ik ga vlug weer bij lezen meiden
wat gaan we snel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Essssss schreef:Ik zat wat te zoeken en ik kwam dit tegen:
http://link.marktplaats.nl/157162002
Arm paardje.. Hopen dat hij een leuke eigenaar krijgt die veel tijd aan hem spendeert. Zal een leuk weidemaatje voor Fuego kunnen zijn hihi, maar dat kan offcourse niet.
SandravdB schreef:Hoi Lindy
Ik ben ook zwanger, zit nu op 22 weken, bij mij begint het echt de laatste weken echt te groeien, kan nu ook niet meer op mijn paard rijden omdat ik teveel last van mijn buik heb, gelukkig dat ik een goede bijrijdster heb.
Karina schreef:Even snel berichtje van mij in nieuwe topic om het niet kwijt te raken, al lukt het bijlezen vaak niet helemaal.
Zit hier helemaal te smelten bij de foto's van Barón van Heidi, zoals sommigen van jullie wel weten ben ik zijn vroegere baasje die met veel verdriet ooit afscheid heeft moeten nemen en ik vind hem nog steeds helemaal geweldig...
Ik heb het eerder nog niet aangekund maar als het goed is ga ik hem binnenkort ook "live" terugzien, zelfs als ik dat al typ dan slaat mijn hart zo ongeveer een slag over!
Ik heb een Quarterhorse-ruin van 16, Rico, en sinds kort een 6 jarige Lusitano hengst: Veludo.
Veludo is nog helemaal groen en ik begin nu rustig met hem voorbereiden op een leven als rijpaard![]()
Rico heeft een carriere als westernpaard achter de rug maar is nu met mij helemaal op de klassieke tour en hij doet het super.
Ook is hij een geweldige leermeester voor onze dochters van 12 en 13.
Ik zag zo ongeveer mijn ideale paard voorbij komen geloof ik, Fidel de lusitano x quarter, wat wil een mens nog meer voor moois verenigd hebben in een paard?
spokie79 schreef:Heidi, je weet zelf het beste of je paard gelukkig is of niet. Wil je nog gaan dekken met Baron, of je wilt hem gewoon hengst houden omdat hij hengst is? Ik heb vandeweek een stuk gelezen dat er alleen hengsten en merries bestaan. Ruinen zouden voor de gemakkelijke mens zijn. Dan ben ik het daar niet geheel mee eens, maar vond het wel erg grappig om te lezen. Baron staat heerlijk daar zeg. En wat een ontzettend vriendelijke uitstraling heeft hij. Macho heeft een hele felle uitstraling.
Yenneke schreef:Hey Karina,
Veludo komt bij Gemma van Dijk vandaan! Daar heb ik X-tremo ook gekocht. Hij is toch aardig aan de maat?
Hoe zit het bij jou met de papieren? Heb jij alles al binnen? Ik namelijk nog niet. Heb het nu ook door twee verschillende mensen uit laten zoeken en er is zelfs nooit een aanvraag binnen gekomen bij het APSL of de aanvraag was niet volledig waardoor de aanvraag niet in behandeling is genomen! Gemma heeft in het koopcontract opgenomen dat zij de papieraanvraag afhandelt, dus dit gaat nog een (juridisch) staartje krijgen ben ik bang...
En welkom natuurlijk!!
Machonito schreef:[![]()
![]()
![]()
![]()
hallo Karina
Leuk je ben er weer![]()
ja Baron ga je echt binnen kort weer zien en dat na een lange tijd van meer dan 2 jaar inmiddels