Siebe had vandaag weer eens een ' spring in't veld ' dag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margareth69 schreef:Goedemorgen. Ik ben sinds gisteren ook bij de bokt club. Ik heb even een vraag. Mijn paard is lang ziek geweest.Nu is ze gelukkig eeer helemaal gezond. Ze lijdt namelijk aan de kwaal Slokdarmverwijding. Ze was erg vermagerd maar is nu weer lekker rond. Al moet ik haar wel veel bijvoeren. Nu rijd ik 2 a 3 keer per week.ze doet het erg leuk. Ze was fokmerrie. Ze heeft alleen de galop in de bak nog niet door. Terwijl ze op buitenrit over de velden wel met mij galopeerd. Wie heeft er tips voor mij. Normaal heb ikgeen problemen op een ander paard in galop te komen. -
LadyKim schreef:Welkom op het officiële Friese paarden topic deel 2 !![]()
Wat begon als een show topic is uitgegroeid tot een heerlijk en gezellig topic waarin het Friese paard centraal staat .
Stel hier je paard / verzorgpaardjes voor , praat er vooral over .
En vergeet vooral geen foto's te delen
Hopelijk wordt deze weer net zo leuk als het vorige topic!
[FOTO] Friese Paarden
Liefs Famke // LadyKim
gett schreef:Jeetje SCC dat je daar gereden hebt! Wat een ongelooflijk braaf paard moet je dan hebben!!
droversrun schreef:Haha ik heb er ook eentje die zowat aan komt van lucht en de andere die altijd een beetje schraal is en ik nu eindelijk een beetje op gewicht heb. Blijft een lastig dingetje vind ik...
Ben benieuwd naar jullie mening, ik heb gister voor mijn verjaardag een prive les cadeau gekregen en ik mag zelf kiezen van wie. Judith Pietersen of Adelinde Cornelissen![]()
Wat zouden jullie kiezen?