jus schreef:Hoi allemaal , ik vind die bruine PRE met die doorgezakte rug echt niks , zonde hoor zit mooi hoofd op.Citaat:Zwart eerlijk gezegd niet, vind het net veredelde Friesen en dan ga ik liever op zoek naar een goede Fries.
Sorry hoor totaal niet mee eens , de bewegingen en karakter en uiterlijk zijn zo anders bij een PRE dan een Fries.
Hier een zwarte PRE van een leerling vind niet veel weg hebben van een Fries waar er ook een paar van op stal staan dus ik heb vergelijking![]()
http://img30.imageshack.us/img30/1756/ikerb.jpg
Het is ook maar mijn smaak waar ik het over heb
En deze lijkt zeker niet op een Fries, maar mijn smaak is het niet. Maar goed, het is een foto en dat is slechts een moment opname.
maar wel lekker koppie
. Alleen toen ik de rest van de foto's zag toen bleef er nog weinig van over.................
Ik vind zo'n rug echt niet mooi, het is toch wel vrij extreem vind ik, zonde zeg!! Ik snap ook wel dat jij een ander soort type zoekt, zeker voor jouw doeleinde..
. Hopelijk is het nu opgelost!
rug en benen niet geschoren dit keer omdat hij van 06.30 tot gemiddeld 20.30 buiten staat tis wel een apart gezicht moet ik eerlijk zeggen, een mengeling van wit (winterhaar) en zilver hihi maar goed, het moest in dit jaargetijde maar even functioneel gezien het binnenseizoen met wedstrijden, hij zweette zichzelf rot in die binnenbanen.