[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:07

Prinslover schreef:
Lijkt wel of sommige steeds kortere berichtjes plaatsen, gaat zo wel erg hard idd :+ .
Ik reageer even bij, wel zo gezellig :D .

Pardon, ik heb net een heel epistel getypt :+ :P ;)

Sanne trouwens nog gefeliciteerd met je 2,5 jaar!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:09

Ilona het is een hele drukke manege maar weet ongeveer de tijden dat het rustig is... 's avonds na de lessen, 's ochtends vroeg, rond etenstijd in het weekend dat soort dingen. En het is een hele gezellig manege waarbij iedereen wel rekening met elkaar houdt. Als ik graag wil gaan rijden met Hincapie en iemand anders staat te wachten om los te gooien of te rijden ofzo dan houden die er ook rekening mee.
Binnenkort hebben we een nieuwe manege met 2 binnenbakken en 3 buitenbakken dus dan kan ik alle kanten op. Nog 1 maandje wachten...
Ennuh je zit al weer boven op je roze wolk zie ik haha..

Malin Ja het klinkt van naam wel bekend maar ben er nog nooit geweest. Ja ik vind die twee dingen die jij noemt ook echt belangrijk.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:16

Was ook niet voor de "harde kern" bedoeld _O- ;) .

En ik zal je even een pb sturen over het strandritje, is wel zo makkelijk! Lijkt me echt zooo gezellig *\o/* . Kan ik jou en Suevvie eens IRL ontmoeten :D . En wat stom van dat meisje toen zeg... :( . Echt zonde... zo'n paard leer je veel sneller dingen aan dan af.. En ik zie hoe Amanda buiten is, zo gestressd, en niet ontspannen niks, álleen maar willen racen.. :z Zit je niet relaxed op hoor! Vandaar dat ik dat absoluut niet wil :D . Dat swg terrein lijkt me zooo gaaf. Hele lage hindernissen vind ik echt leuk, maar wel met een paard die 100% veilig springt zeg maar :P . En dan nog vind ik het stiekem eng.. Maar als ik dan weer erover ben geweest vind ik het op t eind zooo leuk. Maarja, ik heb altijd die springangst dillema's haha!

Laura: Ideaal hoor! Lekker rijden zo. Bij ons wordt er ook wel rekening gehouden, wij hebben maar 1 bak en daar moet iedereen het mee doen := .

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:16

Prinslover schreef:
Lijkt wel of sommige steeds kortere berichtjes plaatsen, gaat zo wel erg hard idd :+ .

Ik ben met name iemand die korte berichtjes plaatst, maar wat dat betreft maakt het niet geheel uit, hoor. Het blijven namelijk 25 berichten per pagina.

Maar als jullie liever lange berichten zien, zal ik meer mijn best doen om langere berichten te plaasten.

zasread gefeliciteerd met jullie 2,5 jaar samen.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:20

mauss schreef:
Ook wij verwachten 2 veulens. 1 eind van de maand en 1 de maand later.
Karina Wanneer is de merrie uitgerekend?

Ze was afgelopen zaterdag aan de telling.
Wat voor veulens verwachten jullie Mauss?

Tjillert bewaar me, een vierling!
Ze was trouwens in eerste instantie wel drachtig van een tweeling, heeft nog heel wat voeten in aarden gehad. Eentje wegknijpen door huis-DA was mislukt, dus toen naar de Uithof, leek goed te gaan, maar wel risico dat de andere er ook af zou gaan. Huis-DA beweerde week later bij hoog en laag dat ze hardstikke leeg was en stond al klaar met fikse spuit hormonen om de boel weer aan te zwengelen. Maar ik was er echt vol van overtuigd dat ik met een drachtige merrie in mijn handen stond dus heb DA weggestuurd terwijl mijn husband nog stond te mopperen dat leeg toch echt leeg was. Dus die reed paar dagen later weer met haar in de trailer naar de hengstenboer, ze zouden haar dan daar hengstig spuiten en ze zou blijven tot ze weer geinsemineerd was.
Maar hij belde me anderhalf uur later al dat hij haar weer mee naar huis nam... ze konden er niks mee... ze was drachtig... :D :D I told you so dear :D :D

Malin dus ik ben ook bij jou, of in ieder geval bij Suev in de buurt vanaf vanavond... mijn bed&breakfast zit in Rijsbergen.

Yenneke JAAAAAAA, Peettante! Maar naam moet wel nog door de ballotage-commissie hier thuis hoor, dus weet niet of ik het er door krijg maar ik vind 'm geweldig.
Laatst bijgewerkt door Karina op 08-04-09 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:23

[quote]Malin dus ik ben ook bij jou, of in ieder geval bij Suev in de buurt vanaf vanavond... mijn bed&breakfast zit in Rijsbergen.[\quote]

Volgens mij kan je trouwens op mijn stal ook overnachten nu ik er aan denk, als er geen logeerweekend is voor de kids van de zorgboerderij. Je zou ze even kunnen bellen, telefoonnummer staat op hun site (even googlen). En anders mag je van mij best bij Suevo in de stal, dan kan je die als verwarmd kussen gebruiken :P

Prinslover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:24

Karina: Haha, wat een verhaal over dat drachtig :D . Heb jij speciale sensoren :D .

Mauss: Klopt, jij bent er 1 van :D . Maakt niet uit, maar eigenlijk is het gebruikelijk dat iedereen op zoveel mogelijk mensen reageerd, wel zo leuk ;) . En natuurlijk lukt dat niet altijd, maar altijd maar op 1 persoon reageren is niet zo gezellig :o .

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:28

Karina, wij verwachten 2 lipi's. de eerste staat in ieder geval al aardig op springen wat haar eerste veulen zal zijn en van de ander is het al haar 4e veulen. Die is wel al wat gewent. Heeft jou merrie al eerder veulens gehad?

Prinslover, ik zal het zeker proberen om op zoveel mogelijk mensen te gaan reageren.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:35

Het is haar eerste, dus wel extra spannend vind ik altijd.

Ik moet eens nodig gaan inpakken enzo, en Rico ook nog even rijden...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:36

Saida - fijn dat rintske toch lekker liep is altijd afwachten na zo'n ''lange'' buitenrit

Frank - ja wat moet je van dat topic denken ik zeg eerlijk wij hebben het
opgenomen op video maar dat is ook echt alleen voor ons eigen want ik heb allemaal video's
(jij ze moeten nog overgezet worden op DVD) van heike zijn eerste dingen
maar ik ga het niet op internet zetten :n

Naat - soms heb je idd rare mensen bij gelukkig kan je naar een andere stal en hopelijk
heb je het daar beter naar je zin :d

Iloon - gelukkig kan je hem de baas en weet hij nou dat die niet alles kan maken,
want wat je zegt is niet leuk buiten een sterk paar hoor dan neemt die jou mee in plaats
van jij hem :p maar gelukkig heb je wel lekker kunnen rijden

Gab - wat schattig dat lammetje echt heel lief :+: jammer dat moeders vast moet staan
maarja baby moet wel drinken he

Mies - die binnenbak ik ben jaloers :o ik wil ook een binnenbak O:)

Sanne en Mies - ik heb geen problemen als jullie het volgende topic weer willen doen\
aangezien ik het echt niet kan (ben echt blond :o )

Benthe - ''gelukkig'' is het geen overhoef en wat je ze die blesure is te genezen

Cyrina - die foto's te leuk en ook echt mooi om te zien dat ze heerlijk rustig van
het zonnetje genieten echt top

Lobke - echt gaaf een serie om de 2 fijn dat het nu zo goed gaat krijg je teminste
erkening van je harde werken

Amanda - de foto's van nino zijn echt cute maar mag ik vragen waarom je een Body protector
draag ?? is het gewoon voorjezelf of is nino zo ''heet''

Sanne - gefeliciteerd 2,5 al een hele tijd ik heb 20 april 2,5 gaat echt hard de tijd 8-)

Malin - veel plezier met lessen en blij toe dat je weer lekker gereden hebt

Karina - echt een verhaal haha hopelijk ben je er toch nog zelf bij als ze bevalt maar je
weet iig dat ze in goede handen is

Zo het duurde even maar ik ben weer bij ben 1 dag niet geweest en kon gelijk 6 pagina's
terug lezen :P
hier gaat het redelijk goed ik heb heike al 2 dagen niet gezien want ik voel me eigen niet
helemaal zoals het hoort last van mijn borst en benauwd %) dus had het ziekenhuis gebelt
maar die zeiden dat ik gewoon hyperventilatie had en dat ik rustig aan moes doen :roll:
dus gisteren en vandaag maar niet gaan werken en ben al vanaf maandag niet meer bij me ventje
geweest dus eindelijk vanavond er weer heen

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:37

dan is het zeker spannend. Maar dan kan je ook nog niet zeggen hoe ze bij andere veulens was met de dracht qua tijd. Succes met de komende tijd in spanning zitten

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:55

Ilona weet je waarom iedereen zulke korte berichtjes post.
Als je lange berichten maakt zijn er al weer 10 nieuwe geplaatst voordat je op plaatsen hebt gedrukt haha.
Kan je weer opnieuw beginnen :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:06

Wat gaat het weer hard hier :P. Maar ik ga even mijn best doen om bij te reageren ;).

San en Mies: Jullie mogen van mij het nieuwe topic openen hoor ;). Ik heb voorlopig nog even geen photoshop anders had ik ook wel geholpen :P.
Karina: Hopelijk komt alles goed, jammer dat je er waarschijnlijk niet bij bent als het veulen komt.... Zit heel hard te denken maar een naam met een E komt niet echt in me op :P.
Benthe: Gelukkig dat Irma geen overhoef heeft! Peesblessure is idd ook niet fijn maar te genezen ;). Hopelijk herstelt het snel ;). En wat een stunt zeg met de trailer... Toch wel schrikken altijd!
Moppielover: Hopelijk knapt ie snel op!! Anders zou ik er toch maar iemand bij halen, bij oudere paarden kan toch wel snel wat mankeren. Atlas heeft bijvoorbeeld artrose en OCD. Hij heeft goede en slechte dagen....
Cyrina: Hahahahahahaha leuke foto's :). Lekker hoor zo'n siesta, daar houd Atlas ook wel van ;) (vooral als ie aan het werk moet).
Robijntjah: Gelukkig dat de uitkomst van de echo positief was! Toch een hele opluchting.
Idra: Het gaat weer goed met die twee zo te horen ;). Jammer dat mijn mams nu het geld nog niet wil voorschieten :=. Anders had ik ook wel langsgekomen :P.
Amanda: Leuke foto's!! Echt een knapperd :).
Sanne: Gefeliciteerd hoor al 2,5 jaar samen!!
Dinkeygirl: Ik heb het boek over NH liggen... Heb ik ook wel wat aan gehad. Maar doe er niet echt heel veel mee op het moment :P. Fijn dat Suevo het weer beter doet! En lekker hoor zo'n terrein waar je van die lekkere sprongen kan maken ;). Dat ga ik ook zeker weten doen als ik mijn eigen paardje heb...
mauss: Ook spannend twee veulens!

Zooo dat was alles geloof ik :P. Gister ben ik naar de opnamens van Guzmania geweest, heb echt gelachen :). Vriendin van mij wil altijd zo zitten dat we absoluut niet in beeld komen... Was helaas gister niet gelukt, we zaten netjes achteraan maar helaas kwamen net langs ons de mensen binnen, ging er een comedian naast ons staan die ook een optreden deed en kwam dr ook nog een lopende cameraman langs die ons heeft gefilmt :P. Moet zeggen dat ik daar ook niet echt blij van werd :=. Aan het eind mochten we ook nog eens naar buiten om daar een stuk op te nemen... Geloof dat dat stuk wel 10x overgedaan moest worden. Maar de laatste was toch echt wel heel mooi... Het ging zeg maar zo, Javier kwam aanfietsen zet zijn fiets neer en begint zijn verhaal. Daarna komt iemand aanrennen die zn fiets jat (terwijl hij het over meer blauw op straat heeft). Fiets dus gejat hij gaat door met zn verhaal en die jongen komt terug fietsen en schreeuwt 'bedankt voor je fiets eikel'. Bij de laatste opnamen kwamen er toevallig echt drie politieagenten op scooters aanrijden. Dus Javier echt nog achter hun aan gillen 'pak hem!'. Wij allemaal onwijs lachen natuurlijk, staat er nog iemand naast me die zegt, straks wordt ie op de bon geslingerd omdat ie zonder licht rijd :=. Had ook wel heel grappig geweest :P.

Vanmiddag weer naar Atlas :). Hij doet het erg goed op het moment! Hoop alleen dat het nog droog gaat worden... Het regent hier best wel hard. Maar ach eerst maar even de tickets voor de vakantie halen. Dan weet ik zeker hoe laat we vliegen ;). Op het moment staat er op die dag alleen maar een vlucht van transavia om tien voor half 8 's ochtends. Is ook best wel lekker alleen ook errug vroeg :z. Terug wordt het waarschijnlijk 9 uur 's avonds, dus echt lekker nog twee volle dagen!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:12

Klinkt als een hele leuke avond! Wanneer wordt het uitgezonden :P
Dat is wel lekker die vliegtijden maar inderdaad vroeg je bed uit haha. Maar als je weet dat je op vakantie gaat is dat toch wel makkelijker volgens mij!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:19

Ja dan is het wel een stuk makkelijker idd, en ach normaal moet ik er doordeweeks ook om 5 uur uit voor mn werk :P. De uitzending is aankomende maandag ;). Vraag me af wat ze er van gaan maken :=. Javier is niet echt een presentatietalent ;).

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:23

Ok als ik het onthou (is heel moeilijke voor een zware chaoot :P ) dan ga ik kijken!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:42

het is geloof ik om 22.20 ofzo op Veronica, en als je het mist kan je het altijd nog kijken bij uitzending gemist ;).

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:46

Ja dat is echt ideaal! haha!

Tis rustig hier! HALLO WAAR IS IEDEREEN!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:47

Ja het is idd rustig, ben ik dr een keer :P. Ik moest vandaag 4 pagina's bij lezen van één dag ;).

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:49

Achja dan kletsen wij de komende pagina's toch vol...

Ook al ben ik over een half uurtje toch ook weer weg...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:49

Ik zit hier nog steeds te hopen dat het droog wordt :=. Moet zo naar dorp om de tickets op te halen.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:58

Hier heeft het vandaag nog niet echt hard geregend. Wel beetje miezeren nu maar verder ook niet.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:05

Dan heb je nog geluk :P. Ik ga denk maar met de bus naar dorp, heb toch een OV ;).

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:06

Oh jongens, ik lig heerlijk onder de sunmobile nu. Dit jaar ga ik met een kleurtje de zomer in!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:10

Prinslover schreef:
maar eigenlijk is het gebruikelijk dat iedereen op zoveel mogelijk mensen reageerd, wel zo leuk ;) . En natuurlijk lukt dat niet altijd, maar altijd maar op 1 persoon reageren is niet zo gezellig :o .

Ach kom daar zijn toch geen regels voor, ik reageer ook niet zo heel veel omdat ik daar gewoon de tijd niet voor heb en het gaat zo snel dat voor ik alles gelezen heb er al weer 3 blz bij zijn.
Gewoon lekker zo reageren als je zelf wil toch ;)