martine: gelukkig is mabrouk aan de beterende hand! Het houdt maar niet op daar, eerst de onrust in tunesie zelf en nu dit weer!
Debby: ben ook wel even benieuwd naar T-Touch!
Astrid: Ik deed het altijd 2x per jaar..voor en najaar. Op de nieuwe stal beginnen ze een proef (onder da begeleiding) met mestonderzoeken en alleen indien nodig preciezer ontwormen.
ingrid: gefeliciteerd!
Elise: Zodra ik een trailer heb ga ik ook weer is naar crossles! Gaaf paardje, ja van jou willen we wel iets meer spektakel foto's dat snap je;)!
kim: welkom! 1.8 jaar nog maar? Hoe groot gaat die wel niet worden?!
Denise: al nieuws! Ik duim nog steeds voor Heike!
Ilona: het is warmer dan dat het lijkt ! gewoon lekker rondje hobbelen!
nou dierenarts hier net geweest, heike heeft een hele zware blindendarm ontsteking, + lintwormen + een ontsteking aan zien kies. dus voorlopig alleen maar stappen, en hopen dat die snel beter wordt. hij is echt goed ziek, arm mannetje we hopen dat de blinde darm snel geneest, zodat zijn kies ook behandeld kan worden.
Wat is de behandeling nu? wormbestrijding, antibioticum, en iets om op krachten te komen/blijven? Ruwvoer? of juist krachtvoer?
In ieder geval sterkte en beterschap voor Heike. Geef 'm van mij maar een enorme knuffel!
Yellomofoon
Geplaatst: 24-02-11 18:26
Dáárom kreeg ik geen mails meer over het bpl topic! Jullie zijn een nieuwe begonnen, oeps... Zal zo dadelijk de 15 pagina's eens bijlezen
Vandaag is er bij ons een PRE-merrietje geboren! Ga haar zo dadelijk eens bewonderen. Morgen ook voor het eerst op Dalvie zitten, spannend, maar heb er wel vertrouwen in
Denise, heel veel sterkte! Ben ook wel benieuwd naar de behandeling, je zal nu wel heel voorzichtig moeten zijn met voer etc denk ik? Yellomofoon (sorry, weet je echte naam niet) gefeliciteerd met het veulen, fotos?
Jeetje dat is wel zielig zeg voor heike Hosante gefeliciteerd
Nouvel
Geplaatst: 24-02-11 21:38
agossie, wat een lief veulentje!
jeetje denise, dat is niet niks zeg... heel veel sterkte ermee en een dikke knuffel voor heike!
Wij zijn nog gauw voor 't donker een rondje met de wagen geweest, gewoon even lekker rechtuit over de weg. Fifi was wakker en had er aardig de sokken in, we waren dus vlot rond...
Daarna gauw paarden binnen gezet en gevoerd, toen omkleden en richting pannenkoekenhuis, jammie!
Elise: Gaaf hoor crossen, is dat toevallig Moordrecht ?
Denise: Hoe gaat het met Heike, ondertussen al de uitslagen binnen?
Ellis: Lekker hoor een rondje met de kar! Was het vandaag ook wel redelijk weer voor . Niet zou koud als vorige dagen!
Jenna: Wat een schatje zeg! Veulens zijn altijd zo leuk! Wel een vroegertje!
Hier gaat alles zn gangetje, nieuwe baan is verschrikkelijk en hoogst waarschijnlijk krijg ik vrijdag te horen dat mijn proeftijd niet verlengt wordt . Er is gewoon geen werk voor me.... Hoop alleen dat de teamleider daar eerlijk in is en ik niet alweer (dat is dan al de derde keer in een maand) te horen krijg dat ik proactiever moet zijn in mijn werk en meer om werk moet vragen, ik doe niets anders maar goed . Telkens als ik om werk vraag is het er niet, dus ja beetje onzin.... Wil gewoon een mooi papiertje waarop staat dat ze zich hebben vergist in de hoeveelheid werk, dan is dat gat van een maand in mijn CV ook gewoon netjes opgevuld....
ellis - en hoe was je pannekoek en fijn dat je nog even snel een ritje hebt kunnen maken voor het donker werd
heike mag idd niks eten alleen een beetje hooi, hij staat voor de pijn op metacan en nog een pijnstiller. ook heeft die een ontstekingsremmer gekregen en is er weer bloed afgenomen. aan de hand van dit bloed onderzoek wordt besloten of die antibiotica krijgt of dat we iets anders gaan doen. en in het uiterste geval wordt die geopereerd.
Michelle_88
Geplaatst: 25-02-11 09:37
denise: Jeetje Heike heeft het goed te pakken! Ben benieuwd hoe het onderzoek uitloopt, wanneer krijg je uitslag?
Jenna: Wat een schattig veulen! veel plezier vandaag, wel verslag uitbrengen hoe het is gegaan!
angela: jullie blijven ook sukkelen met shaddy, sterkte!
esther: kl*te dat je nieuwe werk zo tegenvalt! Heb je al wel iets anders gevonden?
ongeveer 100 jaar geleden las ik heel veel mee in het barokkepaardentopic, had destijds nog niet mijn eigen knappe merrie. Nadat ik twee jaar bij Moravita heb gewerkt als working student ben ik weer terug in Nijmegen. En inmiddels ben ik ook in het bezit van een barokke beauty dus ik dacht, ik ga weer eens kijken!