En bovendien kan ik nog niks kopen. Maar wat jij noemt is niet wat ik zoek.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madelief88 schreef:ik hou normaal niet zo van bruine PRE's
Idra schreef:madelief88 schreef:ik hou normaal niet zo van bruine PRE's
Hela![]()
Ik vind die foto prachtig, maar als ik dan naar de site ga kijken (http://www.majestic-andalusians.com/maj ... page4.html), vind ik zijn bouw en beweging toch niet zo geweldig. hij heeft een ietwat verzonken rug (heeft Licor ook, en dat is echt niet handig met rijdenook al heeft hij het veel minder dan dit paard) en op de video staan zijn bewegingen me ook niet aan. Op die site vertragen ze ook altijd de video's, dat geeft zo'n vertekend beeld, krabbelpasjes vallen dan ook niet meer op...
Sorry om je roze wolk even te doorprikken Shanna, maar er bestaan veel betere paarden voor jouw doeleinden en voor die prijsklasse
Annash schreef:Qua karakter zou ik 'm ook wel willen hebben. Qua type/bewegingen is 't niet helemaal wat ik zoek, denk ik. Maar dat blijft lastig te zien van een foto
Mies_Apollo schreef:anouk: Ik dacht ook zoiets te zien inderdaad, in een zijstraatje.
Ik vond de kwaliteit van de haflingers wel goed dit jaar! Stonden erg mooie tussen.
Ik ging niet om een paard te kopen, wel voor spulletjes...ik zou er nog wel een paardje vandaan durven halen, maar zonder al te hoge verwachtingen... meer een opknapproject.. al vond ik dat er dit jaar toch redelijke paarden tussen stonden. Mooie friese veulentjes en de haflingerkwaliteit was ook hoog!
idefix4 schreef:Wanda - Hebben ze die daar? Dan ga ik hem ook bestellen, ik heb er korting volgens mij...Ik dacht dat ik hem had, maar dat bleek dus van niet. Mooi plaatje. Even geduld, dan zou ik hem kunnen maken. Heb vandaag mijn huiswerk gekregen van de zadelmaker.
Citaat:Zwart eerlijk gezegd niet, vind het net veredelde Friesen en dan ga ik liever op zoek naar een goede Fries.