Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goh...
. En het los "longeren". Stoppen en naar me toe komen.. Verder eigenlijk niet zoveel, houd me er dan ook niet echt fanatiek mee bezig, maar vind het wel leuk te zien
!
?
. Je poown raakt ook heel erg op jou ingespeeld, en je kan echt samen "spelen" . 
!
Dat zijn er echt wel een héle hoop zeg..
. Maar wel super schattig. Spammen!
Hoe is het met Flaaf en Darius?!
Bestaat er geen NH voor dummies?
ik zal even spammen
met de paarden gaat het goed, hoewel Darius puberkunstjes begint te vertonen, zo bedacht hij dat het wel leuk was als hij op mijn rug zou klimmen, heb nu een gigantische bloederige streep op mn rug :S hoe gaat het met Chico? Vast heel goed
laatste foto's zagen er iig goed uit 

En wat stoer van Kirsten.

echt super dat jippe dan zo braaf is 
Heb nog wel verhoging maar mag van de dokter weer gaan paardrijden enzo

NH voor Dummies? Gewoon beginnen en je eigen voor Dummie's gaan schrijven. Er zijn heel veel leuke sites van mede bokkers die tips en aanwijzingen op hun sites hebben uitgeschreven. Beetje googelen en op bokt zoeken en gewoon met je paard aan de slag en zien wat hij oppikt en welke streken hij wel of niet vertoont.
met Flavio gaat het heel goed
het blijft een apart geval, hij loopt als een mak lammetje langs een merrie die naar hem staat te lonken, maar het stenen paardenbeeld (hier op de achtergrond: http://farm3.static.flickr.com/2582/397 ... 43a3_b.jpg) wordt hij altijd erg opgewonden van, probeert hij onder de staart te ruiken enzo..... Mafkees! Maar tussen ons gaat het heel goed
Met jou en Aliso gaat het ook goed he, lekker vooruitgang zit erin bij hem he? Leuke foto's
meer!!
jij gelukkig weer beter, ook koorts gehad?
maar wat?
ik ben zelf altijd meer een 'hondenmens' geweest, en ach gosh als je dit zo ziet.. 11 van die kleine piepende dingetjes... Dan wil jij er vast ook wel een
kom je trouwens nog richting Djerba binnenkort? Ik kan nu ook niet voor de Aid naar Tunis, er moet toch iemand bij de hondjes blijven. Douz festival is pas eind december toch? Denk je dat er nog een hotel een plekje zou hebben dan? Dan zouden we mooi jullie richting kunnen komen
ondanks dat ik zo wel weer aan 't werk ga. 

hopelijk zit ik vnamiddag dus nog op een prachtige PRE viervoeter 

maar kwamen uit op 186, naast onvoldoendes hadden we ook al best veel zevens. De fouten nog even eruit voor januari en dan komt het wel goed. Win was wel hartstikke relaxed en helemaal niet kijkerig. Dat is echt een verandering met Vaj... die ik nog steeds enorm mis!
Mijn paard is overigens geboren in Barcelona (of toch in Vilafranca) bij Yeguada Montrubí. Daar geven ze helaas geen les, anders had ik je daar nog heen kunnen sturen 

Maar ik zal eens kijken of ik dan een foto kan posten van zijn geschoren vachtje! 
_Saida_ schreef:Arianne -> Grappig! Die 3e foto van onder is bij de Woody Ranch!
Daar ben ik afgelopen zomer en vorig jaar ook geweest.
Martine -> Wat een schatjes de pups!
Daar zal je straks je handen aan vol hebben!
we waren daar met een groep bokkers een weekend weg
was echt super daar!

Annash schreef:Dat klinkt goed... Arie
Win is gisteren mee geweest naar een oefenproefje, gejureerd door LT jurylid Joyce Heuitink. Het ging nog niet helemaal zoals ik het hebben wildemaar kwamen uit op 186, naast onvoldoendes hadden we ook al best veel zevens. De fouten nog even eruit voor januari en dan komt het wel goed. Win was wel hartstikke relaxed en helemaal niet kijkerig. Dat is echt een verandering met Vaj... die ik nog steeds enorm mis!

Idra schreef:Wat leuk Arie, jij woont in mijn favoriete stadMijn paard is overigens geboren in Barcelona (of toch in Vilafranca) bij Yeguada Montrubí. Daar geven ze helaas geen les, anders had ik je daar nog heen kunnen sturen
Spreek jij dan zowel castiliaans als catalaans?
Gisteren heeft mijn vriend wat foto's gemaakt van de training van mij en Licor, hij kan er alleen niet echt de juiste momenten uitkiezenMaar ik zal eens kijken of ik dan een foto kan posten van zijn geschoren vachtje!

maar tis niet heel erg dichtbij geloof ik, woon hier ook nog maar 4 maandjes 

Licor is echt mijn tiepje ook hoor, al heb ik nog altijd meer een zwak voor schimmels (zoals Terroso
). ben benieuwd naar de fotootjes!