Nope tis een kleintje. Komt denk ik ook door z'n slechte start. Maar voor mij is hij groot zat. Maar het stamboek zal hem te klein vinden. Hoe hoog is allaire nu?
@jaan81 is er volgende week (ma tot en met vrijdag) ook ergens ringrijden of sjezen rijden? Ga dan midweek naar Zeeland en vind het altijd mooi om te zien. Mag ook pb reageren
Op de site http://www.ringrijden.nl/wedstrijd-agenda kun je zien waar het in die week te doen is. Volgens mij alleen een middag/avondwedstrijd ringrijden op 23 augustus in Meliskerke
Alweer een tijdje geleden dat er foto's zijn geplaatst, ze blijven mooi die trekpaarden! Was afgelopen zondag in Amsterdam en daar liepen er ook een aantal voor de koets, wauw echt wat een lieve dieren. Nu weet ik zeker dat mijn volgende paard een trekpaard word! Weet iemand trouwens een adresje waar je buitenritten kunt maken op een trekpaard? In de omgeving van Zwolle?
mensen ons hele topic ligt stil , hoe kan dat nou .? heb vandaag heerlijk gereden met lara . Ze deed zoals altijd weer goed haar best,en daar kan ik onwijs van genieten.