Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Oei, die achterhand van Diva ziet er inderdaad niet goed uit...
Ik was afgelopen week al compleet in de stress omdat in 1 maand tijd (22 dagen om precies te zijn) al Rio's rug- en kontspieren verdwenen zijn met dank aan wormen, mijten (van de Tinker gekregen) en een overgevoeligheidsreactie op het Bye Mite wasmiddel waar hij 2x mee gewassen moest worden. Ik kon wel huilen toen ik de foto's vergeleek en zag dat al Rio's zo zorgvuldig opgebouwde spieren weer weg waren - maar als jouw foto zie dan is die van Rio zelfs nu het weer minnetjes is een stuk minder hol dan die van Diva.
Zo jammer, de paardjes die meteen hun hele bovenlijn aan spieren weggooien als het even tegen zit. In april zag Rio er fantastisch uit en zeiden de behandelaren allemaal dat ik er in twee maanden wel op zo kunnen rijden. Ik was al sceptisch (ik ken onze leedmagneet inmiddels...) maar nu gaat dat dus weer even langer duren, want op zo'n rug/achterhand kun je niet zitten.
![]()
Ik kan me voorstellen dat jij ook zult balen dat je de rijplannen weer in de koelkast kunt zetten, want je was toch net met rijden begonnen?