maar ik merk dat ik daardoor niet mijn lichaam ga ontspannen. De meeste spanning komt bij mij vanuit mijn schouders, daarom denk ik dat de tip van Flubberboot wel een hele goede gaat zijn 
 Fijn dat iedereen zo meedenkt
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 maar ik merk dat ik daardoor niet mijn lichaam ga ontspannen. De meeste spanning komt bij mij vanuit mijn schouders, daarom denk ik dat de tip van Flubberboot wel een hele goede gaat zijn 

Wijken zit erop en grotere passen in galop ook. Ga er heel blanko heen. Gaat het goed, dan gaat het goed, gaat het niet doen, dan weet ik wat mijn huiswerk is! Voorbereiding is nu sws niet echt top dus verwacht niet al te veel. Zolang we maar genieten! Laatste wedstrijd was in oktober dus alweer even geleden                                                         
 en haha, sneeuw eten, ja dat herken ik ook! wat vond ze ervan? :pNadir schreef:Wat een heerlijke instelling Flubberboot, gingen er maar meer mensen met die mindset op wedstrijd!
  Plastron doe ik vaak pas op het paard om. Punten vind ik natuurlijk leuk en ik scoor graag hoog, maar dat is niet altijd in mijn controle. Ik kan alleen mijn best doen, de rest is aan de jury.
  Hij heeft ook echt een bizar fijne instelling. Hij wilt echt pleasen en horen hoe geweldig hij is.                                                         
 maar ik merkte wel dat ik op die stukken beter in mijn zadel ging zitten  

en zo wit inderdaad!!
  Het is meestal..kun je er in bijten? Nee..oh dan is het niet interessant.                                                         

dat vind ik ook! Hij heeft zo’n lieve en rustige uitstraling. 

en een oproepje zag staan voor een sneeuwshoot, ook maar even een shoot gehad vanmiddag