[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Machonito

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:38

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff eventjes iets heftigs mee gemaakt maar gelukkig alles goed verlopen hoor Bloos

Ik ging Baron op het land doen vanochtend en liep dus met baron richting zijn landje ik zag al een paard in een landje staan die net 2 weken geleden gecastreerd is.( 1 hele grote land is verdeeld in kleine stukjes land die je kan huren)
normaal staat daar op het land 1 merrie en in Hackney ruintje (allemaal wel van dezelfde eigenaar).
Ik bleef nog eventjes kletsen met een kennis die daar met zijn paard aan het grazen was op het loop pad.
uit eindelijk liep ik door en bracht Baron netjes naar zijn landje.
Ik deed het hek dicht en zag ineens 3 paarden aan komen rennen en vechtend.
Ik snel de rest van mijn hek dicht doen ik heb 3 draden in plaats van 2.
en hield Baron maar vast hij zit wel aan een longeer lijn als ik hem naar het land breng en die kwam nu goed van pas.
Zo kwamen er 3 paarden voor zijn land aan rennen en vechten met elkaar.
het was de merrie en de hackney ruin en die grote tuiger die 2 weken geleden gecastreerd is.
zo was echt vechten met elkaar zeg levens link op dat momend.
Baron door de dolle heen en wilde mee doen maar ik had hem goed vast aan de longe en stond maar in het midden van me land.
Baron om me heen rennen en groot maken al te graag wilde hij ze een pak slaag geven niemand mag bij zijn landje komen.
Toen de eigenaar aan kwam moest ie ze echt uit elkaar slaan met een soort riekje (wel met de achter kant en niet met de prik dingen)
Ze rende weer naar voren zodat de mensen ze een land in konden jagen om te voor komen dat ze de manege terrein op vliegen (met kinderen is dat dan gevaarlijk)
uit eindelijk waren ze uit elkaar en die tuiger deed nog eventjes heftig naast zijn baas.
Hij liep te trappelen en liep achteruit en weer voor uit.
Maar achter hem was een sloot normaal kijk je daar voor uit als je paard naar achteren loopt
Maar deze was zo door gedraaid dat zijn baas zei ga jij maar afkoelen en zo lag ie in de sloot en hij kroop eruit en had gelijk geen praatjes meer en liep rustig met zijn eigenaar weer mee terug.

Baron was eventjes op het land druk na dit gebeuren maar hij kwam snel weer bij en begon rustig te eten.
ik kon weer verder gaan om Llano tehalen.
Op het tussen pad naar Baron zijn landje toe heb ik altijd een extra schrikdraad zitten (hij heeft toch de laatste landje) zodat er geen andere paarden bij hem kunnen komen als we thuis zitten.
dus die deed ik maar gelijk dicht voordat ie tuiger weer in zijn bol krijgt.

toen Llano halen en alles was weer rustig.

gelukkig dat ik erbij was en dat ik Baron nog vast had anders had ie echt mee gedaan en waren we ver van huis geweest.
Normaal loop ik gelijk door en gooi Baron in zijn land en ga Llano halen.
gelukkig dat ik eventjes bleef kletsen en dat ik Baron nog vast had toen het gebeurde.
Ik moet er niet an denken dat het net gebeurde terwijl ik Llano ging halen.

Nu doe ik maar gelijk achter me alles dicht op het pad als Baron erop gaat dit wil ik niet nog een keer mee maken.
Nu is het goed gegaan maar de volgende keer kan het niet goed aflopen.
Normaal is het zo Baron op zijn land zetten en dan Llano halen en op zijn land zetten en dan pas het draad spannen op het pad.

Hoe het nou kwam dat het fout ging kijk de eigenaarresse haalde de tuiger uit het land.
Haar Man kwam met de merrie aan lopen en met de hackney pony.
om op het land te gooien.
Ineens nam de tuiger een mega sprong richting de hackney om aan te vallen.
Tuiger sprong dus los zo krachtig dat ie was.
en vloog de hackney aan die man moest ze wel los laten omdat hij anders ertussen kwam.
en zo vlogen ze door naar achteren waar Baron staat.
die 2 ruinen vechten om de merrie en de merrie trapte ook van zich af dus was echt heftig.
Ik dacht ze gaan nu dwars door me hek maar gelukkig gebeurde dat niet anders had ik voor me leven moet rennen.

Baron vond ik echt een knapperd ondanks dit allemaal hij heeft alleen maar om me heen gerend en niet eens geprobeerd om me om te trekken om ze aan tevallen.
hij heeft niet eens 1 ruk aan de lijn gegeven van laat me los zodat ik hem niet meer kon houden.
Hij was erg druk maar niet gevaarlijk tegen over mij Haha!
Bokken stijgeren, om me heen galoperen en brullen en erg groot maken oren plat in zijn nek maar hij keek wel uit dat ie mij niet bezeerde.

Ik heb hem de ruimte gegeven om uit te rennen zodat ik er toch niet tussen kwam met zijn zwiepende voor benen en achter benen.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:00

Frank: Oeh, lekker naar Mallorca!! Dat zou ik ook wel willen Haha!

Lindy: Je hebt zwangerschapsverlof van dit topic Knipoog
Ik hoop met je mee dat het kindje gewoon helemaal gezond is, die groeispurt komt van zelf nog wel in je buik of er buiten.
Indiena is trouwens een knap beestje Vingers aflikken

Fanny: Je maakt ons wel heel erg nieuwsgierig!

Daniella: Welkom!

Madelief: Meestal is Tiberius niet zo charmant als je er naast staat, dan doet hij namelijk aan de ezellook...
Het is trouwens een wagon waar je in zit met de trein Knipoog
Mmm, dat had ik ook gedaan, gewoon ergens anders gaan zitten, ik heb het ook nooit zo op dat soort types.
Ik wil eigenlijk wel meer foto's zien van jou en Fuur..

Heidi: Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, dat had ook hartstikke fout kunnen gaan! Waarom stond dat paard nu al samen met die anderen?

Vandaag ben ik heel streng voor mezelf geweest met rijden, tenen naar voren, hakken uitdrukken, voor me kijken, we hadden alleen nog maar warm gereden en ik zweette me al een ongeluk. Tiberius liep vandaag echt heel lekker, lekker ontspannen in de draf, goed over zijn rug en later wat meer op laten komen, ging ook super. Dus ik was trots Pling

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:05

Dat is idd heftig.... Op zulke momenten knijp je m wel altijd even.... Blijft ie bij me of wordt ie ook helemaal gek...

Ik moet met Atlas altijd door een land waar andere paarden in staan om bij zijn land te komen, dat is soms ook een drama... Op dat andere land staat een paard wat niet echt op gegroeit is in een kudde.... De meeste paarden lopen weg als ik aan kom met At want hij loopt al plat met zijn oren in zijn nek (bij ruinen dan). Alleen dat paard begrijpt het nog niet helemaal... Tegenwoordig moet ik ook met longeerzweep het land in zodat ik ze op afstand kan houden.... Alleen ging de vorige keer dat andere paard achter mij lopen en kon ik hem niet wegjagen.... Gelukkig kon ik Atlas nog wel houden en zorgen dat hij niet aanviel..... En ook een keertje gingen al die andere paarden rennen op het land..... Toen stond ie ook naast me te dansen...

Het meest erge vind ik nog wel als ik At net in zijn land heb gezet en dat paard gaat bij het hek staan.... Dan loopt ie altijd een stukje het land in en ineens draait ie om en stormt ie in galop naar het hek toe (waar ik dan vaak nog sta). Hij kijkt gelukkig wel voor me uit en ik kan op zulke momenten ook geen stap op zij doen want ik moet de dominantste zijn.... En al doet ie het gericht op dat andere paard en ik schrik ervan en ik stap opzij dat weet ie dat ik bang voor hem ben....

Owwww en de belg in dat land kwam ook een keer enthousiast in galop op me af zetten..... Dan ben je pas onder de indruk!!! Toen scheet ik helemaal in mijn broek Nagelbijten / Gniffelen. Maar gelukkig had ik mijn reddende engel de longeerzweep bij me en toen ik daar wild mee stond te zwiepen ging ze maar in galop de andere kant op....

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:17

zasread schreef:
Frank: Oeh, lekker naar Mallorca!! Dat zou ik ook wel willen Haha!

Lindy: Je hebt zwangerschapsverlof van dit topic Knipoog
Ik hoop met je mee dat het kindje gewoon helemaal gezond is, die groeispurt komt van zelf nog wel in je buik of er buiten.
Indiena is trouwens een knap beestje Vingers aflikken

Fanny: Je maakt ons wel heel erg nieuwsgierig!

Daniella: Welkom!

Madelief: Meestal is Tiberius niet zo charmant als je er naast staat, dan doet hij namelijk aan de ezellook...
Het is trouwens een wagon waar je in zit met de trein Knipoog
Mmm, dat had ik ook gedaan, gewoon ergens anders gaan zitten, ik heb het ook nooit zo op dat soort types.
Ik wil eigenlijk wel meer foto's zien van jou en Fuur..

Heidi: Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, dat had ook hartstikke fout kunnen gaan! Waarom stond dat paard nu al samen met die anderen?

Vandaag ben ik heel streng voor mezelf geweest met rijden, tenen naar voren, hakken uitdrukken, voor me kijken, we hadden alleen nog maar warm gereden en ik zweette me al een ongeluk. Tiberius liep vandaag echt heel lekker, lekker ontspannen in de draf, goed over zijn rug en later wat meer op laten komen, ging ook super. Dus ik was trots Pling

Paard stond niet met anderen maar alleen.
maar met eruit halen ging het fout.
hij werd eruit gehaald en ineens nam hij een hele hoge sprong naar de hackney toe die eraan kwam lopen en zo dicht bij waren ze niet.
en aan gezien hij erg groot kan wezen.

hij was rustig op het land en stond gewoon naast andere paarden die in het weiland naast hem stonden en dat ging goed tot hij de hackney zag.
en het raarste is ze zijn met elkaar op gegroeid in het land toen ze allemaal nog hengsten waren.
Ik denk dat hij Jaloers is en graag die merrie wilde hebben die heeft hij namelijk gedekt gehad.
denk dat het daarom zo kwam.

Vandaar ik altijd met een lange lijn loop en een klein zweepje dan heb ik meer tezeggen dan alleen maar met een touwtje.
Laatst bijgewerkt door Machonito op 18-06-08 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:19

Dan had ik het verkeerd begrepen Schijnheilig
Het is dan ook wel heel onverwacht!
Gelukkig heeft niemand er wat aan over gehouden!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:24

nee alleen hun paarden hebben dadelijk last van hun verwondingen ze zijn nu bond en blauw.
maar niks ergs ofzo dat er een dierenarts bij moet komen paar schaaf wondjes tanden door hun lip en dikke knieen enzo maar niks gebroken of een ernstige letsel.
Ik moest wel stiekum lachen toen de tuiger in de sloot lag.
Hij was daarna stil hahahaha
ach ze kunnen er niks aan doen zo is ie braaf en zo ineens kunnen ze erg groot en sterk zijn.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:40

Jah dan kunnen ze idd ineens heel groot en sterk zijn..... Als ik normaal naast At sta denk ik wat een kleintje, maar als ie weer eens dominant gaat lopen doen kan die zich heel groot maken.... Laatst toen ik hem uit het land ging halen vloog een merrie uit het land naast het loop pad naar hem toe en toen steigerde die dat had ik hem nog nooit zien doen... Maar dan ben je ook wel onder de indruk Knipoog.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:17

ben net weer geweest op de manege om voer tebrengen voor Baron en Lucerne voor Llano.
en ik vroeg aan de verzorgster van de hackney,s hoe het met ze ging.
ze hebben oppervlakkige wondjes wat een beetje opgezwollen ging worden maar verder niks ergs gelukkig maar.
Ik heb altijd trauwmeelgel/zalf in me kastje liggen
en dat help echt tegen zwellingen.
dus zo heb ik me traumeel gepakt en zo samen met de verzorgster alle wondjes behandeld .

Baron en Llano en Macho staan nu nog heerlijk rustig op het land.
Baron is allang vergeten wat er gebeurt is
hij staat er zo vredig erbij.

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:10

Poe dat is wel even schrikken zeg!
Gelukkig is Luitje de rust zelve op dat soort momenten Lachen !

Sanne leuk dat het rijden zo goed ging!
Krijg je ook les als je op hem rijdt of rijd je altijd voor jezelf?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:37

Jeetje Heidi, dat waren dus spannende momenten. Gelukkig dat Baron zo rustig reageerde en dat het met de Hackney allemaal mee lijkt te vallen!

Madelief, wat wordt Fuur licht! Jeetje!

Hier alles rustig. Ben een paar dagen naar mijn ouders. Frío is thuis gebleven. Wordt prima verzorgd door stalgenoot en mijn instructrice rijdt hem een paar keer. Maar jemig, mis hem wel enorm! Probeer goede stalling (box en weidegang) te vinden zodat ie over een maandje wel lekker mee kan. Misschien dan ook nog een wedstrijdje meepakken hier in de buurt.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:49

Madelief; Oh god, ik ken dat! Tenminste, gelukkig(!!) zelf nooit mee gemaakt, maar vaak gehoord. Lijkt me echt helemaal niks! Helemaal als ik wist dat ik in me 1tje overbleef.. gelukkig was je ze te slim af Haha! (hoe kan het ook anders Huilen van het lachen hihi).
En die plaatjes van jou en fuur zijn leeeeuk! Haha! Vind jullie echt een heel gaaf stel zo samen! Ja Fuur word ook steeds knapper zeg!

Sanne; fijn dat het rijden zo lekker ging! Ik heb het rijden allemaal op een laag pitje wegens tijdgebrek.. Verdrietig Heb zoveel te doen deze laatste weken voor school.. Maar vrijdag tm maandag heb ik manda weer voor mezelf dus dan wil ik toch wel 1x serieus rijden, en nog 1 x naar buiten. Zal waarschijnlijk de laatste x zijn voordat ze naar het land gaat .. Knipoog . Ben stiekem wel een beetje jaloers op je hoor Bloos Jij zo lekker aan het rijden op Tib! Ik zou ook zoo graag weer is op een spanjaard willen rijden Ja !

Heidi: Jeetje wat een verhaal zeg! Zo zie je maar, een ongeluk zit in een klein hoekje.... Vaak besef ik het zelf ook niet zo, maar dan ineens gebeurd er weer zoiets... Gelukkig had je Baron onder controle!! Zou niet best zijn geweest anders Nagelbijten / Gniffelen Dan waren er écht gewonden gevallen denk ik... En die hengst in de sloot ROFL . Ag gut, was (stiekem) vast grappig om te zien maar hij zal het minder leuk gevonden hebben Haha! Haha! . Gelukkig is amanda in dat soort situatie (als er 1 losbreekt) altijd zo braaf! Vorige keer schoot het paard van Benthe los (Mach, van dik 1.70!!) recht op amanda af Huilen van het lachen Gelukkig bleef ze keurig netjes staan, en ik kon Mach zo pakken!

Danielle: Welkom hier. Leuk hoor om aan de slag te gaan met zo'n jong dier. Die kan je helemaal naar je hand zetten Lachen

Brankaz; leuk hoor even een paar daagjes weg. Altijd jammer dat je paard 9 van de 10 x niet mee kan he.... Maar wie weet vind je wat Knipoog . Zou wel leuk zijn meteen een wedstrijdje Lachen

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:17

Heidi: Is gelukkig goed afgelopen. Voor hetzelfde geld was je nog niet bij het land en hadden ze jou en Baron ook aangevallen, toen je naar het land liep.

Madelief: Ik vind de foto's heel leuk. En dat gezicht van jou, ik ken dat. Ik sta ook altijd bekketrekkend op de foto tijdens wedstrijden.

Daniella: Welkom. Ik denk dat het inderdaad goed is om iemand te laten kijken of het zadel past. Kan een hoop problemen voorkomen.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 19:19

Iris: De afgelopen keren was de eigenaresse er steeds bij en die rijdt op hoog niveau dus die helpt mij dan. Maar een officiële les krijg/heb ik niet.

Ilona: Balen dat je het zo druk hebt Ach gut Maar denk maar zo, je doet het voor een heeeeel goed doel, want dan kan je straks van het geld dat je gaat verdienen na je school een prachtige Anda kopen!!
En je mag best eens langs komen Knipoog Misschien moet ik Tibi maar meenemen naar Lisenka 26 juli Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga nog snel even met Jasmijn haar foto's bezig, dan heeft ze vanavond die van Bandito. De rest komt dan later wel, ik heb het ook zo druk deze week, heb m'n laatste tentamens.. als ik die haal heb ik mijn propedeuse Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:17

Even een ego berichtje van mij tussendoor.
Heb het heel druk. Ons huisje (app.) staat sinds vandaag op funda en er is zelfs al een bezichtiging voor morgen gepland! Ben benieuwd. Voor de nieuwsgierigen de link: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject

Ga nu snel weer verder met schoonmaken! Vork

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:39

zo yenneke ook en mooie flatje waar je nu woont waarom ga je weg, heb ik denk ik gemist,
het gaat hiet hard met de verhuizingen hihi we steken elkaar lekker aan

heidi wat een verhaal gelukkig gaat het goed met de paardjes is nooit leuk he om dat soort dingen te zien

ilona druk druk geniet wel van alles

danielle welkom hier en wel foto`s plaatsen hoor ben gek van zwart Haha! wel oppassen dat je ene goed zadel koopt dat van je pony zal waarschijnlijk zeker niet passen een fries is vrij rond en een ponyzadel lijkt me veel`s te klein laat er anders even iemand bij komen die er goed zicht op heeft

fank lekker hoor naar spanje kan ik niet mee om je koffer te tillen ik wil ook eigenlijk wel ff op vakantie
maar deze zomer zit het er niet in we willen toch het geld ene beetje vats houden voor als we een ander huisje hebben
en ik wil een trailer gaan kopen en we hebben net nieuwe fietsen gekocht (wat zijn die kl@#te dingen duur man)
en ga zo maar door

dus nu maar hopen op genoeg drogen dagen zodat we heerlijk kunnen rijden dan vermaak ik me ook wel hoor
Haha!

er vroeg me nog iemand (volgens mij mies) of ik een malig een nestje bij de cavia`s doe ja alleen om er een zelf van aan te houden en dan doe ik er niks meer mee
mogen ze lekker hun leven niks doen alleen een beetje eten,slapen en rennen door de hokken

vanaaf lekker gereden nu wel koppijn van de inspanning door de hitte
hihihi tsjillert denkt nog steeds dat hij hengts is hoor hij beschermt de merrie waar hij in het land me staat met huid en haar en als hij haar ff niet ziet dan gilt hij het uit mafkees maar meneertje liep heerlijk

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:53

ben ik ook weer even. wat een gebeurtenissen weer vandaag. welkom daniella, voor je manen: gebruik cowboymagic en geen riders magic. de laatste bevat siliconen en daar krijg je dus lekker kleffe handen van; het schijnt dat de echte cowboy magic geen siliconen bevat.
van mij mogen jullie allemaal mee hoor, gezellig een meeting op mallorca. ff zondag een vluchtje boeken bij ryanair Niederrhein/Weeze duitsland, dan rij ik jullie wel vanaf palma naar het hotel. heb toch een auto gehuurd. (denk nou niet "toe maar" want de hele vakantie heb ik zelf geregeld zonder reisburo. voor de prijs van een 8-daagse vakantie bij een reisburo kunnen wij nu 9 dagen en een peugeot 307sw huren, plus dat we fijne vliegtijden hebben, die staan vooraf vast)
Overigens ben ik ook niet zo'n vakantieganger hoor: 1x per jaar een weekje. thuis vermaak ik me ook prima: grote tuin met zo'n plastic opzetzwembad van 4,5 m. maarja als je een bedrijf aan huis hebt, word je nog telkens opgeroepen om dit of dat ff gauw te doen. dus: wegwezen.
Desperado gaat uit logeren: bij de pensionstal waar samaranch ook staat, daar is ie in vertrouwde handen, die hebben ook 2 hengsten van hun zelf en weten er dus wel mee om te gaan.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:00

Sanne: hoe gaat het eigenlijk bij jou en die nieuwe stal waar je ging rijden.

Heidy: zoo hee dat is ff schrikken. gelukkig is alles wel goed gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:04

peetisgreat schreef:
zo [naam verwijderd] ook en mooie flatje waar je nu woont waarom ga je weg, heb ik denk ik gemist,
het gaat hiet hard met de verhuizingen hihi we steken elkaar lekker aan

Hahaha ja, ik zag idd allemaal foto's voorbij komen Knipoog
Maar we waren al een tijdje op zoek naar een ander huis. Voornamelijk vanwege de ruimte. We zijn maar met z'n tweetjes, maar missen echt de ruimte en een tuin. Op het balkon kan je niet echt zitten.
Nu hebben we een huis gekocht met zelfs een tuin aan het water. Had de link al eens eerder geplaatst, maar hier nog een keertje Vork
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=1
Heel anders dan waar we nu wonen. Echt een oude dijkwoning.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:10

Jonges, wat gaan jullie snel!
Ik kan het even niet bijhouden, sorry.
De poekies gaat echt super goed, alleen is mama poes verdwenen.. Vrees het ergste...
Vrolijk achter onze oppas hond aan
Afbeelding
Afbeelding

En nog een vraag van laatst...Vriendje en ik Haha!
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:12

flamon schreef:
Sanne: hoe gaat het eigenlijk bij jou en die nieuwe stal waar je ging rijden.

Ik heb er al regelmatig verslag over gedaan...
Maar het gaat hartstikke goed! Ik rijd op een Lusitanoruin van 9 jaar die echt alles kan, piaffe, passage, vliegende galopwissels, galoppirouette, appuyeren. Dus ik vermaak me wel. Niet dat ik het allemaal met hem kan uitvoeren. Maar ik kan iig veel van hem leren. Een paar pagina's terug staan foto's van hem.

Suzanne: Oeh, die is nice Vingers aflikken

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:13

Leuk dat het gelukt is Sanne
Hahahhaa, hij is nu bezet hoor Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:16

Ik ben ook bezet, maar als dat niet zo was, zou ik hem komen stelen Knipoog

BarrocoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 22:07

Hai iedereeen *zwaait* vrijdag heb ik weer tijd om bij te reageren, heb nu net de foto's van Sanne gekregen en ze zijn toch mooi!!!! Echt supergaaf, ben er heel blij mee Haha!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 23:12

Yenneke: Spannend, nu maar hopen dat de oude woning snel verkocht wordt.

Sanne: Kom maar showtje weggeven hoor.

Soeske: Wat een lieve katjes. Hopen maar dat de moederpoes nog terugkomt. Leuke vriend heb je.

Barroco: Ben heel benieuwd naar de foto's.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 07:24

Hoogstwaarschijnlijk past ie wel ik had een redelijk grote pony en toen was het al een aardig groot
en een kennis van ons heeft veel verstand van zadels e.d dus die zal er even naar kijken Lachen