[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:08

Mies_Apollo schreef:
karina: Bij Boer mies???! Dan ben je hier in de buurt!
Waar zou je slapen? Kun je niet hotel pakken? Als het douchen echt afzien is geef je maar een gil ;)

Euh, ik weet niet hoe de boer heet maar dat zal best wel ;) . Het is in ieder geval tussen de manege en de voetbalclub. Er is ook een binnenbak die zo'n beetje halfopen is, met van dat windgaas. Tenminste, dat was toen in ieder geval zo.

Hotels zijn allemaal schandalig duur, dat trek ik niet. Bovendien neem ik het liefst een hond mee omdat *confession-alert* ik het ontzettend niet prettig vind om op een vreemde plek in m'n eentje te slapen. Ik heb een B&B in Rijsbergen, op de kaart leek het in de buurt en dat hoop ik dan maar. Ik kon er alle nachten terecht behalve nu van vrijdag op zaterdag.

Tijdens een andere clinic heb ik wel op die zolder geslapen, en een nachtje zal ik wel redden maar voor langer ben ik nu toch echt te oud, dat trek ik niet meer.

Michelle_88

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:25

Dat is bij mies..die binnenbak is niet direct aan de stal.

Het is dat ik zelf niet thuis ben, anders had ik je een slaapplek kunnen aanbieden voor vrijdag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:33

Avond!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:45

damessssssssssssssssss gewoon niet bij te houden jullie
gelukkig gaat frank niet super hard dit keer hahaah

ohhhhhhhh wat een lief schaapje en wat een leuke kleurtjes hoe is het nou gaat het drinken nu wel goed dan

castratie foto`s heb ik niet gezien :o maar weet hoe het eruit ziet heb bij tjisl er met me neus bovenop gestaan wou weten dat er wel alles vanaf zou gaan hahaha

verder ik ben het eens dan de meiden de opening gaan doen wederom, jullie hebben wel meer tijd denk je maar maak het maar snel klaar, ze gaan hier als een speer

verder hoop ik morgen weer naar het strand te kunnen dus hoop op droog weer
het gaat super met me ezel hij doet het goed en geniet heerlijk en ik van hem natuurlijk
verder heb ik niet zo heel veel nieuws dit keer
liefs van deze kant van de mailweg doeidoei :D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:52

Natalia -> Jee lekker subtiel zijn ze daar, zeg!
Dat je liever geen hengsten op stal wilt, oké, maar zeg dat dan meteen en neem dan ook geen hengst aan om later lekker l*llig te gaan doen.......

Ilona -> Braaf van Chico dat ie naar je luisterde!
Rints werd ook erg enthousiast/heet van het galopperen en wilde Buehne voorbij gaan, maar mocht ze niet van mij.
Ook als ik haar daarna op het gras wilde laten lopen dacht ze; Jaaa! We gaan weer!!! :):)
Heb ik ook meteen de kop ingedrukt, ik wil geen paard dat telkens als ik met haar op gras wil stappen wil gaan galopperen.

Esther -> Wat een lief aanbod van je moeder! En een leuk vooruitzicht!

Gabriella -> Jammer voor de ooi, maar gelukkig gaat het goed met het lammetje!
Op de foto's is het duidelijk te zien dat het erg vermoeiend voor haar is geweest.
Maar wat ik me afvraag; komen die lammetjes droog uit dat vlies?
Het is nl net of het lammetje droog is.......

Melissa -> Ik blijf Tjardo een gave hengst vinden!
Ben nu eenmaal gek op paarden met mega lange manen! Leuk filmpje!

Michelle -> Wauw, wat gaaf die binnenbak! Ben helemaaaaaaaal niet jaloers! :D
En voor je liefdesverdriet;
Afbeelding

Benthe -> Das niet zo mooi een peesblessure, en helemaal niet op die leeftijd.
Alles geneest toch langzamer dan bij een jong paard.
Mag ik je een tip geven?
Van Groene Os peescompositum geven voor herstel van de pees en drainagecompositum om de afvalstoffen goed af te voeren.
Heeft super geholpen bij een oudere ruin bij ons op stal met een flinke peesblessure waar weinig hoop voor was!

Als het me lukt om een trailer te regelen of met iemand mee kan rijden dan wil ik graag een clinic gaan doen bij Jenny Veenstra in juni!
Haar manier van rijden spreekt mij ook erg aan, heel vriendelijk.
Waar ik vorig jaar een trailer heb gehuurd heb ik al gemaild om te vragen, maar wacht nog op antwoord........ :=
Hoop zo dat het gaat lukken!
http://www.youtube.com/watch?v=Pc6U58fMrt4
http://www.youtube.com/watch?v=ZhLmAsd51Ws

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:43

Heey
Net weer bij moppie geweest.
Lijkt wel alsof hij steeds stijver word :?
Net even gelongeert maar dat ging zo slecht dat ik daar maar mee gestopt ben :(.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:59

Wauwwww Mies, dat wil ik oooookkkkk!!!!

moppielover; Is hij niet spierbevangen??????! Ik zou toch maar oppassen, een paard wat spierbevangen is, moet je niet laten "werken".

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:02

Saida Waar ga je die clinic doen?
Ik weet dat ze bij ons op de stoeterij aan het proberen zijn een clinic van haar te regelen...

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:08

Hmm benthe, hopen dat Irma er snel bovenop komt:) Je komt zaat toch ook naar ilaa dr birhtday toee?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:08

Moppielover : msschien even een paar dagen rustig aan stappen?

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:13

Dacht he er wordt helemaal niet meer gepost hier want krijg maar geen mailtje. Zie ik dat ik gewoon niks heb gehad van bokt en dat ik nu dus weer tig pagina's kan gaan bijlezen....
Daar dus even geen zin in eigenlijk. Zal ik morgen weer doen. Heb zin om zo lekker op de bank te gaan hangen. Maar eerst even deze met jullie te delen:

Afbeelding

Zo meteen komt de andere maar photobucket heeft een slecht humeur...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:15

gaaf zeg!

Jolijn hoe was de echo?Alles goed?

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:33

Waaraan je een Spanjaard kan herkennen.....

Siesta zodra de zon weer gaat schijnen :+ :+

He-le-maal kapot!

Afbeelding

Zelfs zijn hoofd omhoog houden wordt Cantaor teveel...
Afbeelding

Waarop ook Bobby besluit dat die taak toch echt te zwaar is :-D
Afbeelding

Engreida kijkt er eens naar.....

Afbeelding

En donderd om :Z

Afbeelding

Taco ligt nooit buiten...maar het viel hem zwaar, zo moe van de hele nacht bezig zijn je tot Tinker om te toveren :(

Afbeelding

Die arme kleine Joekel maar de wacht houden, hij stond op een gegeven moment letterlijk te tollen op zijn beentjes :mad:

Tempreramentvolle paarden hoor...die Spanjaarden |(

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:38

en wat gaan we weer hard vandaag. ik hou t kort.
mies: wat een geweldig mooie bak!
malin: jij staat een eind van huis zeg. is bijna dezelfde tijd als van H-I-O naar hier. 10 mei kan ik zeker niet: communicantje. de 9e wellicht wel, maar zo ver van tevoren kan ik nooit plannen. laat het daarom niet van mij afhangen hoor. ik kan bij wijze van spreken nog op die dag alsnog beslissen of ik ga of niet
mis ik nou iets over ldvd en een prille maar nu-al-zeker-trouwen relatie?? haha
nathalia: leuk zo'n fijne stal. hier in de regio wordt ook erg negatief over hengsten gedaan helaas.
goh, castratie is toch wel een onderwerp waar de meningen erg over verdeeld zijn. overigens kan ik goed tegen zulke foto's maar heb meer een eigen mening over het wel of niet kunnen van zoiets op dit forum. maar goed, ik respecteer ieders mening.
cyrina: haha leuke foto's. laatst met dat mooie weer lagen des en prince ook heerlijk te zonnen in de bak. wit zand is snel warm he. ja waar is het temperament gebleven.

nog effe het meeting topic bekijken, dan zijn we weer helemaal bij
Laatst bijgewerkt door frankiej op 07-04-09 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:39

Cyrina :') _O- wat een luiaards

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:47

Haha, mooi gezicht Cyrina!
Ik zit hier nog steeds maar te wachten tot KWPN-merrie eens flink plat gaat liggen (en er een veulen uitperst) maar al wat er platligt.... Portugees Veludo en Amerikaan Rico... BADMEESTERRRRRRR.... ZIJN WE AL BRUIN?? 8-) 8-)

Wat een prachtkop heeft Engreida toch, ze is er echt weer eentje voor mijn nieuwe kreet: ZO leuk, kon wel Lusitano zijn :D .

Ik moet trouwens sowieso namen met een E hebben voor Ullkenney d'r veulen. Als het aan mij ligt word een hengst naar X-tremo van Yenneke vernoemd, maar dan dus gewoon met E, maar voor een merrie.... pffff.
Aangezien husband hoopt dat het een veulen wordt wat goed genoeg is om geselecteerd te worden voor een veiling moet ie misschien sowieso maar Ebay heten :Y) .

Frank, ik snap de commotie om de castratie-foto's ook niet zo, maar ik ben natuurlijk vrouw, scheelt vast ;) .

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:49

Heey
leuke slaperds cyrina :D

Ik denk zelf dus ook dat ie spierbevangen zou kunnen zijn.
Maar mijn vader denkt dat ie gewoon stijf is maar ik vind het wel erg lang dat ie stijf is en wil er eigenlijk graag de da erbij hebben maarja mijn vader vind dat niet nodig :(.

En met longeren bedoelde ik eigenlijk ook gewoon stappen ( hij ging zelf ook niet in draf terwijl ie dat normaal wel doet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:55

Echo was helemaal goed Gab, lief dat je het vraagt :)

Leuk filmpje en foto's :+:

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:57

Robijntjah schreef:
Echo was helemaal goed Gab, lief dat je het vraagt :)

Heee, dat is goed nieuws meisje, daar ga ik je gewoon eens mee feliciteren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:58

:+:
Lief! Was stiekem ook best zenuwachtig, en toch wel heel erg opgelucht toen ze niks konden vinden :=

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:00

Super dat de echo goed was robijntjah :D

Ik ga nog even tv kijken en dan naar bed toe

doeiii weltrusten iedereen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:02

Slaap lekker :)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:03

Ik ben hier enkele dagen niet geweest (ik was op vrijgezellenweekend in de Ardennen, was echt super leuk!)
Gisteren had ik een dagje vrij, Licor gereden en daarna Terroso, beide mannen deden super hun best.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar met Licor heb ik een serietje gesprongen van wissels om de twee :D :D Ik dacht, laat ik dat eens proberen en het lukte!!! Wiehoe, ik ben zo blij :D Wissels waren echt het grote Probleem bij ons, dankzij David lukt alles nu zo veel beter en bijgevolg de wissels ook :)
Terroso was ook superbraaf, hij kan nu ook al een beetje schoudervoor in draf en in stap doen we flink aan overschenkelen op de cirkel. In de galop waande ik me even op Licor en zat ik een fractie te zwaar met mijn zit, haha, toen reageerde die zoals Chico op de foto's met Sanne :D Een bokje, heel onschuldig wel. Naast de bak waren ze met een tractor aan het bemesten en merries werden van de weide naar de stal gebracht, maar meneer bleef dapper doordoen, hij was heel makkelijk bij de les te houden :j

Masaroooo, wanneer kom je naar Terroso kijken? :D Hij staat vol ongeduld te trappelen om jou te zien!

Laura, ziet er super uit!!! Hij vindt het zo te zien allemaal best, typisch PRE, Terroso ging ook zo makkelijk :)

Oh wat een heerlijke foto's Cyrina!
Qua trainingsopbouw sluit ik me overigens helemaal bij jou aan, ik doe het net zoals jij :)

Enkele pagina's terug nog de prachtige foto's gezien van de bende bij Karina :D Wat is Veludo een barok dier, zijn hoofd komt zo van een schilderij :D

En verder nog zo veeeeeeel leuke foto's en verhalen, haha, ik kan niet zo goed volgen...

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:15

AHH lief Lobke, dank je! Ik zit ook steeds met verwondering naar hem te kijken, ik zag het er een jaar geleden wel al in maar als het moment komt dat het lelijke eendje zwaan begint te worden (kennen jullie die uitdrukking eigenlijk in Belgie?) dan slaat je hart toch steeds even over hoor. En ik zei altijd dat een kleintje prima was, maar nu toch ook wel heel blij met het stuk wat ie erbij gekregen heeft. Wil hem heel graag weer eens echt meten!

Wat een mijlpijl voor Licor, een serie om de twee, super joh! Gaaf, ik heb nog maar 1 paard zo ver opgeleid gekregen maar dat vond ik ook kicken hoor. Voor Licor helemaal prachtig, ik herinner me heel goed de wisseldrama's van jullie.

Terosso valt wel van zijn voetstuk hoor, bokken?? Foei! Het lijkt wel een heus normaal jong paard ;)

Wat hebben jullie gedaan met het vrijgezellenweekend? Ik krijg net een mailtje binnen van de ceremoniemeester van mijn broer/schoonzus of we even willen helpen verzinnen.... dus ik zoek inspiratie.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:17

Laura Knap paard heb je hoor!

Karina Ja lekker bekkie heeft mijn meiske he! (maar ze kan ook heel boos kijken hoor :D )
Wat dacht je van Ex-trema voor een merrie :+ :+

Lobke Zelfde instructeur zeker :D Fijn dat je mannen zo goed gaan!

Moppielover Spierbevangenheis kan echt heel gevaarlijk worden, is er niemand anders in de buurt die het voor je kan herkennen?
Taco heeft het ook gehad, die kon zijn voorbenen bijna niet meer buigen, maar het beeld kan natuurlijk verschillen.
Mocht hij spierbevangen zijn, heeft hij ook echt medicijnen nodig, het gaat niet vanzelf over.
Jolijn gefeliciteerd! Gelukkig niks aan de hand!