Jammer hoor San dat je niet kan.. R'dam is voor jou niet om de hoek nee..
Mies, ik zou wel willen, maar s middags komt me schoonzusje + vriendje alvast voor zaterdag mn verjaardag Dus ik ga s ochtends wel jammer dat we elkaar mis lopen!
Had ik al dat goede idee van mn moeder verteld??? die is jarig als we daar zijn dus doet ze een strikje om mn nek en heeft ze meteen een kado!
zasread
Geplaatst: 07-04-09 16:18
Bij deze heeft Team MieSanne besloten wederom dit fantastische topic te gaan openen. Tenminste als niemand bezwaar heeft, waar we niet vanuit gaan, gezien onze briljante opening van afgelopen keer
Hebben we tenminste wat meer tijd om deze verslaafden van een nieuw topic te voorzien.
zasread
Geplaatst: 07-04-09 16:18
Mies_Apollo schreef:
Had ik al dat goede idee van mn moeder verteld??? die is jarig als we daar zijn dus doet ze een strikje om mn nek en heeft ze meteen een kado!
Ja, dat was al bekend...
Michelle_88
Geplaatst: 07-04-09 16:20
zasread schreef:
Tenminste als niemand bezwaar heeft, waar we niet vanuit gaan, gezien onze briljante opening van afgelopen keer
Maar ik ken het hoor...die laatste dagen als tiener! je kijkt op tegen de berg die tig-er heet....been their...done that
Karina
Geplaatst: 07-04-09 16:30
xxxNaatjuhxx schreef:
Ook ga ik vanavond naar een andere stal (keytenburg) Bij ruchpen in de buurt is dat.
Daar zit ik vanaf morgenavond een paar dagen direct naast, CR instructeurscursus. En over een paar weken nog eens 4 dagen. De eerste helft gaat denk ik Rico mee en volgende keer Veludo. Ik ben er wel eens eerder geweest op cursus, en ken de stal dus ook. Wij konden daar ook paarden stallen voor die dagen, maar die van mij zijn gewend om buiten te staan dus heb een paddock op de kampeerboerderij.
Het is alleen allemaal vette stress hier omdat het veulen nog niet geboren is en mijn vent een beetje "vergeten" is vrij te nemen de dagen dat ik weg ben. Daarbij zit ik ook nog met hele zieke kat. Meer paniek als voorpret dus, dat is jammer. Ik moet maar hopen dat het allemaal goed gaat, ben pas za-avond terug. Ik heb ook nog beetje pech want mijn bed&breakfast had de laatste nacht geen plek meer en dan moet ik dus op de zolder van de kampeerboerderij slapen en douchen bij de voetbalclub, da's echt afzien.
Prinslover
Geplaatst: 07-04-09 16:33
Mies_Apollo schreef:
beter idee: Ila GA LOS!
Maar ik ken het hoor...die laatste dagen als tiener! je kijkt op tegen de berg die tig-er heet....been their...done that
Pfff, eindelijk even heel snel tijd voor een update.
Eerst maar het goede nieuws, Irma heeft geen overhoef! Na tig foto's heb ik heel haar benen van binnen gezien (ook gelijk voor de zekerheid haar linkerbeen op de foto laten zetten). conclusie, links zag je nog mooi de gaten zitten van daar waar de schroeven hadden gezeten, en had ze wel iets botwoekering, maar niet zo ernstig. Rechts was gaaf, geen botwoekering. Wel had ze die vochtophoping boven haar kroonrand. Toen besloten laag te verdoven. Daar waar ze eerst op rechts kreupelde, ging ze nu links kreupelen. Dit kon echter met de beginnende botwoekering te maken hebben. Hierop besloten op haar rechterpees te scannen. Bingo, ze heeft op de diepe buigpees een blessure. Hoe of wat weten we nog niet precies, ze moet nu 2 keer per dag een half uur stappen, en over 4 weken terug, dan kijken we verder. Het vocht boven de kroonrand is afgetapt, en er is een ontstekingsremmer ingespoten. Al met al ben ik erg blij. Een peesblessure is natuurlijk ook niet fijn, maar te genezen!
Michelle_88
Geplaatst: 07-04-09 16:34
karina: Bij Boer mies???! Dan ben je hier in de buurt! Waar zou je slapen? Kun je niet hotel pakken? Als het douchen echt afzien is geef je maar een gil
Benthe: wat is overhoef precies? Peesblessure is balen! Mag ze wel op een wei of boxrust?
Laatst bijgewerkt door Michelle_88 op 07-04-09 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Nouhou, waarom spreekt nou nooit iemand de naam van mijn paard goed uit? Nee, ben blij. Kijk, een peesblessure is ook lang en moeilijk, en Irma moet voorlopig nog even verder dromen over haar pensioentje op de weide, maar we hebben hoop.