Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bullymonster schreef:Ingrid: ik krijg les van Michael Wanzenried. Europa's beste Parelli instructeur en Phillippe Karl instructeur. Heb eerder bij hem gelest. Hij is echt zo goed!
Citaat:Al die zwetende paarden, wat goed, dan moeten ze wel hard aan het werk gezet worden.Ik krijg hier het zweet er niet op, terwijl ik toch zo mijn best doe. En ook echt te warm in de binnenbak, how intresting. Het doet de meeste paarden in ieder geval wel goed. En het is altijd wel een veel mooier zicht, al is dat geen reden opzich.
idefix4 schreef:Branka: Beda en Madelief gingen Furia scheren. Dat is toch behoorlijk dicht bij jou? Biedt ze wat aan en ze komen vast bij je..
cloris schreef:Bullymonster schreef:Al die zwetende paarden, wat goed, dan moeten ze wel hard aan het werk gezet worden.Ik krijg hier het zweet er niet op, terwijl ik toch zo mijn best doe. En ook echt te warm in de binnenbak, how intresting. Het doet de meeste paarden in ieder geval wel goed. En het is altijd wel een veel mooier zicht, al is dat geen reden opzich.
Op zich valt dat wel meeik werk zelf met interval training en over het algemeen zal mijn paard niet hijgend en schuimend van het zweet de baan uitkomen, eigenlijk heb ik nooit een overdreven bezweet paard maar met deze vacht hebben ze het al warmer bij aanvang, zweet bij flank en keel heb je zo voor elkaar daarvoor hoef je niet eens echt intensief voor te trainen (ga zelf maar eens een rondje rennen met een dons jas aan)
Piropo knapt er altijd weer ongelofelijk van op (niet alleen kwa uiterlijk)
_Saida_ schreef:Wanda -> Betere gel is er niet dan een beetje paardensnot!![]()
Als je hem niet vaker hebt horen hoesten dan alleen gisteren 3x dan kan je er wel van uitgaan dat er niets aan de hand is.
Bullymonster schreef:ik krijg les van Michael Wanzenried.
Bullymonster schreef:Cloris: Leuk, van wie heb jij les gehad dan? Ik vind hem zo goed omdat hij naast dat hij een goede horseman is, ook nog eens heel goed klassiek kan rijden. En bij de mensen die wat kunnen is het altijd erg leuk om te zien.