Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij vind het zo te zien echt leuk 
Gelukkig is het goed afgelopen 
. Voor het eerst een stukje over de dijk en ze was echt heel braaf
. Ze stapte flink door maar bleef wel goed luisteren
.
. Alleen hadden we in het begin even flinke ruzie. Ze wou het pad naar de straat niet af. We zijn wel 5 keer op en neer geweest voordat we op straat waren. Maar eenmaal op straat was ze weer heel braaf.
. We zaten in Alanya, echt zo'n badplaats, wel heel leuk
. Wat enorm balen van je auto zeg
. Verdorie, kan je nog een hele tijd gaan wachten totdat ze het goede hebben opgestuurd... Wel leuk dat de zadelkamer nu wordt opgeknapt, met al die uitbreiding van paarden en spullen we zo handig natuurlijk
.
.
. Ziet er goed uit!
.
. Maar wel een top avond gehad vol gezelligheid en mooie kado's! Een mooie kado-bon voor de ruitersportwinkel en voor zalando! En ook nog lekkere dingen als een scrub etc. Heerlijk verwend dus!
(haar relatie is over) en ik heb haar opgevangen. Volgende week weer beter!! 
.
Super joh 
Fijn dat het goed gaat met de knie 
. Ze was zo braaf, ontspannen en relaxt. Als ze zo ontspannen is dan zit ze echt heerlijk
. Zo lekker heb ik met haar nog niet gereden.
Trek jij het nog een beetje? Je zit nu onderhand aan de 40 weken he? Nog op controle geweest?

.
ze zijn nog heel dik en rood maar de chirurg zei dat dat nog wel een jaar kon duren voor dat het helemaal weg getrokken was.

. Gister voor het eerst alleen de boender af geweest! En hij deed het super braaf, zelfs toen er blaffende honden op ons af kwamen (die gelukkig verder niet deden...). Nog even door gaan met oefenen en wie weet kan ik ooit nog alleen met m naar strand
.
. Is ook niet verkeerd, een huisje bij de zee. En toch ook vlakbij de paarden. Maar is natuurlijk het lekkerst als je straks echt bij je paarden woont. En balen van je auto zeg! Heb je alles een beetje in de buurt of heb je echt een auto nodig?
. En hij is echt een plaatje, wat een prachtige hals.
.
. Hoe gaat het met rijden?

.

Rust maar lekker uit en vooral veel genieten tussendoor van de grote roze wolk!!
Wat ontzettend sneu en wat zullen jullie in onzekerheid zitten... Heel veel sterkte 

Nog wat gehoord van je solli?
.