Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
dan moet je echt een bok geven en nog harder gaan galloperen haha ik had echt zoown lol!
. Kan die weer lekker gek doen
. Hij wordt dan gewoon lekker jolig en dan heb ik weer eens mijn handen vol aan hem
.
?
. Het zullen wel 2 rustigere maanden worden. Maar dat geeft ook niet aangezien ik dan volop kan bezig houden met me nieuwe baan.. Foto's van manda komen er trouwens aan, maar op dit moment staat me pc helemaal vol, en kan er niks meer bij... Dus zal alles eerst leeg moeten halen enzo. Aangezien dat allemaal tijd kost, en ik nog een aantal belangrijke zaken voor school moet doen, zal ik ff kijken wanneer ik ze plaats..
Ik ken ook een Fries, die erg lastig was met zijn achterhoeven (ivb met mok), dat was precies zoals je beschrijft, maar nog een stadium erger denk ik en wel echt gevaarlijk.. Fijn dat ze daarna zo lief was 

! Oja ik ben vandaag in Rotterdam, vanavond dan, Laurens van Lieren Night, bij jou in de buurt dus 

Vandaag hele dag werken en vanavond CHIO in Rotterdam, Laurens van Lieren Night vrijkaartjes dus leuk!! Had t alleen niet erg gevonden om op tijd in mn bed te liggen 
met een ronde neus, precies wat ik zocht dus ben helemaal happy!!
En erg leuk die foto's met je kinderen! 
Tsjah een michelle en een andalusier is dan ook gewoon een goede combinatie
moeten we dr wel 1 kunnen vinden toch! (of we zoeken gewoon een spaanse knar met veel centen) Als je het rijden mist kom je gewoon een keer met mij een rit maken!

.

inmiddels heb ik er best veel maar er is altijd wel iets wat ik liever anders zou willen
Gelukkig is dr een tweeling onderweg (of geboren) en naast een kind van 1 jaar heeft ie vast niet veel tijd meer! (moet hem ook een beetje te vriend houden want hij heeft nog een mooi weitje waar die niks mee doet...dus wil pierre het mss huren)

. En verder kijk je ook een beetje naar beneden... (ik doe dat allebei ook
, ben de hele tijd aan het kijken offie goed loopt
, maar daardoor breng ik Atje weer uit balans...).
.
. Wel een leuke stapavond heb ik gelezen
!
Meeste dingen wist ik wel, maar er staan toch nog handige dingen tussen. Maar blijft lastig met zadels...
Hij ziet er zo al gelijk meer paard uit zeg maar
. Rijden ziet er opzich best netjes uit, alleen je benen is nog een beetje slordig. En let op die knik bij je pols. Je mag ook best trots zitten hoor, op zo'n leuke spanjaard
haha. Maar ik ken het hoor, vreselijk vind k foto's waar ik mezelf op zie rijden.
Het ziet er nooit uit, terwijl het voor me gevoel wel zo is
. Maarja, blijven oefenen denk ik altijd maar 
. En wat leuk dat sita ook zo goed gaat buiten!! Knap paard hoor! Rij je haar nog veel, of heb je nu al je tijd nodig voor Shannon? En hoe staat het met Valerie en dr verzorgpony? Foto's van de veulentjes zijn sweet
. Ze groeien als kool zeg
: http://www.youtube.com/watch?v=32C4IztvGTE

Ik kijk elke dag uit naar de filmpjes!