Saida: Haha, gekke Rintske, boos omdat ze niet uit de wei mocht
Ik ken ook een Fries, die erg lastig was met zijn achterhoeven (ivb met mok), dat was precies zoals je beschrijft, maar nog een stadium erger denk ik en wel echt gevaarlijk.. Fijn dat ze daarna zo lief was 
Zadels... Ja dat hoor je overal en van iedereen dat het mega lastig is een zadel te vinden dat voldoet aan alle eisen..
Nu we het toch over zadels hebben, ik heb dus ook een wintec. Wanneer besluiten jullie er een bredere boom in te zetten? Ik ben geen zadelexpert, wil er ook met mijn instructeur naar kijken maar vroeg me ook af hoe je dat bepaald. Heb nl het idee dat er wel een bredere in kan, maar qua ligging met rijden heb ik geen verschil oid gemerkt.
Frank: Heerlijk buiten gereden dus zo te lezen... Lekker hoor! Wat schattig zo met je kinderen en wat is hij braaf zeg!!
Peet: Wat is Tsjillert toch knahap!Echt een schatje 
Anita: Zo, das zeker lekker, onverwachts naar Egypte!
Ook lekker bijgekleurd? Zou wel oppassen met die darmklachten als je uit Egypte komt, had je entingen gehaald? Wordt wel geadviseerd voor Egypte dacht ik zo, voor je t weet heb je een enge ziekte.
Sanne: Een vader van 1 van de kinderen was gretig aan het fotograferen. Ze hebben een weblog dus zal die in die gaten houden voor foto's en ze dan hier plaatsen 
Leuk, op veulen-kraamvisite!
Flamon: En hoe is je wedstrijd gegaan?
Bit is idd lastig te zeggen... Nu moet ik zeggen dat als een bit te groot of klein is je dit altijd snel doorkrijgt want het paard heeft er vrijwel direcht last van (uitgescheurde mondhoeken/wondjes).
Ilona: ja, was wel ff fijn in de prijzen te zitten na dat drama van vorige week... Was toch niet naar Paradiso geweest, scheen niet zo veel aan te zijn dus naar wat kroegen en een club geweest uiteindelijk... Was wel leuk! Foto's van Manda, leuk
! Oja ik ben vandaag in Rotterdam, vanavond dan, Laurens van Lieren Night, bij jou in de buurt dus 
Mies: nee, was toch maar in mn apenpakje gegaan
Fijn dat het beter gaat met jou en Shannon, gewoon er van genieten en ontspannen inderdaad! En weer lekker geld verdienen dus!
Djemo: Hij ziet er weer goed uit hoor in het opvallende setje 
Zoe_Iris Dankje 
Hij (?) ziet er goed uit!! Wel groot haha, hoe groot is ie?
Esmee: Spannend hoor, ben echt benieuwd hoe je het gaat doen! Je start gewoon tussen de pony's denk ik?
Voor de rest ben ik nog beetje moe
Vandaag hele dag werken en vanavond CHIO in Rotterdam, Laurens van Lieren Night vrijkaartjes dus leuk!! Had t alleen niet erg gevonden om op tijd in mn bed te liggen 
Oja en eindelijk mijn perfecte schoenen gevonden waar ik al lang naar op zoek was, maar telkens nét niet kennen jullie het? Mooi zwarte pumps, geen extreem dunne naaldhakken maar ook geen blokken, maar wel flink hoog
met een ronde neus, precies wat ik zocht dus ben helemaal happy!!
En komend weekend dus lekker ontspannen in een hotelletje... en dan nog 2 weken en dan beginnen mijn vakanties!! Echt zo onwijs veel zin in