Vertel?!Zoe_Iris: Leuk je advertentie! Ziet er goed uit, mooie foto's heb je gemaakt! En al een hoop reacties lees ik
Saida; Ja ik heb ook zoiets van "mijn tijd komt nog wel!
". Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vertel?!
". 
maar als je ziet hoeveel tijd het kost is het niet duur dus daar ga k niet in mee haha.
. En je krijgt er nog cd-rommetjes bij ook
, ach ja typisch nederlands he.....
. Dat is dan wel weer een beetje jammer.... 

weer goed (ze had tegen een auto aan gezeten) de hegtingen zijn weer uit haar pootje het gaat je is nog niet helemaal dicht maar ziet er netjes uit het had anders af kunnen lopen ging echt zo hard zo klap vergeet dat nooit meer gelukkig is alles weer goe mat desteny

Die gaap foto is lachen 
Ze kan lekker lopen!
? Heerlijk naar Mallorca! Geniet ervan!
Doei iedereen! Zoë_Iris schreef:kun je daar niet te paard komen?
. Maar ja hier zijn veel mooie plekjes, een meer, het strand de duinen en ook wel een bos maar daar mag je niet in
.
. Die gaap foto ziet er idd heel gevaarlijk uit
. Maar als ze dan weer zo lief kijken op een andere foto ben je dat zo weer vergeten
.

heeft iemand nog trukjes om die er handig uit te krijgen
)
madelief88 schreef:Vandaag hele dag werken en vanavond CHIO in Rotterdam, Laurens van Lieren Night vrijkaartjes dus leuk!! Had t alleen niet erg gevonden om op tijd in mn bed te liggen

…
Welkom hier!
!
Heb dan echt het idee dat je amper nog kan bewegen laat staan bewegingen van je paard kan merken
Wat voor merrie en hengsten heb je daar staan dan??
Leuke foto ga nog in je topic kijken.

) in en toen ie 4 meiden zag zitten plofte ie natuurlijk bij ons neer. Was wel grappig maar ook best irritant hij was echt heel bezopen. Nouja, toen waren we ergens bij castricum ofzo, stapte er een gozer in met een snowboard, en ik zag m al zo kijken ;') . En ja hoor, die komt er ook bij, maar die was niet helemaal 100%, en natúúrlijk vond ie mij helemaal geweldig.
Nou écht niet dat ik bij die 2 engerds in mn eentje bleef zitten, dus ik zei dat ik er ook uitmoest, maar loop vervolgens gewoon de trein verder in die gasten vet mijn naam schreeuwen. Brrr, was blij dat ik thuis was, wel weer kort nachtje 5 uurtjes geslapen.
En van t weekend moet ik m ook al missen...

Ik trek me toch een koppen op die foto's, laat ik dus ook maar niet allemaal hier zien 

om een coupé verder weer in te stappen haha!
. Maar de laatste tijd kom ik alleen maar iemand tegen die ik wil zien in de trein
.