij! Taart voor iedereen!!! MIjn paard wordt vandaag 4!! Verder niet erg veel beleefd...lekker rustig zo vakantie!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 13:43

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:05

Bedankt voor de leuke reacties!
Mama poes is er nog steeds niet.. ze zijn nu 4.5 week oud, eten gelukkig al zelfstandig dus moeten ze het helaas zonder mama doen.. De 2 rooien zijn wel al weg, zal een bericht plaatsen voor de 3 zwarten..

Saida, wat naar zeg van Grytsje!Hoop dat de boer er mee instemd..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 15:26

Ik vrees dan ook het ergeste over moederpoes.... Ik denk niet dat ze anders haar kleintjes zo lang alleen had gelaten... Wel zielig dat ze het nu zonder hun mams moeten doen...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 16:40

ilona: hoe heet je zus en waarheen gaat ze? ik ga naar de oostkant: floriana resort in cala bona / cala millor.
vandaag een hoop stress: ik ontdekte gisteravond op internet dat ryanair je weigert als er iets niet klopt met de namen. nu blijkt dat de voornaam bij hun dus je eerste doopnaam is. kon dus telefonisch in het engels 2 namen gaan wijzigen. normaal kost zo'n geintje maar liefst 100 euro per naam, maar omdat het vaak voorkomt bij NL boekingen zag de vriendelijke mevrouw het door de vingers. Vanmiddag ontdekte ik vervolgens dat vrouwen hun meisjesachternaam moeten invullen. en ja je snapt het al....
Maar goed, bij deze onvriendelijke muts kostte dat 10 euro. Weer wat geleerd.
Jasmijn: vanavond kijk ik ff je fotos, nu eerst naar kapper

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 17:50

Hai!

Ik ga even inbreken in al jullie leuke, en ook minder leuke verhalen, maar ik moet het gewoon even kwijt!

Een van de strandfoto's van de shoot met Hypofocus staat op de cover van de Amazone! Go jij! Go jij!
Echt super gaaf!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 17:54

Nouvel schreef:
Hai!

Ik ga even inbreken in al jullie leuke, en ook minder leuke verhalen, maar ik moet het gewoon even kwijt!

Een van de strandfoto's van de shoot met Hypofocus staat op de cover van de Amazone! Go jij! Go jij!
Echt super gaaf!!

Ik had het gezien, ik wilde het net gaan zeggen, zag het net op het station bij de bruna!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 18:00

Malin: Het zit ook niet mee, gaat het eindelijk goed met Suevo, gaat het niet goed met je hondje en je oma Ach gut Hopelijk knappen ze beiden snel weer op. Ik vind het wel super om te lezen dat Suevo weer helemaal de oude wordt OK dan!

Michelle: Alleen Otje en Fifty zijn van hem, Sara is van iemand anders... Die man die is niet verantwoordelijk voor haar, voor Otje en Fifty zorgt hij heel goed, hij is net zo dol op ze als ik Tong uitsteken
Gefeliciteerd met Shannon, misschien is dit wel de ommekeer in het rijden en wordt ze volwassener Knipoog

Frank: Zoveel haar heb je toch niet?

Tentamen ging goed!! Ik wist alles, op 1 vraag na, maar die was toch maar 1 punt waard.. Nu alleen nog een presentatie...

Morgen komen er nieuwe foto's van Tibi, hopelijk zijn ze dan wat representatiever dan afgelopen keer Tong uitsteken

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 19:16

Michelle gefeliciteerd met je paardje!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 19:45

Malin: Wat zielig voor je oma. Kunnen ze daar verder niets aan doen? Gelukkig dat je voor Luna ander voer hebt kunnen vinden.

Nouvel: Ik zal op de Amazone letten. Wel ontzettend gaaf.

Sanne: Wel lekker dat je tentamen zo goed ging.

Frank: Ik had ook ergens al zoiets gelezen van Ryanair. Gelukkig kwam jij er nog redelijk op tijd achter. Is helemaal vervelend als je daar staat en dan moet het nog geregeld worden. Wens jullie alvast prettige vakantie.