Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nuka schreef:esmeegevers schreef:leuk zeg! ik heb zelf ook een lieve barock pinto![]()
dorus houd heel veel van springen! ik hoef alleen de hindernis neer te zetten en het springen doet hij zelf, geen zweep nodigeerder iemand die hem tegen houd als ik de hindernis wil verzetten
![]()
[ [url=m/TvX0NU.jpg]Afbeelding[/url] ]
dat is ook een leukie zeg, wat voor afstamming?
noor14 schreef:Hallo iedereen!
Wat een prachtige paarden hebben jullie, echt mooi om te zien.
Ikzelf ben op zoek naar een jaarling of veulen.
Het liefst een waar ik later mee kan gaan springen, maar ook lekker buitenritjes rijden etc.
Een echte allrounder dus.
Ik loop helaa tegen het probleem dat er zo weinig aanbod is!
Of zoek ik verkeerd?
Op marktplaats al een paar paarden tegengekomen, maar het is het net niet, of het werd op het laatste moment afgezegd.
Hoe zijn jullie bij je paard uitgekomen?
Hopelijk hebben jullie wat tips voor mij om een maatje voor het leven te vinden.
Groetjes Laura
Leo schreef:Wat een leuk topic, ik ben me aan het inlezen op het 'ras' / stamboek en kwam dit toen tegen.
Sinds zaterdag ben ik eigenaar van een hele leuke bonte kruising, moeder is kruisinh fries en vader is BP, het lijkt er op dat het Rieuwerd Jack is.
Ik kende het stamboek niet, dus ben voor de gein wat aan het oriënteren. Leuk om alle karakteromschrijvingen van jullie paarden te lezen en wat een verschillen en overeenkomsten er zowel in karakter als in uiterlijk zitten. Hele gave paarden hebben jullie.
Mijn paard is volgens mij te klein voor BP (ik gok hem op 1,45, mijn merrie is 1,42 en hij is wat groter, hij is 4 en net geruind dus mogelijk komen er nog wat cm's bij) en daarbij ruin dus voor mij is het niet interessant om hem in te schrijven bij het stamboek. Wel vind ik het erg leuk om wat van zijn achtergrond te weten.
Dit is Rock-it:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
(Foto's nog van bij de fokker)
Leo schreef:Bedankt allemaal! Ik vind het ook een perfecte maat, hij zal uiteindelijk misschien een grote D worden, voor mij met mijn 1,64m perfect. Hij is zwaarder gebouwd dan mijn haflinger.
Denk niet dat zij wat weet, hij heeft moeder in 2010 gedekt, toen hij nog in Friesland liep.was het Jack niet dan was het een andere BP.