Denise, hoe is het nu met je hondje?
Esther, leuk verslag en leuke foto's van jullie ponykamp. Wat heb jij toch een leuke pony zeg.
En sollicitatie gehad in Leiden? Waar? Ik werk in het LUMC.
Madelief, jij bent lekker druk zeg. Hoe gaat het nu met Furia. Komt hij al wat meer bij? Leuke foto's weer van je kanjer (had ze op FB gezien). Die je hier geplaatst had, vond ik ook de mooiste. Op die andere foto's zag je inderdaad wel dat hij iets minder gespierd was dan normaal. Maar nog steeds knap hoor. En Fuur ook al dik in zijn vacht, ik heb ook al een teddybeer staan. Ga jij hem scheren?
Jolijn, spannend hoor! Je bent zeker aan het aftellen?
Martine lekker aan het verbouwen
. Is ook niet verkeerd, een huisje bij de zee. En toch ook vlakbij de paarden. Maar is natuurlijk het lekkerst als je straks echt bij je paarden woont. En balen van je auto zeg! Heb je alles een beetje in de buurt of heb je echt een auto nodig?
Wat een overlast geeft de regen bij jullie zeg! Pfff...
Michelle, spannend hoor.Ik had eigenlijk wel verwacht dat je te vroeg zou bevallen gezien de ontwikkelingen tijdens je zwangerschap. En dan toch nog zo ver gaan wandelen....haha. Leuke foto's ook, leuke honden!
Laura, leuke foto's ook van je knappe man. Wat doet hij het ook goed zeg dat springen. Echt een veelzijdig barokkie
. En hij is echt een plaatje, wat een prachtige hals.
Noor, arme Condo in de sloot. Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden. Wat een knappe man trouwens, die hengst van je vriendin. Vraagprijs is zeker wel hogere prijsklasse? Ik weet nog iemand die een barokkie zoekt, maar niet in de hogere prijsklasse helaas.
Angela, lekker aan het genieten van Nikita. Fijn hoor dat je nu lekker kan genieten. En madam heeft ook een beetje praatjes....haha.
Iloon, balen van je baan zeg. Hoe komt het dat je daar nu weg moet?
Debs, ik had je al gefeliciteerd. Maar nogmaals dan maar....haha.
Saida weer lekker aan het rijden. Lekker samen rustig opbouwen, heerlijk. Is eigenlijk best nog snel gegaan allemaal. Gelukkig dat je voor haar nu ook rustig moet opbouwen, anders zou je al gauw te veel doen
.
Gab, wat heb je toch een knapperd zeg
. Hoe gaat het met rijden?
Ellis ook lekker bezig met spookje. Je ziet haar inderdaad verbeteren op de foto's. Gaat dus helemaal goed komen!
Al weer een tijd voorbij sinds de laatste update. Helaas hebben we nog steeds geen les gehad. Hopelijk hebben we nu aanstaande vrijdag wel les. Anders ga ik toch echt op zoek naar een andere instructeur. Wil haar liever niet kwijt, maar wil wel af en toe les hebben. Zou me niet uitmaken als het dan maar eens per maand was, maar wil wel verder komen. Ondertussen heb ik zelf wel gereden, maar blijf toch wel tegen dezelfde punten aanlopen. Komt volgens mij toch omdat ik dan teveel met mijn teugels ga doen en daar gaat hij dan op vastpakken. Als ik niet te veel vraag, is hij lekker los en gaat het makkelijk. Maar als ik meer wil, lopen we weer een beetje vast. Verder doet hij het super en blijft het gewoon een heerlijk paard.
Hier nog wat foto's van de schriktraining die we zelf op stal hadden gedaan.
Hier is de bal nog wel een beetje spannend

We kunnen nu ook wandelen in de regen

En ook een parasol geen probleem....moet alleen even uitleggen dat die niet om op te eten is

Zeiltje hebben we ook overheen gelopen, maar daar had hij echt helemaal niets van. Stapte er gelijk op en probeerde er een gat in te graven. Ook een vlag langs de bak (het waaide, dus was leuk). Niks engs. Zelf over zijn lijf en hoofd gehad. Hij vond het alleen niet leuk dat de vlag bij het afhalen aan zijn oor bleef hangen. Daar ging hij wat boos van kijken.
Vandeweek is een vriendin van mij komen kijken en heeft ook wat foto's gemaakt. We zijn gaan voetballen met hem. Hij heeft nu echt helemaal de smaak te pakken. Hij gaat echt achter de bal en schopt best hard. Ook hebben we spaanse pas geprobeerd en dat zat er na 5 minuten ook in. Natuurlijk nog lang niet perfect, maar hij doet enorm zijn best. Wordt eigenlijk wel een beetje te enthousiast
.
Mijn knapperd

En zijn mooie oog
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 06-10-11 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst aangepast op verzoek van TS.