[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 09:32

Ach gossie arm ding!! ;( heel veel sterkte met jullie hondje..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 10:35

Martine, haha ik wist niet dat je ook zo'n soort uitgaansleven had in Tunesië. Misschien moet ik daar ook maar eens heen :D . Ik vond het nl erg leuk in Turkije, heerlijk weer en leuk stappen daar! Leuk voor als je nog zo jong bent hihi :D . En Flaaf is idd echt een leukerd geworden, het is wel eens anders geweest.. Maar hij doet het goed nu. En de beeb ook lees ik, top!! *\o/*

Denise, aaah arme hond.. En bleek er dus ook niks te zitten :(:) . Heel vervelend, want nu weet je nog niks.. Hopelijk vinden jullie nog de oorzaak, arm dier! Sterkte..

Mies, oeh ff schrikken zeg, dat verhaal met dr hartje! Maar gelukkig alles goed.. En helaas voor jou, maar nog ff geduld :P .

Branka, leuk dat je les zo goed ging! :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 16:01

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 22:32

Jee Denise, wat naar dat jullie hond is geopereerd en er toch niets bleek te zitten...
Hadden ze dat niet moeten kunnen zien, met meerdere foto's, voordat ze echt gingen opereren?
Hopelijk knapt ie snel op!

Leuk topic, Esther!
Ziet er goed uit daar!
Waren er ook vennetjes/meertjes waar je in mocht met je paard?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 22:40

Aan de kant waar wij gereden hebben niet volgens mij... Maar weet niet of aan de kant van de Oldenmeijer (meer) nog iets zit of dat je daar ook in mag...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 10:58

saida ze had ook een extra foto gemaakt en daar zag ze het niet op maar ze besloot toch om te opereren (wij wisten namelijk niet dat ze op die andere foto niks zag, wij kregen alleen aan de telefoon door dat ze een plekje zag) en de foto's na de operatie daar zagen ze ook niks op.
dus nu dus duimen dat hij snel opknapt

esther leuk topic ziet er goed uit jullie hebben heerlijk genoten aan de foto's te zien

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:26

Ilona ja haha je hebt hier alleen niet echt een boulevard ofzo met heel veel bars/cafes naast elkaar maar als je weet waar je heen moet is het zeker leuk :j deze beachbar zit vlakbij ons huis: https://www.facebook.com/profile.php?id ... 785&ref=ts en dit is een bar op 5 minuutjes afstand https://www.facebook.com/profile.php?id=100001206671190 ook altijd wel gezellig :) In de zomer worden er ook feesten op het strand georganiseerd enzo. Ik ga natuurlijk niet zoveel meer uit de laatste tijd haha, beestje lastig zo, alleen die beachbar dan nog wel eens, daar kan je ook gewoon lekker op het strand gaan liggen :) Maar wel grappig want zag je foto's en het lijkt wel een beetje hetzelfde sfeertje als hier haha. Maar was dus wel erg goed bevallen daar he? In welk gebied/stadje zat je?

Esther ga even je topic kijken :)

Hier gaat het wel goed, gisteren nog heel even een ritje kunnen maken op Flaaf maar de rest van de dag een enorm drukke beeb gehad. Gelukkig is ze vandaag weer een stuk rustiger :) Het heeft vannacht en vandaag een beetje geregend, maar nu is het wel weer lekker :)
Oh we zijn EINDELIJK bezig de zadelkamer in te richten haha, ach tot nu toe was het niet echt nodig ook maar nu we weer aan de slag gaan moet het toch maar eens allemaal netjes en georganiseerd worden :j dus een grote hanger voor 20 hoofdstellen/halsters/wat dan ook laten maken bij de ijzerlasser, we hebben nog stukken hout van de deuren liggen die we in de muur gaan metselen als zadelsteunen. Het zal nog wel een paar dagen duren maar inshallah volgende week hangt alles netjes op z'n plek en hoeven we niet steeds alles van de garage aan de andere kant van het landje naar de paarden toe te slepen :D oh en binnenkort gaan we met de uitbreiding van het huisje daar beginnen *\o/*

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 22:13

Lekker hoor alles op zn plek ;). Woon je nu eigenlijk alweer in het huis of gaat dat nog even duren?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:31

Ik kom ook weer eens aanwaaien!

Heb het heel druk met mijn studie, dus weinig tijd. Hier in het topic is het ook wel redelijk rustig de laatste tijd.
Furia gaat beter, hij is heel erg afgevallen door het einde van het weideseizoen en de stress van de onrust van de kudde ernaast.
Daarom heeft hij twee weken vakantie gekregen en begint nu echt op te knappen, eindelijk zie je z'n ribben niet meer (voelt ze nog wel).
Zijn nek/schouders en bovenkant billen hebben wel flink ingeleverd, maar gisteren stapte ik weer op en was het toch al weer iets beter.

Daarnaast heb ik eergister ook een fotoshoot gehad, was super leuk! En ondanks dat hij niet zo barok op de foto staat als normaal vind ik de foto's prachtig geworden :D
Oja, en daarnaast heb ik mijn rijbewijs gehaald én hebben we een nieuwe auto.

Angela: Je was dus niet zo lekker, nu weer helemaal ok? Nieuwe paardje bevalt nog steeds?
Martine: Super lekker dat je bent weggeweest met Flaaf! En hoe gaat het nu met het wondje van Mabrouk? Dat is dan weer een nadeel denk aan jullie klimaat, dat dat soort dingen ook sneller broeien. Ook lekker met het huis en zadelkamer bezig, wordt vast prachtig :D
Michelle: Goh, de baby vindt het lekker in je buik denk :D Zal wel snel komen vermoed ik zo!
Anita: Leuk schriktraining gehad! Heerlijk dat hij het zo goed deed en hihi leuk voetballen!
Ellis: Weer lekker aan de slag met Fifi en bij je knappe zwartje geweest!
Saida: Dat moet lekker zijn geweest voor het eerst weer op Rints!
Iloon: Knappe Chico!! Zijn manen lijken echt lang op die foto! En ohz bij de staleigenaresse ziet ie er ook toppie uit!
Esther: Ik had je verslag al gespot, lekker hoor, zag er super uit!
Debby: Vervelend dat je niet lekker was/bent. Heb je zelf nog gelest?
Denise: Ach arme hond, veel sterkte voor hem. Dat houdt je inderdaad wel even bezig..

Over bitjes en verharen, ik heb een pessoa magic watertrens ( http://www.dochorse.nl/product/detail(1902).aspx?network=tradetrackernl ).
Vormt een stangetje als er druk op komt, anders is het een gewoon dubbelgebroken watertrensje. Erg fijn!
Furia zit al idioot dik in zijn wintervacht, echt bizar! Gisteren heb ik in de avond gereden maar alsnog was hij aan het zweten terwijl hij niet heel veel had gedaan.
Hij stond alweer een flinke tijd met een regendeken op (omdat ie zo dun was en 24/7 buiten staat) maar nu weer lekker zonder.

Ik heb ook wel weer spam, dit is echt mijn favoriete foto van de shoot afgelopen woensdag:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:51

Wauw, dat is idd een heeeele gave foto!

Ook mooie foto's van ponykamp weekend, gaaf hoor!

Ik vind het hier idd erg rustig, vergeleken met 2 jaar terug zeg.... :o

14 Oktober is de dag dat jullie opnieuw mogen duimen voor me, dan wordt ze geherkeurd.
2 dagen voor mijn verjaardag, als dat nou geen geluk brengt :+

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:20

@ Madelief: klinkt allemaal positief! Super! Mooie foto!

@ Robijntjah: Zou wel een prachtig verjaardagscadeau zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:36

Echt he?
Goh, ik zat laatst jouw foto's te bekijken en ze lijkt ook al op Frio!

Hoe groot zijn jullie Anda's?
Dit meisje is maar 1.52 ongeveer...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:49

Robijntjah, oja was ik jou vergeten! Oude bekende vh topic idd :j Weet alleen je echte naam niet meer.
Furia is ook maar 1.51m, ik ben zelf ook niet al te groot.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:54

Frío is ergens 1,56 a 1,58m. Maar redelijk schoft, dus als je ernaast staat is niet zo erg groot.
Wel flink barok (geworden), dus lekker breed waardoor hij onder het zadel groter lijkt.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:54

Heey

Esther: Leuk verslag en leuke foto's :D Was zo te lezen een erg leuk kamp :D

Denise: Arme hond :(:) Hopelijk is hij snel weer opgeknapt :(:).

Martine: Wat fijn zeg :D

Jolijn: Oeh, dat zou wel super zijn als ze dan goed gekeurd word :D
Een mooier cadeau bestaat er haast niet.

Madelief: Gefeliciteerd :D Super dat je nu je rijbewijs hebt :D En fijn dat Furia weer aan het opknappen is.
Ik heb gereageerd in je topic. Zijn echt prachtige foto's geworden.
Met mij gaat het weer goed. Ben gister weer naar school geweest en dalijk weer naar stage.
En Nikita bevalt super :D Ze heeft natuurlijk wel wat streekjes maar dat mag ook. Ze is echt helemaal opgefleurd nu ze bij ons is. Ik hoop vanavond een buitenritje te kunnen maken met haar.

Hier gaat alles weer goed :D Nikita en Nouchka zijn echte vriendjes geworden :D Ze krabbelen mekaar regelmatig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:11

Fijn Angela!
Madelief: Jolijn was mijn naam! Van Robijn, het bruine friesje!

Ja, die merrie is ook al flink breed maar dan meer van vet (staat ook op streng dieet nu :P)!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:31

Madelief: Leuke foto! Je stond ook al in de advertentie van PK Desings zag ik :P.

Angela: Fijn dat alles zo goed gaat! Hopelijk mag je nog lang van allebei de paardjes genieten :).

Ik heb net een sollicitatiegesprek gehad in Leiden, wist totaal niet wat ik kon verwachten maar het was echt een leuk gesprek! Ging heel goed en ik was heel relaxed! Vrijdag weet ik meer dus ben benieuwd... Had heel veel pluspunten alleen 1 minpunt en dat was dat ik geen ervaring had met boekhouden e.d. Maar ach alles valt te leren :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:19

Spannend hoor, ik duim voor je!

Ik ga lekker de paardjes wassen, is het weer voor!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:58

Esther nee dat gaat nog wel even duren! Moet nog enorm veel gebeuren, en met de kleine daar zonder elektriciteit enzo zitten is gewoon niet handig.. We zitten er vlakbij, zijn overdags veel daar en de staljongen slaapt bij de paarden.. We blijven nog even genieten van ons huisje aan zee met alle comfort, hopelijk kunnen we voor volgende zomer ofzo het huis in bij de paarden :)
Ik vind Shaggy er echt goed uitzien trouwens, die vlechtjes staan hem ook leuk :D super dat het sollicitatie gesprek zo lekker liep!

Madelief wat een mooie foto's!! Vind hem er mooi opstaan hoor! De rust is nu ook weer wedergekeerd in de kudde toch? Ja Flaaf is zo'n lekker beest toch <3 voor Mabrouk heb ik nu een goede creme op aanraden van een bevriende bokster, hoop dat het nu snel beter zal gaan :) enne, weet je al wat of het misschien nog gaat lukken om te komen?

Jolijn ik duim voor je mee!!

Angela fijn joh dat ze zo goed samen gaan :)

Hier even balen, m'n auto staat nu al 2 maanden stil, onderdeel is kapot... Nieuwe besteld uit Nederland (hier verkopen ze geen Jeep onderdelen :( ), hebben ze de verkeerde opgestuurd :'(

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 16:05

Jeetje Martine dat schiet lekker op!! Hoelang moet je nu weer wachten op het onderdeel?

Angela, wat fijn dat die 2 goed gaan samen!!

Madelief, ik was het topic al tegengekomen! Ik vind het erg leuke foto's. Wat jammer dat het zo aan hem heeft 'gegeten'.
Voer je hem nu ook extra bij?
Maar de baby heeft het inderdaad erg naar der zin! Het is wel steeds aan het rommelen maar het wil niet doorzetten :( Laatste paar dagen kan ik 's nachts echt niet slapen, steeds wakker enz. Beetje vervelend haha.
Gefeliciteerd met je rijbewijs! Wat voor auto hebben jullie gekocht?

Robijntjah, ik ga duimen voor je dat ze goed gekeurd word! Zou wel een erg leuk verjaardagscadeau zijn!

Esther, ben benieuwd. Maar boekhouding is zo geleerd hoor! Ik ben een 1.5 jaar geleden blanco bij een administratie kantoor binnen gekomen. Even een opleiding erbij bij Markus Verbeek en had het zo door. Boekhouding is niet moeilijk, je moet er alleen oog voor hebben.
Om wat voor vacaturen ging het gesprek?

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 18:54

Even Hincie spammen...:
Onze 3e springles.

Afbeelding
Zien jullie ook die hele hoge onzichtbare hindernis :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 19:53

Leuk he springen :). Ik ga nu ongeveer net zo hoog als dat jou hindernissen staan :P. Vooral die hekjes zijn leuk :=. Shaggy ging de vorige keer toen ik over zo'n bord moest springen echt boven de hindernis soort van naar beneden kijken van huh waar ga ik nu eigenlijk overheen.... Borden en hekjes zijn ook zo spannend... Gewoon balken das dan weer heel normaal :D.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 21:29

Ja Hinc kan al een stukkie hoger maar die planken wil hij totaal niet. Vorige week ging hij alleen maar in de staak dus vandaar dat het laag staat. Ik hen dat stal beekhoeve bord ook al eens gesprongen..

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 21:34

Condo is gisteren in een sloot gevallen, hij had een vliegenmasker op maar hij had dat blijkbaar smerig gemaakt met rollen, ik loop met de kruiwagen de wei in en zet die naast de sloot om zijn berg mest op te ruimen. Komt ie aangedraafd naar me toe, maar ik zag dat hij de kruiwagen niet zag staan. Dus ik probeer er nog voor te springen, en ik riep nog Condo HO! Maar ik was net te laat en hij votste tegen de kruiwagen aan, en struikelde zo de (best diepe) sloot in. Ik schrok me ROT!! Ik dacht nu breekt ie zijn benen of nek. Hij ging bijna helemaal kopje onder, en krabbelde toen heel erg geschrokken gelukkig zelf aan de andere kant weer op de wal. Toen stond hij in een stukje niemandsland wat afgesloten is met dichte hekken, nergens een opening waar je hem er uit kon halen, dus vriendlief moest de boormachine pakken om wat banden van de bak los te maken. Condo was echt heel erg geschrokken maar zodra ik hem vastpakte en hem even(shakend) toesprak, ontspande hij gelukkig. Heb hem daarna gewassen, want hij STONK en was ZWART. Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden maar mennn wat een afschrikwekkend gezicht was dat om hem zo, kop voor, de sloot in te zien vallen.....arm beest, hij zag het gewoon niet! Vanavond gelukkig gewoon een kwartiertje met hem gereden en hij was helemaal in orde. En uiteraard nog net zo gek als altijd.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 21:35

:wave:

laura gaaf zeg!

jeetje wat schrikken zeg met condo!
gelukkig is het goed afgelopen...

verder probeer ik het lezen aardig bij te houden, maar kom echt soort van tijd te kort op 't moment...