zo hele erge leuke foto`s gezien en vooral van het net geboren schaapje
probeer als ik even iets meer tijdt ob=ver hebt toch teproberen om bij telezen ,
maar een paar dagen niet geweest en mega veel bladzijdes verder
donderdag krijgen we bericht of ons huis is verkocht .
vanavond ff een bak in het land uit gezet met de boordjes er bij
niet een bak met helemaal een hek er om heen hoor ,het gaat er mij om dat we gewoon lekker kunnen oefenen voor de wedtstrijden en zo lekker kunnen rijden toch makelijker als er boordjes staan vindt ik .
romee mijn jongste dochter moer morgen middag naar het ziekenhuis toe ,ze krijgt oorbuise voor de 2e keer.
ook nog zo stunt belt het ziekenhuis mij gisteren op en zeg u kunt eerder komen met u dochter,
ik zij okee altijdt goed hoe eerder hoe beter dacht ik .
ja zij ze want haar neus amandelen moeten er ook uit ? ik dacht hm neusamandelen ik zij nee hoor
o zij ze dan staat er een verkeerde code op haar papieren ? hoe kan het .
nou had ze niet gebeld wat dan ,hadden ze het alle 2 gedaan ? ik vindt dat dit echt niet mag kunnen hoor
maar gelukkig werdt ik gebeld .
maar morgen zeg ik wel oorbuisjes he !!!!

Heerlijk in het zonnetje.
Ben benieuwd wat masaro van Terroso vindt.

. 
.

.
Jammer maar helaas door mij heeft hij daardoor wel geleerd door het bit heen te rennen
Waarschijnlijk om zelf aan te geven dat hij zich best goed voelt, maar ja hij moest toch even rustig aan doen voor dat rechterachterbeen. Dat het hem daarin zat werd mij gisteren weer extra bevestigd. In de rechtergalop wil hij altijd liever zijn achterhand even iets naar binnen zetten, om er minder gewicht op te hoeven dragen. Normaal kan je die er dan makkelijk onder plaatsen, maar gisteren begon meneertje toch te staartzwiepen in de bochten toen ik hem dat in de rechtergalop vroeg. Op de een of andere manier voel ik me daar wel beter onder, dan weet ik dat het vanuit het geopereerde been komt en dat er verder niets engs aan de hand lijkt te zijn. Misschien stom maar ik wil wel weten waar het hem dan steeds in zit als hij onregelmatig wordt.
). Ik wil even een stapje terug, hem eerst weer wat sterker maken achter en heel voorzichtig aan, en dan van daaruit weer uitbouwen. Balen dat de cross er nu net is, wil zo graag die hindernissen met hem springen (de lage ponyhindernissen dan hehe) maar dat lijkt me nu nog niet echt slim. De mensen die trouwens vroegen naar hoe dat eruit ziet, heb de site van dat bos gevonden:
.
. Hopen dat alles toch nog op de pootjes terecht komt! 
*Amanda is daar echt een voorbeeld van, die is bijna niet te houden soms...* . Ze mogen best een lekker galopje ect doen, maar wel wanneer ik dat wil! Maar ik blijf lekker consequent, dan komt het goed!
Zal die wel weer ff leuk vinden!