Prinslover schreef:Lijkt wel of sommige steeds kortere berichtjes plaatsen, gaat zo wel erg hard idd.
Ik reageer even bij, wel zo gezellig.
Pardon, ik heb net een heel epistel getypt

Sanne trouwens nog gefeliciteerd met je 2,5 jaar!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Kan ik jou en Suevvie eens IRL ontmoeten
. En wat stom van dat meisje toen zeg...
. Echt zonde... zo'n paard leer je veel sneller dingen aan dan af.. En ik zie hoe Amanda buiten is, zo gestressd, en niet ontspannen niks, álleen maar willen racen..
Zit je niet relaxed op hoor! Vandaar dat ik dat absoluut niet wil
. Dat swg terrein lijkt me zooo gaaf. Hele lage hindernissen vind ik echt leuk, maar wel met een paard die 100% veilig springt zeg maar
. En dan nog vind ik het stiekem eng.. Maar als ik dan weer erover ben geweest vind ik het op t eind zooo leuk. Maarja, ik heb altijd die springangst dillema's haha!
. Prinslover schreef:Lijkt wel of sommige steeds kortere berichtjes plaatsen, gaat zo wel erg hard idd.
mauss schreef:Ook wij verwachten 2 veulens. 1 eind van de maand en 1 de maand later.
Karina Wanneer is de merrie uitgerekend?
I told you so dear
. Heb jij speciale sensoren
.
. Maakt niet uit, maar eigenlijk is het gebruikelijk dat iedereen op zoveel mogelijk mensen reageerd, wel zo leuk
. En natuurlijk lukt dat niet altijd, maar altijd maar op 1 persoon reageren is niet zo gezellig
. 
jammer dat moeders vast moet staan
ik wil ook een binnenbak
)

dus had het ziekenhuis gebelt
. Maar ik ga even mijn best doen om bij te reageren
.
. Ik heb voorlopig nog even geen photoshop anders had ik ook wel geholpen
.
.
. Hopelijk herstelt het snel
. En wat een stunt zeg met de trailer... Toch wel schrikken altijd!
. Lekker hoor zo'n siesta, daar houd Atlas ook wel van
(vooral als ie aan het werk moet).
. Jammer dat mijn mams nu het geld nog niet wil voorschieten
. Anders had ik ook wel langsgekomen
.
.
. Fijn dat Suevo het weer beter doet! En lekker hoor zo'n terrein waar je van die lekkere sprongen kan maken
. Dat ga ik ook zeker weten doen als ik mijn eigen paardje heb...
. Gister ben ik naar de opnamens van Guzmania geweest, heb echt gelachen
. Vriendin van mij wil altijd zo zitten dat we absoluut niet in beeld komen... Was helaas gister niet gelukt, we zaten netjes achteraan maar helaas kwamen net langs ons de mensen binnen, ging er een comedian naast ons staan die ook een optreden deed en kwam dr ook nog een lopende cameraman langs die ons heeft gefilmt
. Moet zeggen dat ik daar ook niet echt blij van werd
. Aan het eind mochten we ook nog eens naar buiten om daar een stuk op te nemen... Geloof dat dat stuk wel 10x overgedaan moest worden. Maar de laatste was toch echt wel heel mooi... Het ging zeg maar zo, Javier kwam aanfietsen zet zijn fiets neer en begint zijn verhaal. Daarna komt iemand aanrennen die zn fiets jat (terwijl hij het over meer blauw op straat heeft). Fiets dus gejat hij gaat door met zn verhaal en die jongen komt terug fietsen en schreeuwt 'bedankt voor je fiets eikel'. Bij de laatste opnamen kwamen er toevallig echt drie politieagenten op scooters aanrijden. Dus Javier echt nog achter hun aan gillen 'pak hem!'. Wij allemaal onwijs lachen natuurlijk, staat er nog iemand naast me die zegt, straks wordt ie op de bon geslingerd omdat ie zonder licht rijd
. Had ook wel heel grappig geweest
.
. Hij doet het erg goed op het moment! Hoop alleen dat het nog droog gaat worden... Het regent hier best wel hard. Maar ach eerst maar even de tickets voor de vakantie halen. Dan weet ik zeker hoe laat we vliegen
. Op het moment staat er op die dag alleen maar een vlucht van transavia om tien voor half 8 's ochtends. Is ook best wel lekker alleen ook errug vroeg
. Terug wordt het waarschijnlijk 9 uur 's avonds, dus echt lekker nog twee volle dagen! 
. De uitzending is aankomende maandag
. Vraag me af wat ze er van gaan maken
. Javier is niet echt een presentatietalent
.
) dan ga ik kijken!
.
. Ik moest vandaag 4 pagina's bij lezen van één dag
.
. Moet zo naar dorp om de tickets op te halen.
. Ik ga denk maar met de bus naar dorp, heb toch een OV
. Prinslover schreef:maar eigenlijk is het gebruikelijk dat iedereen op zoveel mogelijk mensen reageerd, wel zo leuk. En natuurlijk lukt dat niet altijd, maar altijd maar op 1 persoon reageren is niet zo gezellig
.