[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:58

Wat een schatje Lachen. Dat filmpje ook.... Echt mooi al die sprongen Haha!. Ik vind het ook zo heerlijk om naar veulentjes te kijken.... Twee veulens bij ons op stal lopen nu ook de hele tijd te spelen.... Vooral de wedstrijd wie het snelst het land rond rent is erg leuk om te zien Haha!. Ze doen echt alles samen tegenwoordig.....

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:01

zasread schreef:
Dicha Lovers Ik kijk elke dag uit naar de filmpjes!
Dat mag je straks ook wel doen met Fiesta haar veulentje Knipoog

Ik zal mijn best doen! Haha!
Ik weet niet of er een limiet zit aan het aantal MB dat je op youtube mag uploaden, maar ik ben bang dat ik er nogal wat heb dan Knipoog

zasread schreef:
Tiberius is 1.60m

Oh, ik had zelfs nog groter verwacht vanaf de foto! Grappig!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:03

Ik had ook wel verwacht dat ie groter was idd Lachen.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:09

Dan kan Tibi trots zijn, want dan is het hem gelukt om als een grote stoere kerel op de foto te staan Knipoog

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:31

Saida: Das helder, meeste punten wist ik al wel maar dit is nog even extra info.
Sanne: ik heb dus met schoenen (en ook met kleding) dat ik al helemaal in mijn hoofd weet hoe ze er uit moeten zien... Maar zie die vervolgens maar te vinden Clown
Spannend je tentamen!
Michelle: Oke, dat wist ik ook nog niet... Als ik dat zo schat zijn t wel drie vingers zo uit mijn hoofd, maar dat moet ik nog maar even preciezer bekijken. He, naar de mijlonairsfair, doe er mij ook eentje dan Tong uitsteken
Vet goed van Sita! Lekker hoor, en een lekker les gehad zo te lezen Pling En de veulentjes Lovers
Zoe_Iris: he he, nou 1.70m... Das mij toch iets te hoog Tong uitsteken En schoenen zijn verslavend Haha!
Sanne: Wauw, hij kanlt wel echt van het scherm vind ik, aansprekend paard! Beenligging stoort me nog niet eens, meer het omlaag kijken... Maar joh, tis altijd wennen een nieuw paard en vind het er écht al goed uitzien Ja
Ilona: Ja, je laatste examens zijn wel belangrijk ja Haha! Maar was wel gezellig geweest Haha!
Aline: Whahaha, heb echt vlak gelegen om dat filmpje ROFL
Piroutte zit er wel in! Foto's zijn ook leuk!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:32

Sanne super leuke foto’s toch?! Ik vind dit allemaal goede momenten! Wel oppassen dat je niet in je polsen knikt, voor de rest netjes hoor!
Maar een beetje trotser zitten mag wel Haha! lekker voor je uit kijken, een open blik helpt mij altijd ook in het vinden van mijn eigen evenwicht.
Eerst keek ik áltijd de volte in als ik de volte reed, alleen ga ik dan snel scheef zitten, en valt het paard ook naar binnen! Weet niet of dat bij jou ook zo is maar het is een voorbeeld van hoe het kan werken als je een open blik hebt.
Als ik om mij heen kijk terwijl ik de volte rijd, zit ik ook recht en valt hij niet meer naar binnen!

Mies: hahah de billenbijter Haha!

ik ga straks weer filmpjes kijken! Nu lekker rijden Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:49

Sanne -> Vind het er niet slecht uitzien op de foto's, hoor!

Michelle -> Wat een binken zijn het al weer zeg!
Dat gaat hard hè?

Ilona -> Hmhm! Ik heb goed opgelet gisteren met zadels passen!

Aline -> Hahaha! wat een springbokje idd! Haha!
Leuke naam Dicha, klinkt heel lief!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:54

Ik vind mezelf eigenlijk nooit echt mooi rijden op de foto Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig vinden jullie het niet al te slecht.
En ik zal jullie tips meenemen! Denken om mijn beenligging, trots kijken en niet steeds Tibi bewonderen onder het rijden Tong uitsteken

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:55

Ik gaat vanmiddag Atlas lekker longeren... Gister les gehad en het ging echt niet.... Ik had even een enorme dip omdat de eigenaar weer even iets heel 'vriendelijks' in de agenda had geschreven (maar ja dat heb je met verzorgpaarden....). Daardoor had ik eigenlijk ook al gelijk niet veel zin meer in mijn les...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:58

Saida: Ik zou ook wel weer eens wat willen 'leren'. Veel meer over paarden.. Er is nog zóveel wat ik niet weet. Maar heb het gevoel dat ik de laatste jaren een beetje 'stil' sta zeg maar... Gelukkig lees ik veel op bokt... Knipoog

Madelief; had idd gezellig geweest.. Ben nu bezig met stage verslag, en gelukkig schiet het nu een klein beetje op, maar moet nog genoeg doen, er lijkt geen einde aan te komen Nagelbijten / Gniffelen Ik hoop maar dat ik het allemaal red, haha.

Aline; aaaaaaagg goss!! Je word toch helemaal verliefd op zo'n kleintje!! Lovers Ze is echt heel erg knap hoor, en mams ook trouwens Kwijl . Dat filmpje, ROFL Was echt super om te zien, heerlijk dat gedartel door de wei Knipoog

Esther; succes met Atlas! Een keer aan de longe trainen kan geen kwaad! Jammer dat je les minder ging, maar ik denk dat ik een klein beetje een idee heb over hoe en wat.... Balen is dat he met verzorgpaarden Ach gut Ik ken het al te goed. Gelukkig heb ik nu een super leuke pony + eigenaresse. Maar toch wil ik het liefst mn eigen Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:04

Tja helaas heb ik het niet getroffen.... Krijg steeds ergere verhalen te horen... Doordat ik hem een hele tijd alleen heb gedaan had ik weinig last van dr maar nu ze weer zo af en toe komt wordt ik er niet echt vrolijk van...
Iedereen in mijn omgeving zegt ook dat ik gek ben dat ik nog blijf, maar ben veelste gehecht aan At doordat ik hem al best lang doe en de laatste weken/maanden zelfs helemaal alleen...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:26

Ja, balen is dat dan he.... Maar ik ken het wel. Het paard is dan te leuk & lief om er mee te stoppen.. Ik hou me altijd maar vast aan het idee dat ik ooit een eigen paardje voor mezelf ga kopen Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:27

Allemaal mooie foto's! Al die veulentjes, en die mooie paarden. Kan alleen niet echt reageren, zit ff kort op mijn stiefvaders werklaptop, internet doet het niet, morgen pas weer.

Foto's komen ja. Er zijn een paar mensen die foto's maken Haha!. Hihi, ja ik laat ze een poepie ruiken. Vandaag voor het eerst de proefjes gereden, Fuego wist niet wat die meemaakte, alles zo snel achterelkaar.. Hij deed het maar automatisch, lekker sukkelig Nagelbijten / Gniffelen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:35

Prinslover schreef:
Ja, balen is dat dan he.... Maar ik ken het wel. Het paard is dan te leuk & lief om er mee te stoppen.. Ik hou me altijd maar vast aan het idee dat ik ooit een eigen paardje voor mezelf ga kopen Knipoog

Jah idd dat doe ik nu ook.... Nog maar een jaar studeren misschien drie en dan wordt die droom hopelijk werkelijkheid!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:48

Ilona -> Het wordt gewoon tijd dat je je eigen kanjer gaat krijgen, dan kan je weer volop leren! Vork

Esther -> Misschien eens een gesprekje face-to-face?
Als jullie alleen maar via een schriftje heen en weer babbelen komt het niet echt over lijkt mij.

Jullie paardje komt echt wel een keer, als je maar blijft geloven dat het gaat gebeuren.
Het heeft mij 18 jaar gekost, maar uiteindelijk heb ik dan toch mijn eigen droompaard!
Zo zie je maar dat dromen niet altijd bedrog zijn! Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:55

Aline: Dat filmpje!!! Gister waren de veulentjes niet echt actief dus weinig actie foto's! Waneer is de volgende uitgerekend?

madelief: Ah ga je toch ook mee een vent uitzoeken Tong uitsteken

iris: Ja das niet normaal...die zit altijd aan iedereen zn kont te bijten!

Saida: Gaat zeker hard, maar je kan wel goed verschil zien tussen sharedon en schocolat, ookal is sharedon ouder hij heeft toch meer paard en sharedon pony.

esther: He balen, had ze het niet beter persoonlijk kunnen zeggen, komt toch heel wat anders over dan via een agenda!
Ik zou maar is goed gaan praten met die eigenaresse, tuurlijk ben je aan hem gehecht maar dan hoef je je nog niet zo op je kop te laten zitten!

Ik heb dr hard voor moeten werken en sparen, maar heb nu wel mn eigen paardendroom!!! Komt vanzelf! Je gaat het alleen maar extra waarderen als je dr zoveel moeite voor moet doen!
Woow ik had op internet (2e hands) een longeersingel (zo'n uitgebreide) gekocht..7,50 ex verzendkosten...ik dacht ahja als de pessoa eraan kan ben ik al blij. (leende die nu van stalgenoot maar die is verhuisd) en het is me toch een mooi ding!! Sta dr best van versteld eigenlijk. (nieuw kosten ze al gauw 30 euro dusja)

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:35

Sanne dankje wel Haha!

aline: wat een lekkerding dat veulen van jou en dat filmpje gewoon te leuk Haha! en dan dat eiegnwijze koppie er op heerlijk om te zien Haha!

mijn droompaardjes staan helaas in amerika maar ben ook super blij met mijn lieve Janske Haha!
vanavond mag ze weer aan de bak Whoosh!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:37

relaxt michelle: toch een superr aan koop geweest Knipoog

heb vandaag ook weer iets nieuws gekocht wilde heel graag een witte rijbroek met leren kl\ont vlak en die heb ik nu Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:41

welke paard dan (in amerika)
Mijn witte broek zit ook heerlijk!!! Wil hem in de zomer een keer aan als shannon beter loopt voor fotoshoot, maar voor de rest is ie alleen voor wedstrijden. Was een beetje duur om zo mee te rijden, en ik ben zo'n viespeuk dat dat 5 min wit is!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:11

ik heb 1 merrie en 3 hengsten daar staan Knipoog

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:24

flamon schreef:
ik heb 1 merrie en 3 hengsten daar staan Knipoog

Huh? Hier heb je nooit wat over verteld, of heb ik iets gemist?
Vertel! Haha!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:34

fanny: interessant, Haha! leg uit?!

mies: haha zittie dan ook altijd aan jou kont??

Nou mensen, ik heb weer een heleboel tijd nu alle schoolgebeurens helemaal over zijn en ik alleen Luitje te doen heb qua vaste dingen.
Misschien dat er hier geïnteresseerden zijn voor een fotoshoot?
Ik doe het allemaal nog niet professioneel maar ik vraag er wel een kleine vergoeding voor.

Ik ga even een topic openen met wat informatie enzo Lachen!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:19

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 20:06

Leuke voorbeeldfoto's hoor in dat topic Knipoog.

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 20:34

dankje Haha!