Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caro_MarjaH schreef:Wat betreft de tinkerwedstrijden heb ik echt niet het gevoel dat daar punten cadeau worden gedaan, geen sinterklaasjury's dus. Sfeer is meestal top en je valt inderdaad niet zo uit de toon met je fries tussen de koudbloeden.
De regels voor transport tijdens de vogelgriep staan op de site van de knhs met de nodige linken.
Estherr__1 schreef:Haha L_Vie prinsesjes moeten indd ook aan het werk!
Is wel een beetje herkenbaar, mijne is ook echt een Diva maar dan gelukkig niet echt saggo of nukkig tijdens het rijden.
Tijdje geleden reed ik samen met iemand anders in het bos, dat andere paard liep gewoon onder een tak door (op hoofd hoogte) maar denk nou maar niet dan mijn diva daar onder door/tegen aan liep..
L_Vie schreef:Vandaag weer lekker gereden op mn hobbelpaard. Nieuwe fase is bokken. Ach vandaag niet zo hoog. Als ik boos begin te praten gaan die oren naar achteren haha gekke merrie.
Goed ervoor gelongeerd dus ze was mooi rustig, niet met me gaan rennenvoortaan maar gewoon altijd doen, totdat weer beetje normaal is.
Morgen misschien voor het eerst les op de manege, spannend!
Hebben jullie ook filmpjes van jullie proefjes? Vind wel leuk om ze eens te zien! Zie hier nooit friesen
berdien85 schreef:Jij ook gefeliciteerd Kaula! Welke punten gaan nog niet goed?