heel veel sterkte met jullie hondje.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heel veel sterkte met jullie hondje..
. Ik vond het nl erg leuk in Turkije, heerlijk weer en leuk stappen daar! Leuk voor als je nog zo jong bent hihi
. En Flaaf is idd echt een leukerd geworden, het is wel eens anders geweest.. Maar hij doet het goed nu. En de beeb ook lees ik, top!!
. Heel vervelend, want nu weet je nog niks.. Hopelijk vinden jullie nog de oorzaak, arm dier! Sterkte..
.
.
deze beachbar zit vlakbij ons huis: https://www.facebook.com/profile.php?id ... 785&ref=ts en dit is een bar op 5 minuutjes afstand https://www.facebook.com/profile.php?id=100001206671190 ook altijd wel gezellig
In de zomer worden er ook feesten op het strand georganiseerd enzo. Ik ga natuurlijk niet zoveel meer uit de laatste tijd haha, beestje lastig zo, alleen die beachbar dan nog wel eens, daar kan je ook gewoon lekker op het strand gaan liggen
Maar wel grappig want zag je foto's en het lijkt wel een beetje hetzelfde sfeertje als hier haha. Maar was dus wel erg goed bevallen daar he? In welk gebied/stadje zat je?
Het heeft vannacht en vandaag een beetje geregend, maar nu is het wel weer lekker
dus een grote hanger voor 20 hoofdstellen/halsters/wat dan ook laten maken bij de ijzerlasser, we hebben nog stukken hout van de deuren liggen die we in de muur gaan metselen als zadelsteunen. Het zal nog wel een paar dagen duren maar inshallah volgende week hangt alles netjes op z'n plek en hoeven we niet steeds alles van de garage aan de andere kant van het landje naar de paarden toe te slepen
oh en binnenkort gaan we met de uitbreiding van het huisje daar beginnen
. Woon je nu eigenlijk alweer in het huis of gaat dat nog even duren? 

Zal wel snel komen vermoed ik zo!

Weet alleen je echte naam niet meer.
Was zo te lezen een erg leuk kamp 
Hopelijk is hij snel weer opgeknapt
.

Super dat je nu je rijbewijs hebt
En fijn dat Furia weer aan het opknappen is.
Ze heeft natuurlijk wel wat streekjes maar dat mag ook. Ze is echt helemaal opgefleurd nu ze bij ons is. Ik hoop vanavond een buitenritje te kunnen maken met haar.
Nikita en Nouchka zijn echte vriendjes geworden
Ze krabbelen mekaar regelmatig
)!
.
.
.
super dat het sollicitatie gesprek zo lekker liep!
voor Mabrouk heb ik nu een goede creme op aanraden van een bevriende bokster, hoop dat het nu snel beter zal gaan
enne, weet je al wat of het misschien nog gaat lukken om te komen?
), hebben ze de verkeerde opgestuurd :'(
Laatste paar dagen kan ik 's nachts echt niet slapen, steeds wakker enz. Beetje vervelend haha. 

. Ik ga nu ongeveer net zo hoog als dat jou hindernissen staan
. Vooral die hekjes zijn leuk
. Shaggy ging de vorige keer toen ik over zo'n bord moest springen echt boven de hindernis soort van naar beneden kijken van huh waar ga ik nu eigenlijk overheen.... Borden en hekjes zijn ook zo spannend... Gewoon balken das dan weer heel normaal
.