Nog even knuffelen met mijn meisje, ik moet haar 3 weken missen
boemel
Geplaatst: 08-08-20 15:41
Zonnebloem92 schreef:
boemel schreef:
[ [url=m/XyvazX.jpg]Afbeelding[/url] ] Vanmorgen lekker koel gereden bij zonsopkomst.
Heerlijk. Mooi hoofdstel ook.
Dankjewel. Is ook een fijn hoofdstel. Lang naar gezocht en lang op moeten wachten
Noukie123
Geplaatst: 08-08-20 16:08
De verkoop is rond, trotse eigenaar geworden van Durk fan Kippenburg! 3 jarige hengst Markus 491 x Mewes 438. Super lief dier! Hij wordt nog gecastreerd en daarna komt hij bij ons
boemel
Geplaatst: 08-08-20 16:15
Noukie123 schreef:
De verkoop is rond, trotse eigenaar geworden van Durk fan Kippenburg! 3 jarige hengst Markus 491 x Mewes 438. Super lief dier! Hij wordt nog gecastreerd en daarna komt hij bij ons
Zeker en handig ook, dan weet ik ook voor hoeveel kg ik moet ontwormen. Ik sta op een grote stal en 1x per jaar laten we iemand komen om te wegen. Ook leuk om te zien hoe paarden er op reageren hahahaha
Wat knap van Dije maar ook van jou! Wat doet hij alles toch braaf
Janine, ik heb daar geen ervaring mee maar misschien zou je willekeurig wat klinieken kunnen bellen en daar informeren naar de risico's en kosten? Dan weet je al iets voordat je een besluit moet maken op basis van de keuring? Succes!
Noukie, wat fijn dat hij toch samen liep met andere paardjes. Heel veel geluk met hem!
Jinthe dat is een slim idee! Ik dacht misschien heeft iemand hier wel ervaring mee maar zou dan eventueel kunnen bellen wat voor kosten dat zouden kunnen worden.
Gaat inderdaad om de keuring
Celine_Mirte
Geplaatst: 15-08-20 23:57
Janinevv, hoe ging het donderdag?
Vanavond met een stalgenootje op buitenrit geweest richting zwemplas. Net een paar weekjes onder het zadel, en nu al zo braaf!
Absolem
Geplaatst: 15-08-20 23:59
Tijd voor m'n foto dagboekje. Bakkabouter?
Heeeeeel boos zijn omdat je van hand moet veranderen.
Het was even wennen voor haar allemaal, ontwormt, zo van de moeder af, een vreemde shetlander in de stal, mensen die je niet kent, en ehhh brokjes?!
Maar, ik moet zeggen we maken vooruit gang! Ze laat zich voorzichtig aaien en geniet van onder haar kaakje gekrabt te worden. En de brokjes zijn heeerlijk!