[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:28

Knappe springende hincapie!

Jeetje Noor....
Dat is schrikken....

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 11:10

Heey

Esther: Spannend, hopelijk heb je de baan.

Martine: Jeetje, das balen zeg. Hopelijk sturen ze nu wel het goede op.

Laura: Stoere foto's :D Hij vind het zo te zien echt leuk :D

Noor: Jeetje, das schrikken zeg :(:) Gelukkig is het goed afgelopen :)

Ik kruip op de roze wolk. Heb gister avond echt zo'n heerlijk buitenritje gemaakt <3. Voor het eerst een stukje over de dijk en ze was echt heel braaf <3. Ze stapte flink door maar bleef wel goed luisteren <3.
Was echt heerlijk <3. Alleen hadden we in het begin even flinke ruzie. Ze wou het pad naar de straat niet af. We zijn wel 5 keer op en neer geweest voordat we op straat waren. Maar eenmaal op straat was ze weer heel braaf.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:40

Martine, ik ga die sites nog even bekijken, wel een gezellige boel dus ook bij jou :D . We zaten in Alanya, echt zo'n badplaats, wel heel leuk :j . Wat enorm balen van je auto zeg :( . Verdorie, kan je nog een hele tijd gaan wachten totdat ze het goede hebben opgestuurd... Wel leuk dat de zadelkamer nu wordt opgeknapt, met al die uitbreiding van paarden en spullen we zo handig natuurlijk :D .

Angela, leuk zeg, lekker op buitenrit geweest! Genieten is dat he :D .

Noor, oohh arme Condo... gelukkig niets aan de hand zeg! Zou me ook echt lam schrikken geloof ik, vreselijk..

Esther, spannend van je sollicitatie, hopelijk wordt je aangenomen. Zo rot om geen baan ofzo te hebben, pff..

Laura, wat een leuke foto's! Hij gaat steeds beter springen :D . Ziet er goed uit!

Ronbijntjah, hopen dat je merrie wordt ggk, zou een mooi verjaardagskado zijn ;) .

Gistern afscheid gehad van me werk, vreselijk jammer.. Ga iedereen echt onwijs missen ;( . Maar wel een top avond gehad vol gezelligheid en mooie kado's! Een mooie kado-bon voor de ruitersportwinkel en voor zalando! En ook nog lekkere dingen als een scrub etc. Heerlijk verwend dus!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:58

Lau, stoer zeg, ik ben niet zo'n springer hoor :P

Esther, spannend zo'n sollicitatie, fijn dat het gesprek zo goed ging, wanneer hoor je wat?? :)

Robijntjah, ik ga voor je duimen dat ze wordt goedgekeurd! :j

Iloon, jammer dat je weg gaat bij je werk!? Of wilde je zelf?
Heb je al wat anders? Wel lekker verwend door je collega's!! :D

Ik heb ook een nieuwtje, heb een nieuwe baan!! *\o/*
Geheel onverwachts kreeg ik een tip van een vriendin van een Ortho die op zoek was naar een ervaren assistente.
Nou dat ben ik ( al weer 22 jaar)
Ik heb contact gezocht en heb een dagje meegelopen. In de lunchpauze zei ze al dat ze me graag wilde hebben :o
De praktijk is net verbouwd en alles is het nieuwste van het nieuwste, alles digitaal!!
De praktijk is iets kleiner, goede werktijden, leuke meiden en een leuke bazin!
En ik ga er nog meer verdienen ook, wat wil een mens nog meer.
Ik ga mijn collega's wel missen hoor. Heb er toch 10 jaar gewerkt.

Ik heb Xantha niet meer in de les gereden van de week, mijn bijrijdster was ontzettend verdrietig :(:) (haar relatie is over) en ik heb haar opgevangen. Volgende week weer beter!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 14:51

Denise - Hoe gaat het nu met jullie hond?

Madelief - Leuk, weer een fotoshoot gehad!
Mooie foto idd.

Jolijn - Ik duim voor je dat ze door de keuring komt!

Esther - Spannend, je sollicitatie!

Laura - Stoer joh, dat springen!
Rints vindt dat ook zo leuk, al is ze er geen ster in.
Maar dan wordt ze zó enthousiast! Echt leuk!
Als we weer lekker gaan, en het knietje blijft goed gaan, dan ga ik dat ook weer eens meepakken!

Noor - Ik het idd al op je FB gelezen over Condo's onwrijwillige slootduik! ;)
Pff joh, je hart slaat dan wel even een paar slagen over volgens mij!
Niets eraan over gehouden?

Afgelopen week elke dag op Rints gereden.
Lekker rustig aan beginnen, maar wel elke dag beweging, spieren opbouwen en conditie.
Knie gaat gelukkig heel goed, is wel wat stijf, maar dat kan ook niet anders.
Er is zoveel gebeurd de afgelopen week...
Vorige week zaterdag voor de eerste keer joggen op de lopende band, maandag weer, woensdag en vrijdag zelf gaan joggen in het park, en dan ook voor het eerst in 3 maanden elke dag rijden.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 11:37

Heey

Ilona: Ja, is echt heerlijk. Daarvoor hebben we Nikita ook gekocht. Nu kan ik lekker buitenrijden en dat is wat ik het liefste doe. Fijn dat je lekker bent verwend. Afscheid is nooit leuk :(:).

Debby: Gefeliciteerd met je nieuwe baan :D Super joh :D

Saida: Super dat je weer lekker aan het rijden bent :D Fijn dat het goed gaat met de knie :D

Ik blijf nog op de roze wolk hangen. Ik heb gister avond weer een rondje dijk gemaakt met Nikita. Was echt zo heerlijk <3. Ze was zo braaf, ontspannen en relaxt. Als ze zo ontspannen is dan zit ze echt heerlijk <3. Zo lekker heb ik met haar nog niet gereden.

Vanochtend een rondje dorp gemaakt in de mist. Dat vond ze iets minder leuk. Het dorp vind ze sowieso al wel spannend maar nu met de mist was het nog spannender. Ze was behoorlijk pittig en schrikachtig. Maar ze bleef wel goed te rijden. En na 10 minuten vond ze het wat minder spannend en begon ze een beetje te ontspannen. Heb uiteindelijk dus wel lekker gereden.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 15:43

Michelle dat zal wel weer een week of twee minimaal duren voor dat onderdeel eens hier zou kunnen zijn... Waarschijnlijk langer... Begin het een beetje zat te worden met die auto :( Trek jij het nog een beetje? Je zit nu onderhand aan de 40 weken he? Nog op controle geweest?

Stoere Hinc!

Arme Condo... Wat een schrik!

Angela fijn zo'n lekker braaf rustig beestje :)

Ilona ja het is hier ook wel gezellig! Alleen 's winters altijd wat minder druk.. Alanya is wel bekend ja, is zeker veel te doen he? Zo je bent wel lekker verwend zeg van je oude baantje!!

Debby gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Saida super joh dat je weer aan de slag kan!

Hier heeft het als een gek geregend vanochtend vroeg, het duurde maar een uur of twee maar het is wel duidelijk dat het hier niet voor regen gemaakt is:
Afbeelding

Bij de paarden is het ook een grote blubberbende... Ondertussen schijnt het zonnetje alweer en is het weer warm dus hoop dat het snel zal wegtrekken/verdampen. Gisteren wel een hele leuke dag gehad, met een vriendin en haar dochtertjes + aanhang en mijn kleine meid bij de paarden geweest. Paardjes voeren, de nieuwe favoriete bezigheid van de drie kleine grietjes van 3, 4 en 5 jaar :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:01

Zowwww dat ziet er inderdaad nogal heftig uit! Gelukkig is het hier wel op regen gebouwd, anders zouden de straten continue blank staan :P.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:11

Wooow! even een buitje! Bij jou thuis staat het minder blank hoop ik voor je!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:19

zo martine dat is zeker een flink buitje

saida de hond gaat langzaam beter bedankt voor het vragen
en jij lekker weer op rints aan het rijden super dat je voorruit gang voel

iloon - ondanks dat je er weg bent nu ben je toch nog lekker verwend, heb je al wat anders gevonden?

debby - jammer dat je je les niet heb gereden maar zo heb je wel je schouder kunnen bieden om voor haar op te kunnen huilen

laura - leuke foto's springen ziet er goed uit

als ik iemand ben vergeten sorry maar heb het even met mijn tel gedaan

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 19:28

Denise, hoe gaat het met je? Zijn de wondjes al helemaal mooi dicht??
Hoe gaat het met Heike?

Martine, Jeetje weer 2 weken wachten schiet lekker op. Worden die auto's daar niet verkocht dat de onderdelen daar niet te koop zijn?
Hm ik begin het langzaam aan heel erg zat te worden, veel last van harde buiken en dergelijke. Vaak naar het ziekenhuis.
Maar morgen ben ik uitgerekend, en heb dan ook een afspraak met de verloskundige! Ben benieuwd of ze me morgen gelijk gaan strippen of dat ze nog even wil wachten. Baby is natuurlijk te klein dus verloskundige heeft gezegd hoe langer ze blijft zitten hoe beter.
Maar weet niet of ik het gezegd had, afgelopen dinsdag moest ik op controle komen en toen moest ik gelijk door naar het ziekenhuis omdat het hartje van de baby heel langzaam ging. Maar na langere tijd aan de scan was het hartje weer goed aan het dansen.
En daarna is verloskundige nog een keer op thuis bezoek geweest omdat ze tegen mij had gezegd dat ik de baby minimaal 1x per uur moest voelen en ik der al paar uur niet gevoeld had. Maar in het ziekenhuis tijdens het duwen en porren werd ze wakker en ging ze bewegen.
Verder word Samantha het nu ook wel goed zat, ze wilt der zusje nu weleens zien haha.
Ook de beesten hier zijn niet bij me weg te slaan, katten willen het liefst alle 3 op me liggen en hond loopt heel de tijd te draaien bij me. Zodra ik opsta loopt ze achter me aan. Als ik op de bank zit dan komt ze elke keer met der hoofd op me schoot liggen.
Lekker buitje bij jullie! En dat terwijl het maar een uur of 2 duurde! Hoe is het in de 'winter' bij jullie?

Angela, fijn dat het zo goed gaat met Nikita! En dat ze wat gespannen is is natuurlijk ook normaal. Ze is er pas en moet natuurlijk nog wennen aan jou/jullie en de omgeving.

Saida, Wat fijn dat je lekker heb kunnen rijden afgelopen week! Doet je knie geen zeer na zo'n drukke week?

Xantha, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wel een hele verandering na 10 jaar op dezelfde werkplek, maar is ook wel weer een hele leuke nieuwe uitdaging!! En natuurlijk helemaal fijn dat je meer gaat verdienen! Wanneer begin je er?

Ilona, jammer dat je werk! Maar wel lief dat je allemaal leuke cadeaus heb gekregen!! Hoe gaat het Chickie?

Mindfields, jeetje wat schrikken zeg! Gelukkig in Condo er goed vanaf gekomen en heeft die er niks aan over gehouden!

Lau, leuk zeg dat springen! Hij gaat wel lekker ruim over de hindernis heen haha

Zo sorry als ik iemand vergeten ben! Maar volgens mij heb ik nu iedereen gehad!

Gister 2 uur wezen wandelen met Patrick, Samantha, Nina en de dog van me ouders. Lekker het bos in gedoken, we hoopte eigenlijk dat de harde buiken een beetje over zouden gaan in goeie weeën en dat het allemaal een beetje opgewekt werd. Maar helaas, nog steeds geen goeie weeën :(
Ik zal zo even een foto plaatsen van de honden, kun je goed het verschil zien qua grootte haha

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 19:36

Afbeelding
Met zijn 3e!

Afbeelding
Wel hoog hoor mama!!

Afbeelding
Scooby Doo!!

Afbeelding
Nina <3

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:51

michelle de wonden zijn idd nu dicht maar mooi is het niet :n ze zijn nog heel dik en rood maar de chirurg zei dat dat nog wel een jaar kon duren voor dat het helemaal weg getrokken was.
met heike gaat het ook lekker die loopt lekker en het trainen vorderd dus hoop dat ik hem zelf ook weer lekker goed op kan pakken.
en jullie lekker het bos in gegaan lekker voor de honden alleen jammer dat je harde buiken nog niet weg zijn en dat de weeen helaas niet doorzetten.

hier helaas te vroeg gejuigd dat de hond beter ging, we hebben hem vanochtend weer achter moeten laten voor verdere onderzoeken het gaat nu alleen maar slechter |(

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 14:18

Debby: gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Denise: arme hond! Wanneer krijg je uitslag?

Michelle: leuke foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:13

Martine, niet weggeregend? :oo

Michelle het flink zat, wat ik begrijp...

Wat voor wonden Denise, dat heb ik denk ik niet meer meegekregen?
Ik duim voor je hondje hoor!

Angela fijn gereden, wat kijk ik daar ook weer naar uit.

Debby: Leuk, nieuwe uitdaging!

Ilona: ik kan ook altijd zo slecht tegen afscheid... Hoop hier voorlopig ook te blijven.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 19:04

Denise: Ahhhh wat balen zeg! Hopelijk knapt ie snel weer op!

Ik ben zo trots op mn pony :). Gister voor het eerst alleen de boender af geweest! En hij deed het super braaf, zelfs toen er blaffende honden op ons af kwamen (die gelukkig verder niet deden...). Nog even door gaan met oefenen en wie weet kan ik ooit nog alleen met m naar strand :P.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:54

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:00

dan val ik ook even mee met mijn lange teugel topicje...
staat in m'n onderschrift voor wie het leuk vindt... 8-)

verder probeer ik hier zoveel mogelijk bij te blijven met lezen, maar ik red 't op 't moment echt niet om bij te reageren steeds... Y;(

esther, super dat 'ie het zo braaf doet! +:)+

leuke foto's van michelle!

martine beetje boel water... :=

roze wolk voor nikita...

rints en knie van saida gaan goed... :j

debby een baan!
gefeliciteerd! *\o/*

ilona afscheid op 'r werk... -O-

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 23:26

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:35

Denise, hoe is het nu met je hondje?

Esther, leuk verslag en leuke foto's van jullie ponykamp. Wat heb jij toch een leuke pony zeg.
En sollicitatie gehad in Leiden? Waar? Ik werk in het LUMC.

Madelief, jij bent lekker druk zeg. Hoe gaat het nu met Furia. Komt hij al wat meer bij? Leuke foto's weer van je kanjer (had ze op FB gezien). Die je hier geplaatst had, vond ik ook de mooiste. Op die andere foto's zag je inderdaad wel dat hij iets minder gespierd was dan normaal. Maar nog steeds knap hoor. En Fuur ook al dik in zijn vacht, ik heb ook al een teddybeer staan. Ga jij hem scheren?

Jolijn, spannend hoor! Je bent zeker aan het aftellen?

Martine lekker aan het verbouwen :). Is ook niet verkeerd, een huisje bij de zee. En toch ook vlakbij de paarden. Maar is natuurlijk het lekkerst als je straks echt bij je paarden woont. En balen van je auto zeg! Heb je alles een beetje in de buurt of heb je echt een auto nodig?
Wat een overlast geeft de regen bij jullie zeg! Pfff...

Michelle, spannend hoor.Ik had eigenlijk wel verwacht dat je te vroeg zou bevallen gezien de ontwikkelingen tijdens je zwangerschap. En dan toch nog zo ver gaan wandelen....haha. Leuke foto's ook, leuke honden!

Laura, leuke foto's ook van je knappe man. Wat doet hij het ook goed zeg dat springen. Echt een veelzijdig barokkie :). En hij is echt een plaatje, wat een prachtige hals.

Noor, arme Condo in de sloot. Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden. Wat een knappe man trouwens, die hengst van je vriendin. Vraagprijs is zeker wel hogere prijsklasse? Ik weet nog iemand die een barokkie zoekt, maar niet in de hogere prijsklasse helaas.

Angela, lekker aan het genieten van Nikita. Fijn hoor dat je nu lekker kan genieten. En madam heeft ook een beetje praatjes....haha.

Iloon, balen van je baan zeg. Hoe komt het dat je daar nu weg moet?

Debs, ik had je al gefeliciteerd. Maar nogmaals dan maar....haha.

Saida weer lekker aan het rijden. Lekker samen rustig opbouwen, heerlijk. Is eigenlijk best nog snel gegaan allemaal. Gelukkig dat je voor haar nu ook rustig moet opbouwen, anders zou je al gauw te veel doen ;).

Gab, wat heb je toch een knapperd zeg <3. Hoe gaat het met rijden?

Ellis ook lekker bezig met spookje. Je ziet haar inderdaad verbeteren op de foto's. Gaat dus helemaal goed komen!

Al weer een tijd voorbij sinds de laatste update. Helaas hebben we nog steeds geen les gehad. Hopelijk hebben we nu aanstaande vrijdag wel les. Anders ga ik toch echt op zoek naar een andere instructeur. Wil haar liever niet kwijt, maar wil wel af en toe les hebben. Zou me niet uitmaken als het dan maar eens per maand was, maar wil wel verder komen. Ondertussen heb ik zelf wel gereden, maar blijf toch wel tegen dezelfde punten aanlopen. Komt volgens mij toch omdat ik dan teveel met mijn teugels ga doen en daar gaat hij dan op vastpakken. Als ik niet te veel vraag, is hij lekker los en gaat het makkelijk. Maar als ik meer wil, lopen we weer een beetje vast. Verder doet hij het super en blijft het gewoon een heerlijk paard.

Hier nog wat foto's van de schriktraining die we zelf op stal hadden gedaan.

Hier is de bal nog wel een beetje spannend
Afbeelding

We kunnen nu ook wandelen in de regen
Afbeelding

En ook een parasol geen probleem....moet alleen even uitleggen dat die niet om op te eten is
Afbeelding

Zeiltje hebben we ook overheen gelopen, maar daar had hij echt helemaal niets van. Stapte er gelijk op en probeerde er een gat in te graven. Ook een vlag langs de bak (het waaide, dus was leuk). Niks engs. Zelf over zijn lijf en hoofd gehad. Hij vond het alleen niet leuk dat de vlag bij het afhalen aan zijn oor bleef hangen. Daar ging hij wat boos van kijken.

Vandeweek is een vriendin van mij komen kijken en heeft ook wat foto's gemaakt. We zijn gaan voetballen met hem. Hij heeft nu echt helemaal de smaak te pakken. Hij gaat echt achter de bal en schopt best hard. Ook hebben we spaanse pas geprobeerd en dat zat er na 5 minuten ook in. Natuurlijk nog lang niet perfect, maar hij doet enorm zijn best. Wordt eigenlijk wel een beetje te enthousiast ;).

Mijn knapperd
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zijn mooie oog
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 06-10-11 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst aangepast op verzoek van TS.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:01

Hoi, even ego tussendoor!!

Gister op controle geweest bij de verloskundige en die wou gelijk beginnen met strippen. (16:30)
Uiteindelijk om 19:00 kwamen de weeën op gang. Eerste uur erg onregelmatig daarna ook nog wel erg onregelmatig maar de ene wee kwam na 2 min en de andere na 6 min. Uiteindelijk om 22:00 naar het ziekenhuis gegaan waar ze me vliezen gebroken hebben.
Om 23:31 is ons meisje geboren! Helemaal gezond van top tot teen. Ze is zo prachtig!
Haar naam is : Susan Martine Petra en 3540gram. Dus verloskundige had het mooi mis met een te kleine baby :)
We mochten niet gelijk naar huis omdat ik na een uur teveel bloed ging verliezen. Maar vanochtend om 11:00 zijn we dan lekker thuis gekomen! De kraamhulp is net weggegaan, Susan doet het heel goed slaap lekker veel en is heel voldaan. Samantha is natuurlijk heel erg trots. En wilt maar al te graag de hele tijd bij der zusje zijn.
Ik zal straks even foto's op de computer zetten maar ga eerst heel even een uurtje op bed liggen!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:07

Michelle gefeliciteerd prachtige naam ben benieuwd maar een foto

Anita mooie foto's van nadiem ziet er goed uit
Jammer dat je nog steeds geen Les heb gehad

Gab en Ellis zo vanavond even in jullie topic reageren

Esther super brave shaggy daar mag je terrecht trots op zijn

Met ringo gaat het helaas nog niet goed hij wordt nu onderzocht door het dierenziekenhuis in Utrecht , 7 mensen zijn nu aan het onderzoeken wat het kan zijn even afwachten dus

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:40

Michelle, gefeliciteerd!

Denise, arme Ringo. Hopelijk kunnen ze snel wat vinden.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:06

Mies, gefeliciteerd meis!!! *\o/* Rust maar lekker uit en vooral veel genieten tussendoor van de grote roze wolk!!

Anita, wat een leuke foto's van Diemie. Ik vind hem zo'n leuke kop hebben, lief maar toch ondeugend haha. Mijn contract werd niet verlengd wegens bezuinigingen. Echt overal is het raak tegenwoordig, hoor niks anders om me heen.. Heel vervelend.. Nu dus opzoek naar nieuw werk, komt wel weer goed hoop ik...

Denise, ahhh arme Ringo.. ;( Wat ontzettend sneu en wat zullen jullie in onzekerheid zitten... Heel veel sterkte :(:)

Ellis, leuke lange teugel dag gehad zag ik! Jij en fifi stonden er weer mooi op :j

Esther, knappe Shaggy, nu ook al alleen zo stoer zijn incl blaffende honden! Knapperd :D Nog wat gehoord van je solli?

Gab, wat een leukerd is het toch ook! Hoe bevalt het tot nu toe, zo'n nieuwe spetter? Heel anders dan Morrie zeker?

Laura, wat staat Hinc toch prachtig op de foto's van de fotoshoot!! Daar zou ik echt heeeel blij mee zijn :D .

Noor, ah sneu voor je vriendin, ik vind het echt een gaaf paard om te zien! Maar heb dr al één... Succes.

Angela, fijn dat je nog zo blij bent met Nikita! Mag ook wel na alle paardenellende.. Heerlijk genieten van je ritjes nu ;)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:17

Even vlug tussendoor: Michelle, gefeliciteerd met de geboorte van jullie gezonde (!!!) dochter! *\o/*