Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:furioso schreef:Oooh sssssht Furioso is geen ponyhij is ongeveer 1m60
![]()
Intruso zit toch tegen de 1m70 zoiets en hij is nog is dubbel zo breed
Andere optie was dat de andere een mega knol was natuurlijk
Wauw flinke merrie dan, ook knap
Die van mij zijn dan nog een stuk kleiner dan Furioso
Dorien_Boy schreef:haha via omweg gelukt![]()
en ja hij is wat slomer geweest dan Furioso maar dat zijn we aan het inhalen, op wedstrijd moest ik er amper aanzitten met mijn beenDe laatste tijd gaan we hard vooruit, benieuwd wat dit ons nog allemaal brengt!
Lynn_Nikita schreef:kennis van mij zoekt een PRE, heeft iemand nog een iemand nog een leuk paard te koop ?
Zij is zelf 1.70, op mijn smallere pre van 165 ging het net, iets kleiner kan, mits het echt een barok type is
Mijn wensen zijn:
Leeftijd: 4-15 jaar
Geslacht: relaxte merrie, ruin of hengst (deze wordt wel geruind ivm mijn andere merrie)
Stokmaat: vanaf 1,60 m
Bouw: liefst robuust
Niveau: basis moet er minimaal op zitten
Budget: +/- €5000
Verder moet hij/zij braaf in de omgang zijn. (Ook naar kinderen toe)
Braaf met rijden. (Af en toe wat protest is niet erg maar dit moet niet de overhand hebben)
Liefst al eens mee zijn geweest op buitenrit
Mijn doel met rijden is dressuur, grondwerk en buitenritten
Wat ik te bieden heb:
Stalling aan huis,
24/7 buiten in een ruime zandpaddock met onbeperkt hooi,
2 stallen waarbij ze zelf kunnen kiezen of ze onder het afdak staan of in de stal, weidegang zolang het gras het toelaat.
En niet te vergeten heel veel liefde
_Zsazsa_ schreef:Daar hebben een flink aantal hier slechte ervaringen mee dus zou dan wel heel goed keuren als je daar iets koopt... kennis is er laatst ook weer geweest. Was er niet over te spreken.
Met Doma Hippica bedoel ik..